Fitness Seller

Mijn buurman is straks de lul, en die hond van hem ook

Bezoekers in dit topic

Antisocial

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2009
Berichten
2.959
Waardering
277
Oke, Ik zal t ff kort uitleggen. Ik ben nachtportier. :) Ik werk van 23:00 tot 7 a 8 uur s'ochtends. Ik woon in een appartement met voornamelijk 40-50 jarige echtpaartjes.
Mijn bovenbuurman verhuurt zijn appartement aan 1 of andere lelijke, tamme k*t mongool van rond de 28(+/-) zijn smerige bolle wijf. Dat wijf is zo smerig, al was het t laatste wijf op aarde... er is werkelijk waar niet genoeg alcohol op deze aardbol om mij erop te krijgen..:)


Maargoed, het begon een jaar geleden, ik werkte toen nog ergens anders en moest op zaterdag ochtend om 8 uur op om naar mijn werk te gaan.
Ik lag er betijds (00:00 uur) erin, en gezien ik normaal avond/nacht diensten draai, nam ik 2 Melatonine tabletten van 3mg elk.

Mijn heerlijke slaaproes werd verstoord door een zich herhalend, luidruchtig gebonk van boven. Het klonk net alsof er iemand om 2 uur snachts aan't trainen was in zijn home gym en zijn dumbbells op de vloer (op mijn kop) liet vallen.
Na een uur naar dit te hebben geluisterd veranderde mijn melatonine roes in een vage vorm van hondsdolheid. Ik rende met me blote bast t trappenhuis op om te onderzoeken waar het nou PRECIES vandaan kwam. Eerst naar t verdieping onder mij gerend; doodstil.
Toen naar de 3e (verdieping boven mij) en toenk de lift uitkwam hoorde ik al meteen een soort van muziek uit appartement nummer 18 komen. (Mijn boven buurman..)
Woedend belde ik paar keer aan, muziekje was nog steeds te horen, stond niet heel hard ofzo maar ik hoorde wel dat er een hond naar de deur toe was gerend omdattie mij had geroken. Ik hoorde geen bel. Misschien deedie het niet, misschien deden de bewoners gewoon expres niet open.. I didn't know.
Het was 3 uur snachts, en alle andere bewoners van mijn gebouw kennende was het een slecht idee om zo'n tijdstip keihard op die deur te gaan bonken..
(Nu ik me herinner, ik had wel minuut of 5 normaal staan kloppen, enigste reactie datk kreeg was het geluid van hondennagels tegen de deur aan..)
Woedend nog naar buiten gelopen, er brandde vollop licht bij mijn boven buurman. (Dit was om 03:00 s'nachts..)

De volgende dag ging ik rond etenstijd weer naar nummer 18, dit keer keihard aangebonkt. Een half bloot, harig en buitengewoon SMERIG schepsel deed de deur open. Zijn obscene uiterlijk sloeg mij zelfs een seconde of twee uit t veld, HIJ had een buik alsof hij zwanger was! ??? :eek:
Ik heb m met een kwade toon geconfronteerd met geluidsoverlast van vorige nacht..
Tot mijn grote verbazing, was zijn reactie nogal absurd;
Hij begon te ontkennen dat het bij hen vandaan kwam, gezien dat zij al om 00:00 in bed lagen te slapen! Hij zij dat het iemand anders zou zijn geweest.
Ik kon het niet geloven, kwam ik zo intimiderend over met mijn zielge 173cm dat hij begon te liegen? Een volwassen vent for **** sake. ???

Ik vond het erg raar maar heb er niks over gezegd, ik zei alleen dat wie t ook was, het moet echt niet meer voorkomen.


Nu kwam ik gisteren thuis rond uurtje of 8 s'ochtends na een zware nacht werken..
Neem ik me slaap pilletjes, ga lekker in me bedje liggen voordat de spelende kinderen en de ochtendherrie van buiten af mijn indroom momentje kunnen verstoren... Lig lekker 5 minuutjes en hoor ik opeens geblaf van een hond, aan 1 stuk door.. Na 1 uur was ik het zat.. Broek aan gedaan en weer op onderzoek... Op de 1e verdieping; muisstil.
3e verdieping... BINGO. Achter de deur van nummer 18 komt t zielige, maar hoogst vervelende geblaf van de hond...

Tevergeefs bonkte ik op die deur met vuurspuwende ogen en furieuze woede die aangespit werd door de grote hoeveelheden testosteron in mijn lichaam..

Natuurlijk was er niemand thuis.. anders zou dat beest never nooit 2 uur lang aan 1 stuk door blaffen. 1 Van de baasjes zou dan allang een slipper of een krant hebben gepakt om de hond haar plek te wijzen..:rolleyes:

Achja, toen ik die avond wakker werd, nog half wazig van me medicatie, moest ik snel eten, naar de gym en werken. En ben ik HELAAS niet ff langs nummer 18 gegaan om bonje te zoeken met die lelijke trol..

Nu, na een hele nacht gewerkt te hebben.. Kwam ik om 8 uur thuis, na lekker me kwarkje gegeten en een half bakkie cashews erin geflikkerd was ik van plan om mijn warme bedje in te duiken zonder slaappillen. Waarom zonder? Omdat ik alweer om 13:00 max. 14:00 eruit moet voor een afspraak voor me andere werk..

Het is op dit moment 10:16 en ik luister al bijna 2 uur naar dat klote geblaf, van dat achterlijke k*t beest. :):):):):)
Omdat slapen toch niet lukt (Tried with oordopjes :rolleyes: ) heb ik mij er maar bij neergelegd, en deel ik uit pure verveling mijn verhaal met jullie. :)


Ik hoop dat de buurman straks thuis komt, of zn lelijke wijf, het maakt mij geen reet uit. Maar mijn plan is als volgt ; Of je brengt dat beest naar een asiel, of ik mep jou in je gezicht. :)


Anyway, ik weet niet waneer dit gaat gebeuren, maar ik heb wel slaap nodig, dus ik doe zometeen nog een poging met wat watten in me oren. :)


Dus update volgt, maar waneer is nog onbekend. Ik dank u voor uw tijd. :)

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Let niet op spelling/grammatica aub. :o
 
Laatst bewerkt:
Wat kan die arme hond daar nou aan doen? =/
 
Vind je het niet een beetje onbeschoft van jezelf dat je midden in de nacht bij de buren op de deur zit te slaan?
Ik denk dat je moeilijk kunt gaan klagen over geluidsoverlast, aangezien jij degene bent met het aparte slaapritme en overdag wil slapen. Het lijkt me niet dat al je buren zich gaan aanpassen aan jouw slaapritme.
 
Laatst bewerkt:
veel succes haha! :thumbs:
 
volgens mij wordt je gewoon paranoia van die slaappillen:)
 
Pas die zinnen waarin je gooit met ziektes even aan, nergens voor nodig die zinnen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vind je het niet een beetje onbeschoft van jezelf dat je midden in de nacht bij de buren op de deur zit te slaan?
Ik denk dat je moeilijk kunt gaan klagen over geluidsoverlast, aangezien jij degene bent met het aparte slaapritme en overdag wil slapen. Het lijkt me niet dat al je buren zich gaan aanpassen aan jouw slaapritme.

Heb je t uberhaupt gelezen? NEE.

Leuk man, als je had gelezen dan wist je namelijk dat ik juist NIET was gaan gaan bonken bij mijn buurman, midden in de nacht. :rolleyes: Maargoed, tis nog vroeg en jij moet nog je lenzen in doen. Ik vergeef je.


Ten tweede; Jij vind het dus normaal dat als mensen weg gaan naar werk/whatever en dat hun huisdier dan de hele dag loopt te blaffen? Dat is volgens mij geen goede omgang met je huisdier, een baasje verantwoordelijk voor zijn huisdier. Dus als zijn huisdier overlast veroorzaakt is het dus niet "mijn" probleem, maar probleem van het baasje.

Ik ga niet tegen de vuilnismannen die containers legen voor me huis om 9 uur s'ochtends bitchen, niet tegen spelende kinderen voor mijn huis.

Maar als een hond de hele dag loopt te blaffen is het aan haar baasje om hier wat aan te doen, gezien anderen er hinder aan hebben.

Je hebt geluidsoverlast en je hebt normale geluiden. Geluidsoverlast kan ook overdag plaats vinden. Ik zal het even met hulp van voorbeeldjes aan je duidelijk maken kind. :)

Voorbeeld 1: Overdag spelende kinderen, verkeer. Dat zijn dagelijkse dingen waarmee ik moet leven met mijn nacht-dag ritme. :)

Voorbeeld 2: Verwaarloosd jankend hond dat uren lang aan 1 stuk door blaft, dat klopt niet echt toch? Dat hoort gewoon niet.




Eric, aangepast :)

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Wat kan die arme hond daar nou aan doen? =/

Niks. Als jij je huis uitloopt en je stapt in een honden drol. Dan ga je toch ook niet een hond de schuld geven, maar zijn eigenaar. :rolleyes: Maargoed, DBB'ers Buffie en Bumfluff bewijzen vandaag weer eens dat Begrijpend lezen niet zo makkelijk is als het lijkt.. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Schakel DBB-Knockploeg in
 
Vind je het niet een beetje onbeschoft van jezelf dat je midden in de nacht bij de buren op de deur zit te slaan?
Ik denk dat je moeilijk kunt gaan klagen over geluidsoverlast, aangezien jij degene bent met het aparte slaapritme en overdag wil slapen. Het lijkt me niet dat al je buren zich gaan aanpassen aan jouw slaapritme.

Dit is wel heel dom. Als je inderdaad had gelezen dan had je gezien dat hij niet op de deur bonkte vanwege(!) de overige buren.
Als er om 3 uur 's nachts geluidsoverlast is dan heb je zeker wel reden om te klagen. Geluidsoverlast mag nooit ook al is het midden op de dag.
Een continu blaffende hond valt daar ook zeker onder. Ik zou de volgende keer de kit bellen voor die hond. Zij kunnen wellicht de eigenaren bereiken of de deur openbreken om te kijken of het wel goed gaat met het beestje :D
 
Anaal vernederen die gast.:eek:
 
Heb ook buren waarvan de hond bijna de hele dag alleen is en ook de hele dag loopt te janken. Nu vind ik het overdag niet zo erg eigenlijk. Maar ik moet er niet aan denken dat dit savonds/snachts gebeurd.
Je kunt ook een melding maken bij de politie bel je gewoon 09008844, als hun de geluidsoverlast zelf constateren kunnen ze een boete opleggen of zelfs geluidsapparatuur inbeslag nemen. Denk dat als je zelf dingen gaat ondernemen het misschien kan gaan escaleren vooral omdat ik lees dat het je vrij hoog zit.

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Als jij je huis uitloopt en je stapt in een honden drol. Dan ga je toch ook niet een hond de schuld geven, maar zijn eigenaar. :rolleyes:

Of het is gewoon je eigen dikke schuld omdat je niet goed uitkijkt waar je loopt :P Als er een stoeptegel iets omhoog ligt en ik ga om me plaat dan is het toch ook me eigen schuld en niet die van de gemeente :D
 
Dit is wel heel dom. Als je inderdaad had gelezen dan had je gezien dat hij niet op de deur bonkte vanwege(!) de overige buren.
Als er om 3 uur 's nachts geluidsoverlast is dan heb je zeker wel reden om te klagen. Geluidsoverlast mag nooit ook al is het midden op de dag.
Een continu blaffende hond valt daar ook zeker onder. Ik zou de volgende keer de kit bellen voor die hond. Zij kunnen wellicht de eigenaren bereiken of de deur openbreken om te kijken of het wel goed gaat met het beestje :D

de kit? ???
 
Het klinkt als een rottige situatie, bij die dikke vent een dikke spuit lucht in zijn aderen injecteren en de hond opvoeden en zelf houden.
 
Of het is gewoon je eigen dikke schuld omdat je niet goed uitkijkt waar je loopt :P Als er een stoeptegel iets omhoog ligt en ik ga om me plaat dan is het toch ook me eigen schuld en niet die van de gemeente :D

Dat klopt wel ja. Maar als eigenaar van een hond ben je t verplicht om de stront op te rapen. En ik ben geen moraal ridder ofzo, als t ergens op een klein stukje groen voor de sloot is, daar lopen geen mensen (alleen vissers :D ) Maar als je je hond op het trottoir laat schijten en je ruimt het niet op, wek je degelijke roid-rage verschijnselen bij mij op. :p
 
Waarom moeten mensen hier altijd 20x in hun verhaal vertellen hoe actief ze bezig zijn met voeding mbt BB, we weten dat je fanatiek bent, hou ermee op.

Maarja, erg irritant indd, ik hou er ook totaal niet van, gelukkig hebben wij superdikke muren waardoor we de feestjes van de buren nauwelijks horen.
 
Back
Naar boven