XXL Nutrition

Mijn blukschema voor het nieuw school jaar! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JvR90

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2007
Berichten
6.209
Waardering
220
Lengte
1m90
Massa
90kg
Doel: massa
Gewicht: 98kg
Lengte: 1,88
leeftijd: 17

Bulk schema school!

__________________________
7:00 Whey Shake (40gr)
1 Banaan
3 vitamine C pillen
1 vitamine B pil
Creatine esther
7:30 Bak muesli met yoghurt en glas melk
11:00 kipfilet (gok +/- 200 gram)Bak kwark 450gr
13:00 Bak kwark 450gr
500ml melk
15:00 Brinta ( 6 grote eetlepels + melk)
16:00 2 eieren (XL)
whey shake (40gr)
1 banaan
Creatine
18:00 Avond eten
18:45 Bak sla
20:00 bak met muesli met yoghurt en glas melk
21:15 bak kwark 450gr


Tussendoor +/- 3.5 liter water en wat cashewnoten.
____________________________

EDIT OP 5 SEPT.
 
Laatst bewerkt:
Veel meer kh!!! Het lijkt meer een cutschema omdat je wel veel eiwit eet en veel te weinig kh. Waarom bak kwark alleen op trainingsdagen. Eiwit heb je elke dag nodig, op rustdagen herstel/groei je ook!! Ik zou eens uitrekenen op hoeveel kcal je zit en dan kijken wat je moet toevoegen. Misschoen nog een onverzadigde vetbron zoals vis, lijnzaadolie noodjes toevoegen. Zo kom je ook aan meer kcals. Je bent 98 kilo dus je moet veel eten!!!! (je wil bulken zeg je dus ga er van uit dat je niet een hoge vetperc hebt)
 
Oh ik zie trouwens dat je al nootjes eet tussendoor dus dat advies kan je vergeten.
 
Ik heb wel een hoog vetpercentage. Ik heb geen idee hoe hoog, maar niet te wat je kan me kuiten nog goed zien en ik heb een piek in me biceps als ik deze aanspan en je ziet me triceps ook duidelijk als ik ze aanspan. Ik zit al sinds maart in de bulk (toen begon ik ook met trainen). Ik wil pas over een half jaar beginnen met cutten zodat ik er volgende zomer wel strak uitzie. Als ik nu ga cutten dan zit ik in de zomer weer in de bulk :(

Of moet ik misschien toch wel ff gaan cutten?
 
Laatst bewerkt:
Hier een slechte foto met slechte belichting, misschien kan je hier aan afleiden wat me BF een beetje is.
4vhypdy.png
 
Ik had vandaag mijn eerste schooldag, en gebruikte dan ook dit schema. alleen had ik bij die kipfilet ook nog 1 liter melk en had ik het kipfilet om gedraaid met me kwark.

Ik ging dus vandaag trainen om 2 uur, en het ging zwaaaar k*t!. Ik had voordat ik ging trainen als heel licht zo'n zeurend gevoel in de armen, dat ik altijd heb als ik te weinig eiwitten op heb en de training ging dus zwaar k*t. Kon me niet 100% concentreren (koolhydraten?) , en dat zeurende gevoel werd erger en ik was niet zo sterk als in de vakantie.

Heeft iemand wellicht nog tips van wat ik op school kan eten en misschien een beter tijdstip om te trainen?
 
98 kg? en dan zo weinig eten?
gooi er nog wat nootjes tegenaan, pannekoekjes, een brok chocola voor mijn part (puur is sowieso goed )
 
ik eet tussendoor al cashewnoten (doe 3 dagen met zo'n bakje van de Bas)

Pannekoekjes is een goed idee. Alleen denk ik bij pannekoek altijd aan zoete zooi, maar is natuurlijk maar net wat je er op gooit. En chocola lust ik absoluut niet.
 
Back
Naar boven