AndroidHealthClinic

Mijn cut schema

Bezoekers in dit topic

Zerogravity

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
13
Waardering
0
Na 5 maanden met net onder onderhouds te zitten ben ik 10 kg afgevallen.
Nu zou ik graag willen proberen om echt ervoor te gaan en hoop dat jullie tips/hulp kunnen geven over mijn cut schema.

Heb behoeften uitgerekent met deze website
http://voedingsbehoefte.nl/

gewicht=85
bf=23%
kcal=2685
eiwitten=150gr
koolhydraten=387gr
vetten=69gr

Eerste maaltijd plus multivit is rond 7~8 uur s'ochtends en daarna om de 3 uur. En visolieen neem ik ochtends,smiddags en bij het avondeten.
Train 3 keer in de week krachttraining variant op rippetoe. Neem na het trainen een wheyshake instant 30 gr.
 

Bijlagen

  • voedings schema.xls
    8,5 KB · Weergaven: 78
Ik zit namelijk ook in de cut.Maar je koolhydraten zijn volgens mij wat te hoog.(ik weet het niet zeker.)
 
veel te weinig eiwitten en teveel koolhydrat....!
 
Inderdaad te veel KH en te weinig Eiwitten.
Probeer eens een paar ei-eiwitten toe te voegen of gooi meer plakken kipfilet op je brood (4 boterhammen met 12 plakken kipfilet!!!).

Vervang bovendien maaltijd 4! Pinda's alleen is natuurlijk geen maaltijd... en je neemt ook al 3 visoliecapsules? Maar er daar maar 1 van. Zit je wat vet betreft ook gelijk goed.

Waar zijn de complexe koolhydraten bij je avondeten? Neem een fiks salade, boontjes, komkommer o.i.d. erbij, of een maaltijdsalade bij de 4e 'maaltijd'.

Koolhydraten en eiwitten naar 40% en vetten naar 20% en je zit gebakken!
Met wat simpele aanpassingen gaat het vast lukken.

Succes.
 
Denk dat ik maaltijd 4 vervang met 1 sneetjebrood met 2 plakken kipfile plus een whey shake.
Dan heb ik maaltijd 3 verandert met 2 sneetje brood en 4 plakken kipfile.
en maaltijd 5 vlees naar 250 gram en groentes bonen/komkommer verandert dan krijg ik de ratio. Eiwitten op 37% koolhydraten 45% en vetten 27%

Verder kan ik het niet veranderen omdat ik niet alles in hand heb ouders willen best wel eens moeilijk doen
 

Bijlagen

  • voedings schema.xls
    9 KB · Weergaven: 32
Back
Naar boven