Fitness Seller

Mijn clean-bulk-schema, controle a.u.b. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zatoshi

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2011
Berichten
57
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
22%
Hallo mensen,

dit is mijn clean bulk schema.
Mijn stats zijn:
lengte: 1.80
gewicht: 80kg
vetpercentage: 17%

Ik wil gezond spiermassa aankomen, vandaar dat ik net boven onderhoud eet,
dat is dus volgens de berekeningen, 3200, om aan te komen.
Dit is nieuw voor mij, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Copy of voedingsschema.xls
    209,5 KB · Weergaven: 138
1. Klopt het dat je niets eet tussen 17.00u en 22.00u of moet je dit nog invullen?

2. Ik zie dat je per dag 85 gram vet binnen krijgt. 38 gram, dus 30%, van deze vet inname neem je om 22.00u. Heeft dit een achterliggende reden? Ik zou het meer spreiden over de maaltijden.

Dat was het voor nu :-)
 
1. Klopt het dat je niets eet tussen 17.00u en 22.00u of moet je dit nog invullen?

2. Ik zie dat je per dag 85 gram vet binnen krijgt. 38 gram, dus 30%, van deze vet inname neem je om 22.00u. Heeft dit een achterliggende reden? Ik zou het meer spreiden over de maaltijden.

Dat was het voor nu :-)

Bedankt voor je snelle reactie!

1 - Ik let niet zozeer op de tijdstippen, maar de maaltijden die ik gedurende dag binnenkrijg.

2 - nee niet echt, ik eet het gewoon bij mijn kwark, als ik bijv. achter pc/tv zit...

verder nog iemand op/aanmerking ?:)
 
Ik zie maar 2749 calorieen totaal, en bij 20:30 staat dingen half ingevuld (wel hoeveelheid, geen product). Lijkt me dat je dit nog even moet fixen en dan wel op 3200 cal uitkomt?

Groetjes
 
Ik zie maar 2749 calorieen totaal, en bij 20:30 staat dingen half ingevuld (wel hoeveelheid, geen product). Lijkt me dat je dit nog even moet fixen en dan wel op 3200 cal uitkomt?

Groetjes

Je hebt gelijk! Dit was een excel bestand die ik vond op dbb die heb ik verder ingevuld.

Wat half ingevuld is op niet-trainingsdagen.

Ik heb mijn schema aangepast, zit nu 75 gram havermout in plaats van 50gr en heb 30gr walnoten toegevoegd in de ochtend.

Dus zit nu op 3038 kcal :D

Vraagje:
Is het verstandiger om op rustdagen hoger te zitten in vetten en wat lager in carbs ,en juist op trainingsdagen hoger op carbs( rekening houdend met ub en lb dagen)? Zodat je vet opslag minimaliseert, zeg maar soort carb cycle?

Of moet je elke dag hoog in vetten zitten ook op trainingsdagen en tevens op rustdagen alleen dan lager in carbs?
 
Vraagje:
Is het verstandiger om op rustdagen hoger te zitten in vetten en wat lager in carbs ,en juist op trainingsdagen hoger op carbs( rekening houdend met ub en lb dagen)? Zodat je vet opslag minimaliseert, zeg maar soort carb cycle?

Of moet je elke dag hoog in vetten zitten ook op trainingsdagen en tevens op rustdagen alleen dan lager in carbs?

Ik zou je hierover nog niet te druk maken. Eerst maar eens in de buurt komen van een vetpercentage van 10% en dan een nieuw voedingsschema opstellen. Maar dat is mijn mening :cool:
 
Ik zou je hierover nog niet te druk maken. Eerst maar eens in de buurt komen van een vetpercentage van 10% en dan een nieuw voedingsschema opstellen. Maar dat is mijn mening :cool:

Je hebt gelijk. Alleen dit is puur om mijn kennis te verrijken.
Weet je hoe dit precies zit?
 
Je hebt gelijk. Alleen dit is puur om mijn kennis te verrijken.
Weet je hoe dit precies zit?

Zover ik weet op rustdagen gewoon lager in carbs, wat meer vetten.

En op trainingsdagen ligt eraan UB of LB, hoger in carbs en vetten normaal al dan niet wat hoger.

Correct me if i am wrong.
 
Back
Naar boven