XXL Nutrition

mijn cutting dieet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nico

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
361
Waardering
0
ik ben niet erg thuis in het samen stellen van dieeten dus hoop ik dat ik het een beetje goed gedaan heb en anders zou graag verbetering zien


0345
twee snee donker volkorn met kipfilet(2 plakjes)
4 ei eiwiten

0600
twee snee brood met kipfilet
whei shake

0800
125gr gegrilde kipfilet

1000
2 snee brood met kipfilet
4 ei eiwiten

1200
200gr gegrilde kabeljouwfilet 1 snee brood

1400
whei shake

meestal ga ik slapen tot 1700 uur

1800
warme maal 300gr. meestal wel iets met zilvervlies rijst of aard+groente en 125gr kipfilet

1900
trainen

2030
whei shake
sinasappel

1000/1030
slapen

mijn stats..mischien wel handig
182m
102kg
bf16%
ik ga hier ook een kuur met test,clen,t3 en winstrol doen

ik hoor graag sugesties,en ja het is mischien een eentonig dieet maar ja wat de boer niet kent dat vreet hij niet!
 
ik doe natuurlijk mijn cardio!
 
Te weinig continuerende slaap?
De boer zou beter zijn smaakpappillen veranderen want het is idd eentonig.
Wat doet de sinaasappel bij de whei shake na training?
Je warme maal voor trainen zou wat minder koolhydraten kunnen bevatten en wat meer eiwitten.
Schuif de koolhydraten op naar vroeger op de dag.

Heb je al een cutting dieet geprobeerd in combo met eca/cardio?
Zoniet dan zou ik eerst kijken hoever je daarmee komt alvorens een kuurtje te doen.
 
Neem een whey shake alleen na je training, vervang de overige shakes voor andere eiwitbronnen. Voeg snelle koolhydraten aan je postworkout maaltijd toe. Wil je geen snelle dan langzame koolhydraten, maar een sinaasappel is niet goed en niet genoeg.
Verhoog je vetinname, worden de kcal. hierdoor te hoog, verminder dan je koolhydraten.
Op hoeveel kcal. zit je??
 
te weing slaap..ik moet nou eenmaal vroeg me nest uit en om nou om half 8 op mijn nest te gaan leggen dat zie ik ook niet zo zitten.
die sinasappel heeft geen speciale reden gewoon een stukje fruit,levert dit teveel energie?

ik zou me maal van 1800 uur kunnen ruilen met die van 1200 uur.in me warme maal zit toch wel die 30 gr eiwit?

noem eens een paar producten die ik zou kunnen gebruiken,magere kwark en tonijn krijg ik echt niet naar binnen!

en wat betreft die kuur dat is mijn zaak(niet kwaad bedoeld hoor) ik ben pas op mijn 28 ste begonen met kuren en de nodige trainings jaren achter de rug voor dat ik begon het is natuurlijk nooit goed maar beter zo dan als ik die jonge gasten om me heen zie doen.
 
ik zit zo rond de 2400 kcal

snelle koolh,in de vorm van?

vet omhoog..de meervoudigonverz.neem ik aan waar kan ik deze het beste uithalen?

kwark is een goede eiwit bron maar ik vind het niet te vreten tenzij ik er een paar aardbeitjes en een beetje zoetstof in gooi of is dit not done!
 
Originally posted by nico

en wat betreft die kuur dat is mijn zaak(niet kwaad bedoeld hoor) ik ben pas op mijn 28 ste begonen met kuren en de nodige trainings jaren achter de rug voor dat ik begon het is natuurlijk nooit goed maar beter zo dan als ik die jonge gasten om me heen zie doen. [/B]

maar wanneer je voeding en rust niet in orde is, zal je veel minder aan je kuur hebben.

kwark zou ik niet doen met cutten (dikke huid).
 
Originally posted by KaLe
kwark zou ik niet doen met cutten (dikke huid).

1 bak kwark per dag zou best kunnen, als hij de rest van het zuivel maar zo veel mogelijk ontwijkt.
 
"maar wanneer je voeding en rust niet in orde is, zal je veel minder aan je kuur hebben"

je kan niet alles hebben,maar er naar streven is wel mijn doel vandaar ik jullie meningen/sugesties ter harte meeneem in het uiteindelijk dieet
 
Originally posted by KaLe


kwark zou ik niet doen met cutten (dikke huid).

dit schijnt ook een fabeltje te zijn. Als je teveel zuivel eet kan je wel een dikke huid krijgen, maar dit schijnt vooral in afrikaanse landen een probleem te kunnen opleveren. In de westerse landen schijnt dit niet echt een probleem te zijn, wat te danken is aan ons voedingspatroon* . Vooral voor jonge mensen is kwark een uitstekende bron van eiwitten, zelfs in de dieetfase.

*Ik heb dit een tijdje terug ergens gelezen, maar kan me niet alles meer voor de geest halen, maar hier kwam het wel op neer. Wat mij blijft opvallen is dat de vele onderzoeken elkaar blijven tegenspreken. Niet alleen qua dit onderwerp overigens. Doch vond ik dit wel de reden van het vermelden waard. Maar ik zou gewoon kijken hoe je lichaam erop reageert.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by nico
te weing slaap..ik moet nou eenmaal vroeg me nest uit en om nou om half 8 op mijn nest te gaan leggen dat zie ik ook niet zo zitten.
die sinasappel heeft geen speciale reden gewoon een stukje fruit,levert dit teveel energie?

ik zou me maal van 1800 uur kunnen ruilen met die van 1200 uur.in me warme maal zit toch wel die 30 gr eiwit?

noem eens een paar producten die ik zou kunnen gebruiken,magere kwark en tonijn krijg ik echt niet naar binnen!

en wat betreft die kuur dat is mijn zaak(niet kwaad bedoeld hoor) ik ben pas op mijn 28 ste begonen met kuren en de nodige trainings jaren achter de rug voor dat ik begon het is natuurlijk nooit goed maar beter zo dan als ik die jonge gasten om me heen zie doen.


ik weet precies wie je bedoelt
 
Back
Naar boven