AndroidHealthClinic

Mijn bloedwerk testo na ostarine kuur. Jullie mening?

Bezoekers in dit topic

Gast 1335

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 dec 2008
Berichten
463
Waardering
144
Inmiddels alweer een halfjaar geleden heb ik een korte ostarine/cardarine kuur gedaan 20mg per dag, opzich merkte ik wat kracht toename uithoudingsvermogen en wat droge massa. Ik heb vervolgens 3 weken post kuur bloed laten prikken, mijn testo was 6,3nmol/l. Vier weken later zat ik op 3nmol/l. Acht weken later zat ik gelukkig weer op een gezonde 19nmol/l. Ik was best wel geschrokken van die verlaging van mijn testo hebben andere mensen hier aan ervaring mee? Op internet las ik wel dat het iets de testo kon verlagen maar zo extreem wist ik ook niet.
 
Inmiddels alweer een halfjaar geleden heb ik een korte ostarine/cardarine kuur gedaan 20mg per dag, opzich merkte ik wat kracht toename uithoudingsvermogen en wat droge massa. Ik heb vervolgens 3 weken post kuur bloed laten prikken, mijn testo was 6,3nmol/l. Vier weken later zat ik op 3nmol/l. Acht weken later zat ik gelukkig weer op een gezonde 19nmol/l. Ik was best wel geschrokken van die verlaging van mijn testo hebben andere mensen hier aan ervaring mee? Op internet las ik wel dat het iets de testo kon verlagen maar zo extreem wist ik ook niet.
Waar schrok je van lol. Had je geen crash verwacht dan?
 
Waarom blijven mensen denken dat SARMs niet onderdrukken? :roflol:
 
Waarom blijven mensen denken dat SARMs niet onderdrukken? :roflol:
Omdat het van te voren mee lijkt te vallen met de risico's.
Omdat jonge mannen al een verhoogd testosteron hebben, nemen ze meer risico's.
En waarschijnlijk gaat kopen gemakkelijk dan, je in lezen, en informeren.
 
Omdat het van te voren mee lijkt te vallen met de risico's.
Omdat jonge mannen al een verhoogd testosteron hebben, nemen ze meer risico's.
En waarschijnlijk gaat kopen gemakkelijk dan, je in lezen, en informeren.
Als je dat denkt heb je gewoon maar wat in je mik gegooid. Er wordt zo vaak gewaarschuwd over SARMs.
 
Bijzondere reacties...
Ik heb mij zeker wel ingelezen hoor, en ik heb ook flink wat ervaring met trainen voor ik besloot het te gaan proberen. Maar het blijft natuurlijk altijd een gok dat is het risico. Ik was zeker wel op de hoogte van dat het de test iets zou onderdrukken maar niet zo extreem. Vandaar dat ik vroeg naar ervaringen van andere mensen volgens
Omdat het van te voren mee lijkt te vallen met de risico's.
Omdat jonge mannen al een verhoogd testosteron hebben, nemen ze meer risico's.
En waarschijnlijk gaat kopen gemakkelijk dan, je in lezen, en informeren.

Ja zou dat het zijn?
 
Precies. Alsof het een wondermiddel is. Als het echt zo geweldig zou zijn zou elke BB’er het wel gebruiken...
Het word wel vaak verkondigt als wondermiddel maar zeker niet risico vrij en verre weg van een wondermiddel. Maar heb het wel eens geprobeerd not worth it in mijn mening.
 
Back
Naar boven