Fitness Seller

Mijn broer wordt ooit ook powerlifter? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Amaai, een nieuw deadlifttalent geloof ik!

Goe bezig, en die 150 is waarschijnlijk op het eind van de training en zonder squat- of deadliftpak zeker?

Dat wordt 160 op wedstrijd :D
 
bravo!

en nu hop naar een 150kg squat en 100kg bench, en vandaaruit kunnen we verder ;)
 
munk zei:
Amaai, een nieuw deadlifttalent geloof ik!

Goe bezig, en die 150 is waarschijnlijk op het eind van de training en zonder squat- of deadliftpak zeker?

Dat wordt 160 op wedstrijd :D

Idd, zonder pak. en na een stevige opwarming ;)
 
Wakaera zei:
ik ben 1m81, en weeg +- 64kg
Ik ben van keiem, bij diksmuide
Ik zit in de powerclub diksmuide, ingeschreven bij nabba
in oktober is er een deathlift competitie, zou ik kans maken om te winnen?
Volgens mijn trainer ben ik goed bezig en moet ik zeker nog aan 150 kg kunnen komen

das toch een vrij laag gewicht bij een lange lengte..sterk zijn is dus gewoon wat je hebt of niet..
 
CQ_Demolisher zei:
das toch een vrij laag gewicht bij een lange lengte..sterk zijn is dus gewoon wat je hebt of niet..

nou helemaal niet, je zou versteld staan hoeveel mannen of tieners 140+ trekken de eerste keer dat ze deadliften.

en sterk zijn kan je goed trainen, je moet het gewoon doen, en willen. hebben of niet is gewoon een excuus imo :D
 
RichardV zei:
Proficiat jongen!!
Maar zorg dat je ook in de squat en bench press omhoog gaat!
Zijn net zo belangrijk.
BP: 30 kg --> 60 kg
DL: 110 kg --> 150 kg
SQ: 60 kg --> 80 kg

en ik doe nu ongeveer een kleine twee maanden PL, dus ik ben goed bezig vind ik zelf :cool:

(ik heb wel de laatste twee weken niet kunnen trainen, kl*te vakantiejob)
 
CQ_Demolisher zei:
das toch een vrij laag gewicht bij een lange lengte..sterk zijn is dus gewoon wat je hebt of niet..

denk dat het grootste verschil 'm eerder zit in de natuurlijke uitvoering van bv een DL dan de kracht van die persoon...


vooral omdat ie zo uitblinkt in z'n DL

BP: 30 kg --> 60 kg
DL: 110 kg --> 150 kg
SQ: 60 kg --> 80 kg
[/qoute]

enneuh een vraagje voor de PLers, wat is een goeie progressie van het gewicht dat je drukt/trekt?
 
dat hangt er echt vanaf, als je jong bent en pas begint kan het snel gaan, als héél ervaren persoon kan het dan weer véél trager gaan.

bij 3xl bvb mag hij van veel geluk spreken als hij meer dan 5kg op een jaar vooruit gaat in de deadlift. maar hij blijft vooruitgaan.
maar soms heb je wel dan andere ervaren personen van training veranderen, en hun DL of SQ op een half jaar 20kg in de luht schieten. het hangt dus af van een heleboel factoren.
 
thread ligt al een eindje stil, hoe is het nog met je broer munk?
 
Hij traint nog niet :D tzal voor volgend jaar zijn
 
Back
Naar boven