MuscleMeat

Mijn cutschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kenneth

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
236
Waardering
0
Ik ga nu ook maar beginnen met cutten !
want heb nog steeds een veel te hoog vet%
ik ben 1m86, ik weeg +-84kg en heb een vet% van rond de 16%
veel te veel dus !
ik ben van plan nu een week of 8 te gaan cutten en dit met dit schema ! graag wat tips en commentaar en wat raden jullie mij aan te gebruiken als supps/ vetverbranders ...?

Men cutschema!--------------------------ONTBIJT-------------------------------------------------
havermout = 80gram= 296kcal / eiwit=8.8gram / kooly=49.60/ vet =6,4

35gram wheyprotein= 129kcal/ eiwit=30gr/kooly=0.5/vet=0.5

0.25l magere melk= 85kcal/ eiwit=8.5/kooly=12gr/vet=1

2eieren=kcal=32/eiwit=8/kooly=0/vet=0

-----------------------ONTBIJT--------------------------------------------------
dan kom ik uit op een totaal van
kcal =542 /// eiwitten=55.3///kooly=62.1///vet=7.9

------------------MIDDAG-----------------------------------------
2sneden volkoren brood=105kcal/eiwit=4.2gr/kooly=21gr/vet=1gr
150gr tonijn=180kcal/eiwit=43gr/kooly0/vet 1.5gr
sneetje light kaas= 20kcal/eiwit=2gr/kooly=0.5gr/vet=1
------------------MIDDAG---------------------------------------------
dan kom ik uit op een totaal van
kcal=305kcal///eiwitten=49.2gr///kooly=21.5gr///vet=3.5gr
------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------pre-workout--------------------------------------------
60gram brinta= 225kcal/eiwit=7.2gr/kooly=44.4gr/vet=1.5
magere melk = 85kcal/ eiwit=8.5/kooly=12gr/vet=1
-------------------------------------------------------------------------------------
dan kom ik uit op een totaal van
kcal=310kcal///eiwitten=15.7///kooly=56.4gr///vet=2.5
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------post workout----------------------------------------------
35gram whey=129kcal/eiwit=30gr/kooly=0.5/vet=0.5
50gram dextrose
+ water
-----------------------------------------------------------------------------------------
dan kom ik uit op een totaal van
kcal=429kcal///eiwitten=30gram///kooly 50gr///vet0.5


------------------------------------avondeten------------------------------------------------
2sneden volkoren brood=105kcal/eiwit=4.2gr/kooly=21gr/vet=1gr
kwark200 gram= 120kcal/eiwit=22.6gr/kooly=7.2gr/vet=1.5gr
---------------------------------------------------------------------------------------
dan kom ik op een totaal van
kcal=225kcal///eiwitten=26.6gr///kooly=28.2gr///vet=2.5gr
------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

-NETvoorSLAPEN-----

2 eieren (enkel het wit)

s'morgens na men ontbijt neem ik ook nog een eetlepel lijnzaadolie + een mulitvitaminen tablet + calciumtabletje
bij men middag en avond ook een calciumtabletje + biergisttabletjes ?

ik drink over de hele dag +- 4liter water
dus zeg maar wat je ervan vind en waar jij het anders zou doen plus wat ik erbij zou gebruiken van supplementen of niks ?
 
om de hoeveel uur eet je Kenneth?

voor ontbijt eventueel wheyshake (+ stack2)ipv tijdens ontbijt
35gram wheyprotein= 129kcal/ eiwit=30gr/kooly=0.5/vet=0.5

ontbijt:
havermout = 80gram= 296kcal / eiwit=8.8gram / kooly=49.60/ vet =6,4

4eieren (eiwit)=kcal=64/eiwit=16/kooly=0/vet=0

middag
2sneden volkoren brood=105kcal/eiwit=4.2gr/kooly=21gr/vet=1gr
150gr tonijn=180kcal/eiwit=43gr/kooly0/vet 1.5gr


preworkout
60gram brinta= 225kcal/eiwit=7.2gr/kooly=44.4gr/vet=1.5
magere melk = 85kcal/ eiwit=8.5/kooly=12gr/vet=1

post workout
35gram whey=129kcal/eiwit=30gr/kooly=0.5/vet=0.5
50gram dextrose
+ water


avondeten
2sneden volkoren brood=105kcal/eiwit=4.2gr/kooly=21gr/vet=1gr
kwark200 gram= 120kcal/eiwit=22.6gr/kooly=7.2gr/vet=1.5gr

ik zou gaan voor meer groente ipv brood. eventueel na trainen kip of kalkoen of tonijn

hoe lang voor t slapen is je postworkoutschema. indein 2 uur dan zou ik niets voor t slape eten en als je dan eiwtiien wil zou ik geen eireen nemen maar meer eiwiten met langzame afgifte als kwark.

-NETvoorSLAPEN-----

2 eieren (enkel het wit)

s'morgens na men ontbijt neem ik ook nog een eetlepel lijnzaadolie + een mulitvitaminen tablet + calciumtabletje
bij men middag en avond ook een calciumtabletje + biergisttabletjes

goed bezig zo, misschien nog een eetlepel lijnzaad bij laats maaltijd?

maar wat is je totlaal aan calorien en eiwitten ed.?
 
Laatst bewerkt:
ja dat lepeltje lijnzaadolie voor het slapen gaan kan er nog wel bij :)
ik eet minstens om de 2uur!
ik heb hier nu in het kort men schema neergezet maar er zijn kleine verschillen soms !
dus men ontbijt heb ik rond 07.00 uur dan rond 08.00 eet ik pas die twee eitjes op
dan rond 09.30 eet ik vaak al 1snee brood met wat kwark erop ! als ik zomaar tss door een sneetje brood neem smeer ik er altijd kwark op miss raar maar kvind het wel lekker en echt overdreven dik besmeerd ! pak 125gram per snee ofzo !
en dan men middag rond 11.45 maar als ik dan om 09.30 al een snee brood heb gegeten dan eet ik er smiddags nog maar één bij men tonijn :) (soms 2)
dan tss 1 en 2 uur weer een sneetje brood met kwark !
dan om 3uur half 4 men brinta met melk dan om 17.15 ga ik trainen ! en dan dadelijk na men training men shake ! +- 45minuten hierna men avondeten en dan net voor het slapen nog 2 eitjes
 
ik zit ONGeveer op 2100 kcal per dag
eiwitten (shake inbegrepen) +-200 gram per dag
kh's (dextrose van met shake ook inbegrepen) +-280gram per dag
vet(zonder de lijnzaadolie) +-20 gram per dag ?
is dit goed ?
 
hmm. qua kcals kan het wel. alleen je moet meer eiwitten ipv kh's binnenkrijgen

probeer ook op 200% ADH Calcium te zitten

drink ruim voldoende water
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by kenneth
ja dat lepeltje lijnzaadolie voor het slapen gaan kan er nog wel bij :)
ik eet minstens om de 2uur!
ik heb hier nu in het kort men schema neergezet maar er zijn kleine verschillen soms !
dus men ontbijt heb ik rond 07.00 uur dan rond 08.00 eet ik pas die twee eitjes op

waarom?
Originally posted by kenneth
dan rond 09.30 eet ik vaak al 1snee brood met wat kwark erop ! als ik zomaar tss door een sneetje brood neem smeer ik er altijd kwark op miss raar maar kvind het wel lekker en echt overdreven dik besmeerd ! pak 125gram per snee ofzo !
en dan men middag rond 11.45 maar als ik dan om 09.30 al een snee brood heb gegeten dan eet ik er smiddags nog maar één bij men tonijn :) (soms 2)

dan tss 1 en 2 uur weer een sneetje brood met kwark !
dan om 3uur half 4 men brinta met melk dan om 17.15 ga ik trainen ! en dan dadelijk na men training men shake ! +- 45minuten hierna men avondeten en dan net voor het slapen nog 2 eitjes

over dat brood met kwark...lekker idd doe t nu op mn boterham die al gevuld is met 150 gr. kalkoenfilet en dan smeer ik er nog een vleugje kwark op
maar zorg dat er regelmaat zit in je eetteijden. om de 2,5 a 3 uur. opzich wl goed dat je t verdeelt maar hou idd wel rekening dat je meer eiwitten moet eten en minder kh.

maar hoelang voor t slapen eet je je avondeten?
en wat scighera al zegt: drink nog 1 litertje water rmeer
 
Originally posted by kenneth
ik zit ONGeveer op 2100 kcal per dag
eiwitten (shake inbegrepen) +-200 gram per dag
kh's (dextrose van met shake ook inbegrepen) +-280gram per dag
vet(zonder de lijnzaadolie) +-20 gram per dag ?
is dit goed ?

Ziet er niet slecht uit zo. Alleen vetten is te weinig. Ik zou wat koolhydraten minderen en vetten toevoegen. Eet anders als laatste maaltijd gewoon 2 hele eieren en haal in andere maaltijden wat koolhydraten weg.
 
welke koolhydraten zou ik er dan uitgooien ?
de havermout bij het ontbijt laat ik er naar het schijnt het best in omdat je in de een stevig en krachtig ontbijt zou moeten hebben en kdenk dat er niks beter is dan dit ? NIet ?
de brinta 1,5 tot 2 uur voor de fitnis heb ik me laten wijsmaken dat dit ook zeer goed is ? of ben ik weer fout ?
en de dextrose in men workout shake zou ik ook moeten houden ? voor de rest eet ik eigenlijk weining koolhydraten ? dus welke zou ik schrappen !
en ja vet % moet inderdaad wat omhoog dus vanaf nu smorgens en na men avondeten een lepel lijnzaadolie ?
beter ?
 
laat de havermout maar zitten. ben zelf ook fan van havermout voor trainen maar eet na trainen geen brood maar groenete en veel eiwitten en in de middag ipv 2 brood 1 boterham
 
Originally posted by kenneth
welke koolhydraten zou ik er dan uitgooien ?
de havermout bij het ontbijt laat ik er naar het schijnt het best in omdat je in de een stevig en krachtig ontbijt zou moeten hebben en kdenk dat er niks beter is dan dit ? NIet ?
de brinta 1,5 tot 2 uur voor de fitnis heb ik me laten wijsmaken dat dit ook zeer goed is ? of ben ik weer fout ?
en de dextrose in men workout shake zou ik ook moeten houden ? voor de rest eet ik eigenlijk weining koolhydraten ? dus welke zou ik schrappen !
en ja vet % moet inderdaad wat omhoog dus vanaf nu smorgens en na men avondeten een lepel lijnzaadolie ?
beter ?

Je kunt anders toch gewoon de porties koolhydraten iets kleiner maken? Een lepel lijnzaadolie zou ik er zeker bij doen.
 
ja dat kan ik inderdaad doen!
en die tweede lepel lijnzaadolie komt er zeker bij !
nog een vraagje efedra is dat goed of raad je eerder stekkers aan als ververbrander ? welke vinden jullie goed en betaalbaar ?
 
Stacers 2 bevat ephedra. anders zou je eventueel xenadrine kunnen proberen of hydroxycut alhowel ik van die laatste nog hiere opt forum niemand iets over horen zeggen
 
Back
Naar boven