- Waardering
- 1
Dit is voor nu mijn dieet. Ben bezig met cutten en hoop m'n vetpercentage omlaag goed omlaag te kunnen halen... 
Ben 23 jaar, 81 kg, 1.76m lang, vetpercentage van +/- 15%.... nooit laten meten, maar je ziet m'n buikspieren wel een beetje als ik ze span... met name de bovenkant, onderkant is nog te soft...
Heb een trage verbranding en heb het gevoel dat ik snel vet aanzet, met name rondom m'n middel en daaronder (bovenbenen en achterwerk).
Doe 4x krachttraining, 4x cardio per week.... discipline ontbreekt het er in ieder geval niet aan bij mij, heb geen junkdagen....
maaltijd 1:
kopje havermout (75 gram)
2 kopjes melk (300 ml)
2 scoops whey (40 gram)
2 eetlepels lijnzaadolie (30 ml)
maaltijd 2:
7 eieren, 2 hele eieren + 5 ei-eiwitten
flinke hand noten (mix van walnoten, hazelnoten, pecannoten, paranoten, amandelen)
maaltijd 3:
250 gram kipfilet
150 gram wortels
maaltijd 4:
2 sneetjes zuurdesem brood
130 gram kalkoenfilet beleg
maaltijd 5:
postworkout shake (40 gram whey, 60 gram dextrose)
maaltijd 6:
70 gram volkoren spaghetti
200 gram zeer magere rundergehakt (speciaal laten maken)
1 ui
1 paprika
eetlepel olijfolie
blikje gepelde tomaten
kruiden
Dit is op dit moment mijn dieet, eet bijna elke dag op deze manier... wissel bepaalde maaltijd wel af... soms zilvervliesrijst + kip na m'n training, soms brinta i.p.v. havermout 's ochtends.... af en toe magere kwark in plaats een andere maaltijd, ook al probeer ik wel hoogwaardige eiwit binnen te krijgen...
Cardio doe ik minstens 3x op een lege maag 30 minuten...
Krachttraining 4x per week voor ongeveer 45 minuten per training...
Drink bijna elke dag minstens 4 kopjes groene thee, zonder suiker natuurlijk....
Daarnaast nog minstens 2.5 liter water... ga ik iets opvoeren als de zomer eraan komt...
Af en toe eet ik een dag meer (complexe) carbs... schroef de vetinname dan wel naar beneden... eiwitten blijven wel redelijk constant.....
Ik val nu sinds een weekje of 2 weer redelijk af (2 kilo lichter geworden weer), wellicht omdat ik m'n cardio weer iets ben gaan opvoeren.... ben nog niet blij met m'n vetpercentage, alles moet gewoon een stuk droger.... kost tijd, ik heb er geduld voor......... gebruik nog geen fatburner of andere supplementen, behalve whey + multi/vit. C/zink/magnesium...
Misschien iemand nog tips?
Alvast bedankt!

Ben 23 jaar, 81 kg, 1.76m lang, vetpercentage van +/- 15%.... nooit laten meten, maar je ziet m'n buikspieren wel een beetje als ik ze span... met name de bovenkant, onderkant is nog te soft...

Heb een trage verbranding en heb het gevoel dat ik snel vet aanzet, met name rondom m'n middel en daaronder (bovenbenen en achterwerk).

Doe 4x krachttraining, 4x cardio per week.... discipline ontbreekt het er in ieder geval niet aan bij mij, heb geen junkdagen....

maaltijd 1:
kopje havermout (75 gram)
2 kopjes melk (300 ml)
2 scoops whey (40 gram)
2 eetlepels lijnzaadolie (30 ml)
maaltijd 2:
7 eieren, 2 hele eieren + 5 ei-eiwitten
flinke hand noten (mix van walnoten, hazelnoten, pecannoten, paranoten, amandelen)
maaltijd 3:
250 gram kipfilet
150 gram wortels
maaltijd 4:
2 sneetjes zuurdesem brood
130 gram kalkoenfilet beleg
maaltijd 5:
postworkout shake (40 gram whey, 60 gram dextrose)
maaltijd 6:
70 gram volkoren spaghetti
200 gram zeer magere rundergehakt (speciaal laten maken)
1 ui
1 paprika
eetlepel olijfolie
blikje gepelde tomaten
kruiden
Dit is op dit moment mijn dieet, eet bijna elke dag op deze manier... wissel bepaalde maaltijd wel af... soms zilvervliesrijst + kip na m'n training, soms brinta i.p.v. havermout 's ochtends.... af en toe magere kwark in plaats een andere maaltijd, ook al probeer ik wel hoogwaardige eiwit binnen te krijgen...
Cardio doe ik minstens 3x op een lege maag 30 minuten...
Krachttraining 4x per week voor ongeveer 45 minuten per training...
Drink bijna elke dag minstens 4 kopjes groene thee, zonder suiker natuurlijk....

Af en toe eet ik een dag meer (complexe) carbs... schroef de vetinname dan wel naar beneden... eiwitten blijven wel redelijk constant.....
Ik val nu sinds een weekje of 2 weer redelijk af (2 kilo lichter geworden weer), wellicht omdat ik m'n cardio weer iets ben gaan opvoeren.... ben nog niet blij met m'n vetpercentage, alles moet gewoon een stuk droger.... kost tijd, ik heb er geduld voor......... gebruik nog geen fatburner of andere supplementen, behalve whey + multi/vit. C/zink/magnesium...
Misschien iemand nog tips?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt: