AndroidHealthClinic

mijn body transformatie van 62kg naar 75kg

Bezoekers in dit topic

Gaat goed, alleen zo'n filmpje is wel slecht natuurlijk
 
Gaat goed, alleen zo'n filmpje is wel slecht natuurlijk

Waarom is zo'n filmje slecht?? Hij steekt er tenminste moeite en tijd in om z'n progressie hier te tonen... 't Is eens wat anders dan steeds pics vind ik.

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Ontopic: je bent goed op weg TS! Lekker droog nog! Wat meten je armen?
 
Gewoon filmpje met muziek en volgens mij ook dankwoord aan het einde.

Zelf weten maar ik zou gewoon voor foto's kiezen
 
Gewoon filmpje met muziek en volgens mij ook dankwoord aan het einde.

Zelf weten maar ik zou gewoon voor foto's kiezen

de reden dat ik een filmpje heb gemaakt was omdat ik het op mijn facebook had geplaatst met deze tekst erbij.
(ik wil even iedereen bedanken die tegen me gezegd heeft dat ik iets niet kon of kan doen, dat ik maar beter kon stoppen of wat dan ook. dus bij deze bedankt dat ik jullie negatieve opmerkingen heb kunnen omzetten in motivatie:)

omdat ik bepaalde mensen wou terug pakken op deze manier.
 
Nette progressie!
Ben zelf ook juni 2012 begonnen met ongeveer 65kg toen haha

Wat zijn je kracht stats op de grote 3?
 
Nette progressie!
Ben zelf ook juni 2012 begonnen met ongeveer 65kg toen haha

Wat zijn je kracht stats op de grote 3?

bp 8x85 en 4x 90
dl 4x90
sq 6x90
 
de reden dat ik een filmpje heb gemaakt was omdat ik het op mijn facebook had geplaatst met deze tekst erbij.
(ik wil even iedereen bedanken die tegen me gezegd heeft dat ik iets niet kon of kan doen, dat ik maar beter kon stoppen of wat dan ook. dus bij deze bedankt dat ik jullie negatieve opmerkingen heb kunnen omzetten in motivatie:)

omdat ik bepaalde mensen wou terug pakken op deze manier.

Lol, aparte manier van mensen terug pakken

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Goed bezig wel, alleen benen harder aanpakken
 
Lol, aparte manier van mensen terug pakken

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Goed bezig wel, alleen benen harder aanpakken

ja benen ga ik zeker harder aanpakken ik voetbalde eerst 3x per week erbij vandaar dat ik benen niet al te hard traine anders kon ik 3dagen nie lopen:SS

ja als mensen vaak tegen mij zijde dat ik maar beter kon stoppen omdat het toch niks zou worden is dit mijn manier op hun terug te pakken door te laten zien dat ik het wel kan snappie;)
 
ja benen ga ik zeker harder aanpakken ik voetbalde eerst 3x per week erbij vandaar dat ik benen niet al te hard traine anders kon ik 3dagen nie lopen:SS

ja als mensen vaak tegen mij zijde dat ik maar beter kon stoppen omdat het toch niks zou worden is dit mijn manier op hun terug te pakken door te laten zien dat ik het wel kan snappie;)

Ja maar reageren mensen niet heel raar als je zo'n filmpje op je Facebook plaatst ?
 
ja benen ga ik zeker harder aanpakken ik voetbalde eerst 3x per week erbij vandaar dat ik benen niet al te hard traine anders kon ik 3dagen nie lopen:SS

ja als mensen vaak tegen mij zijde dat ik maar beter kon stoppen omdat het toch niks zou worden is dit mijn manier op hun terug te pakken door te laten zien dat ik het wel kan snappie;)

Als je wekelijks benen traind is de spierpijn ook een stuk minder als dat je het om de zoveel weken doet ;) ik loop veel hard en train mijn benen ook gewoon iedere week. Als ze er een keer bij in schieten merk ik dat wel gelijk aan de hoeveelheid spierpijn die ik er aan heb :P

Maar nette progressie op bovenlichaam, maar nu ff lekker aan je benen werken he ;)
 
Ja maar reageren mensen niet heel raar als je zo'n filmpje op je Facebook plaatst ?

nee heb alleen maar postieve reacties gehad haha:)

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Als je wekelijks benen traind is de spierpijn ook een stuk minder als dat je het om de zoveel weken doet ;) ik loop veel hard en train mijn benen ook gewoon iedere week. Als ze er een keer bij in schieten merk ik dat wel gelijk aan de hoeveelheid spierpijn die ik er aan heb :P

Maar nette progressie op bovenlichaam, maar nu ff lekker aan je benen werken he ;)

ja ik train benen al tijdje 2x per week nu omdat ik nu in 5ploegen dienst werk ik geen tijd meer voor voetbal heb dus train benen hard nu gaat vooruit!
 
stoer doen op facebook is sowieso een slecht idee. vooral in combinatie met slechte spelling.

Verder wel aardige vooruitgang in je fysiek.
 
stoer doen op facebook is sowieso een slecht idee. vooral in combinatie met slechte spelling.

Verder wel aardige vooruitgang in je fysiek.

heeft niks met stoer doen temaken hoor
 
Goede progressie hoor!

Heb je een blessure aan je rug (gehad)? Want die 4 x 90kg DL slaat natuurlijk nergens op voor dik 1,5 jaar trainen.
 
Goede progressie hoor!

Heb je een blessure aan je rug (gehad)? Want die 4 x 90kg DL slaat natuurlijk nergens op voor dik 1,5 jaar trainen.

nee haha ik dl niet vaak:( ga ik maar is doen haha!
 
Tja ik vind "from skinny to musculair" wel n beetje overdreven eerlijk gezegd
 
Back
Naar boven