AndroidHealthClinic

Mijn broer wordt ooit ook powerlifter? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

munk

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
2.220
Waardering
2
Ik heb vandaag mijn broer es getest in onze garage. Ik heb daar een stang van 10 kg liggen en wa schijven van 10 en 5kg. Hij wou es deadliften.......

Hij is op 17 mei dit jaar 15 geworden. en trok 90 kg met een opvallend gemak. Hij wou nog hoger maar dat mocht niet van mij. Hij had nog nooit getraind en ik denk dat zijn top rond de 105-110 moet liggen. Bankduwen was 50 kg maar de uitvoering was moeilijk, hij had dat ook nog nooit gedaan.......
Niet slecht dacht ik zo. Wanneer hij 16 is mag hij beginnen me PLen van mij. In de squat zal hij ook nie slecht zijn want hij heeft al serieuze beenspieren(is een loper nu)
Ik kan al beginnen bang worden:D
 
auhm, laat hem nu maar al trainen jongen :D op 15 heeft hem toch al wat concurrentie dus als hij wil beginnen zou ik hem zeker niet tegenhouden :D
 
Hehe.. zou haast zeggen dat je een vervanger zoekt,omdat je geen vertrouwen hebt in jezelf..

15 jaar laat hem niet trainen man, dat is de leeftijd dat ze focking arrogant gaan worden als ze denken iets beter te zijn dan de rest van zijn leeftijdgenootjes.
Je moet hem op deze leeftijd juist elke dag vernederen en irriteren. dan bouwt hij zoveel agressie op dat hij alsnog bere sterk word als hij 18 is en toch minder arrogant :p
 
Hij heeft al een groot bakkes:D hij zegt nu al dat hij al mijn records zal verbreken.......valt nog af te wachten:p
 
Oke gelijk afstraffen.. ik zou hem op laten wachten in een steegje en dan heeeel hard BOE zeggen.. Hahahahahahaha..

En dan zeggen dat hij jou record hardop janken heeft verbeterd. :p
 
lol


nee maar echt, zou fijn zijn moest je hem trainen :D en hem misschien een keer of zo tegen de lamp laten lopen, dan zal hem zeker minder arrogant zijn ;)

(tip : zet 250kg op grond, doet gij der 1 rep mee, en vraagt aan hem om hetzelfde te doen, 't is dan u record al ni, dus da zal dan nog harder aankomen ;))
 
zo stoer doet hij nu ook weer niet, denk zelfs dat hij verstandiger zou trainen dan ik. Ik ben altijd TE geweldig. Misschien magf hij vanaf deze zomer een paar keer mee met me, dan zullen we wel zien welk vlees we in de kuip hebben:D
 
17 mei, dan ben ik ook jarig :cool:

sterk broertje heb je zeg... 50 kg banken zonder het ook gedaan te hebben op 15 jaar is zeker niet niets, het zit in de familie :thumb:

hoeveel weegt ie eigenlijk?
 
70kg, hij is 1m87
 
Ik ben ook 15, en ik ben nog maar 2 weken bezig met PL
Deathlift: 130 kg
Bench: 60 kg
Squat: 80 kg
 
Ziet er goed uit, wat is je lichaamsgewicht en lengte?

Enne ik zie dat je van West-Vlaanderen bent, van waar juist? Ikzelf woon in Kortemark, ergens in het midden van West-Vlaanderen.
 
ik ben 1m81, en weeg +- 64kg
Ik ben van keiem, bij diksmuide
Ik zit in de powerclub diksmuide, ingeschreven bij nabba
in oktober is er een deathlift competitie, zou ik kans maken om te winnen?
Volgens mijn trainer ben ik goed bezig en moet ik zeker nog aan 150 kg kunnen komen
 
joepie, ne powerlifter bij !!

hola, nog eene van den oude stempel trouwens, NABBA...

wel goed bezig trouwens, doe zo voort! precies wel nen deadlifter, dedju dedju ;)
 
Thx Spike ;),
by the way, men deathlift is sind gisteren al 140 :D
 
Wakaera zei:
by the way, men deathlift is sind gisteren al 140 :D

Awel, denk dat je die 150 dan wel zonder problemen zal halen :D
Als je zal winnen of niet, hangt veel af van de resultaten van de anderen, kan daar echt geen oordeel over vellen. Kijk eens naar de resultaten van de vorige jaren, moet die maar vragen in de gym, ze zullen ze wel nog liggen hebben.
 
er hangen uitslagen uit van 2001, maar er is een probleempje: in mijn categorie deed er niemand mee (13-15 jarigen, -67,5kg), maar de categorie onder mij is gewonnen met 127,5kg dus dat moet wel lukken :thumb:
 
Ik ben er! 150kg is gelukt
joepieeeeeeeeeeeeeeeee
 
Wakaera zei:
Ik ben er! 150kg is gelukt
joepieeeeeeeeeeeeeeeee

Proficiat jongen!!
Maar zorg dat je ook in de squat en bench press omhoog gaat!
Zijn net zo belangrijk.
 
Back
Naar boven