MuscleMeat

mijn CUT schema

Bezoekers in dit topic

Corijn

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
30 dec 2005
Berichten
190
Waardering
0
ontbijt: 100Gram havermout+1scoop whey shake met water(100% whey van scitec-nutrition)+1caps vetverbrander(stacker4)

Tussenmaaltijd: 2 scoops Lean Gainer met water (Interactive nutrition)

Middag: 100 gram volkoren pasta + vlees, kip of vis 200 gram + groenten naar keuze 200 gram + 1 koffielepel olijfolie en 1 caps vetverbrander (stacker4)

Tussenmaaltijd: 2 scoops Lean Gainer met Water (Interactive nutrition)

Avondmaal(na training): 1 zakje witte rijst (klein) 62.50 gram + vlees, kip of vis 200 gram + groenten naar keuze 200 gram + 1 koffielepel olijfolie

ongeveer 2000 calo's
 
Ziet er goed uit:) kcals is wel aan de lage kant om mee te beginnen vind ik:)

Grtz
 
Is in het begin wel serieus wennen :)
 
hmz wel 1 opmerking ik zo udie vetverbrander op een nuchter/lege maag nemen. Kweste van opname door het lichaam
 
mmm...ik vind dat je te veel vloeibaar eet..

als je gaat cutten is het de bedoeling dat je het je lichaam zo moeilijk mogelijk maakt..door vast voedsel te eten, het liefst complexe koolhydraten,groenten en een vaste eiwitbron.

je lichaam zal harder moeten werken om deze voedingsstoffen te verbranden, waardoor je sneller zult afvallen.

ik zou 's ochtends je carbs hoog houden zoals je hier hebt staan.

maaltijd erna eiwit( vlees,vis/eieren)+ groente+ handje noten

's middags vlees/vis/eieren/ met basmati/zilvervlies rijst of volkoren pasta en groente

pre work out 20 grm maltodextrine/40 gram whey

post work out vaste maaltijd met eiwit en complexe koolhydraten

voor het slapen eventueel kwark of andere eiwit bron met een handje nootjes.
 
ik vind dat je veels te veel carbs binnenkrijgt in verhouding tot het aantal kcals..

beetje weinig eiwitten uit voedsel.. waarom eet je geen eieren etc?
 
Wat is verhouding E/K/V
 
Als je cut zou ik je pre/during/post workoutnutrition bij EAA/BCAA's houden, en geen carbs:)
 
Als je cut zou ik je pre/during/post workoutnutrition bij EAA/BCAA's houden, en geen carbs:)

je moet juist rond om je training je carbs/suikers nemen..en de rest van de dag complexe carbs!
 
Ik heb het maar van Strenght and science bro:), en ik geloof er wel in:) je lichaam kan de hele dag je carbvoorraad aanvullen
 
ok ik zal eens de tips proberen die jullie zeggen!!!
 
Hier zijn mijn waarden / dag

Koolhydraten: 222
Proteinen: 210
Vet: 10

Soms eet ik wel eitjes in de morgen juist het eiwit dan niet het eigeel

Het schema hierboven is de basis waar ik mij op baseer
 
Minder koolhydraten, iets meer eiwitten en zeker wat meer (onverzadigd) vet nemen.

250 gram eiwitten, 130 gram koolhydraten en 65 gram vet zou beter zijn zo uit de losse pols.
 
ok. Ik zal hier eens deftig gaan kappen in mijn schema :)
 
vetten en eiwitten zijn het belangrijkste.. zeker als je zo laag in kcal zit..

als je zodanig onder onderhoud zit zal je geen cardio nodig hebben om vet kwijt te raken..
 
Eventuele nieuwe schema's die mij zouden kunnen helpen mogen hier geplaats worden he :)
 
Als je cardio doet kun je wel meer eten + de vele andere voordelen die je van cardio hebt:)
 
probeer wat meer vis in je dieet toe te voegen..daar zitten genoeg onverzadigde vetten in..

zalm
makreel
tonijn
pangasius
garnalen
mosselen

etc
 
Cardio doe ik met alle plezier doe altijd 30 à 60 minuten cardio na mijn krachttraining dus zo'n 6 keer per week :)
 
Back
Naar boven