Fitness Seller

Mijn dag

Bezoekers in dit topic

Johnny17

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2010
Berichten
163
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
88kg
hier informatie over mijn dag gister. Ik hoop op tips enz. omdat ik net sinds vorige week ben begonnen.

ontbijt 7.30: 2 bruine broodjes kipfilet + kopje thee

10.30: 2 bruine broodjes 1 kipfilet 1 slankie smeerkaas + 0.5l water

12.45: 2 bruine boterhammen 1 kipfilet 1 slankie smeerkaas + 0.5l water

15.00: 4 broodjes met 2 gekookte eieren.

15.30: 45min cardio trainen, 15min wat kracht toestellen.

17.30: Rijst, broccoli, taartaarje

22.00: 2 rijstwafels met slankie smeerkaas.

Graag tips! dankjewel
 
Ontbijt met brinta en melk

Meer water drinken 1 liter water is niet voldoende. Ga rond de 2 - 3 liter zitten

22:00 rijst met smeerkaas weg halen. Dit zijn veel koolhydraten dit juist voor het slapen gaan vermijden. Vervang dit voor 500 gram magere kwark. Probeer zohoog mogelijk in je eiwitten te gaan zitten.

Zet het even in een excel bestandje. Reken je voedingsbehoefte uit. Je wilt afvallen. Ga dus ongeveer 300 kcal hieronder zitten. Hieruit kan je verder aan je voedingsschema gaan werken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
 
hier informatie over mijn dag gister. Ik hoop op tips enz. omdat ik net sinds vorige week ben begonnen.

ontbijt 7.30: 2 bruine broodjes kipfilet + kopje thee

10.30: 2 bruine broodjes 1 kipfilet 1 slankie smeerkaas + 0.5l water

12.45: 2 bruine boterhammen 1 kipfilet 1 slankie smeerkaas + 0.5l water

15.00: 4 broodjes met 2 gekookte eieren.

15.30: 45min cardio trainen, 15min wat kracht toestellen.

17.30: Rijst, broccoli, taartaarje

22.00: 2 rijstwafels met slankie smeerkaas.

Graag tips! dankjewel

wat is een taartaarje???
 
Ontbijt met brinta en melk

Meer water drinken 1 liter water is niet voldoende. Ga rond de 2 - 3 liter zitten

22:00 rijst met smeerkaas weg halen. Dit zijn veel koolhydraten dit juist voor het slapen gaan vermijden. Vervang dit voor 500 gram magere kwark. Probeer zohoog mogelijk in je eiwitten te gaan zitten.

Zet het even in een excel bestandje. Reken je voedingsbehoefte uit. Je wilt afvallen. Ga dus ongeveer 300 kcal hieronder zitten. Hieruit kan je verder aan je voedingsschema gaan werken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Waarom alleen met brinta en melk?
 
Niet alleen met brinta en melk. Je kan dat brood er ook gewoon bij houden. Maar een ontbijt met brinta en melk is gewoon een goed begin van de dag, dus voor iedereen aan te raden. Je kan ook nog een banaantje erbij doen voor de suikers.
 
hier informatie over mijn dag gister. Ik hoop op tips enz. omdat ik net sinds vorige week ben begonnen.

ontbijt 7.30: 2 bruine broodjes kipfilet + kopje thee

10.30: 2 bruine broodjes 1 kipfilet 1 slankie smeerkaas + 0.5l water

12.45: 2 bruine boterhammen 1 kipfilet 1 slankie smeerkaas + 0.5l water

15.00: 4 broodjes met 2 gekookte eieren.

15.30: 45min cardio trainen, 15min wat kracht toestellen.

17.30: Rijst, broccoli, taartaarje

22.00: 2 rijstwafels met slankie smeerkaas.

Graag tips! dankjewel

Hoe oud, lang, zwaar en vet ben je ?
En wat wil je bereiken hiermee ? (kies 1 ding)

PS: Begin maar met 45 minuten kracht gevolgd door 15 minuten cardio. Ongeacht of je spieren wil kweken of vet wilt verliezen.
 
17 jaar, 172cm 116kg 37%vet.

Ik heb een schema gekregen van mij trainer om de eerste 6 weken alleen cardio te doen ivm Conditie. want ik heb 0.0% conditie. En dit is zeer belangrijk om de opleiding beveiliging tee gaan doen.

Na die 6 weken mag ik er kracht bij gaan doen.

p.s een taartaartje is zo'n stukje vlees. google maar:P

en ik heb vandaag al 1.5liter water op.
 
Ik snap al die trainers niet, als je de beveiliging in wil, kun je net zo goed beginnen met krachttraining. Met gezond erbij eten val je in het begin ook al wel af en conditie kweek je vanzelf als je een tijdje bezig bent met cardio
 
Ik snap al die trainers niet, als je de beveiliging in wil, kun je net zo goed beginnen met krachttraining. Met gezond erbij eten val je in het begin ook al wel af en conditie kweek je vanzelf als je een tijdje bezig bent met cardio

vetpercentage van hem is 37%

Dan is dat afvallen wel eerst even goed en denk ik ook wel nodig nu voor zijn gezondheid
 
vetpercentage van hem is 37%

Dan is dat afvallen wel eerst even goed en denk ik ook wel nodig nu voor zijn gezondheid

je hoort mij nergens zeggen dat ie cardio achterwege moet laten, mijn punt was dat krachttraining er prima bij kan
 
Back
Naar boven