MuscleMeat

Mijn dochtertje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niemand die baby Mats opgemerkt, :roflol: Wordt hij gedwongen om op een boomstam te gaan zitten en achterom te kijken, echt kansloos!
 
Ik heb op Jayden gestemd en heb een topic op tweakers.net aangemaakt om stemmen voor hem te schooien.
 
ik heb gestemd hoor, zitten trouwens een paar verdomd lelijke kinderen tussen
 
je hebt de laatste 24 uur te veel karma gegeven, probeer het later nog eens..

ik moet even wachten met karma geven, maar zal dan iedereen die ik nog niet heb gehad karma geven.

bedankt voor de stemmen allemaal
 
Graag gedaan!
 
gestemd

edit: ik weet niet wat die ouders van Amy ervan wilde maken
 
Laatst bewerkt:
Op Mats gestemd natuurlijk, bedankt voor de link, kon ik het geweldige gevoel hebben dat ik op een baby heb gestemd.
 
mijn stem heeft ze ook :D
 
Ik zal wel weer haat krijgen, maar dit is toch gewoon kansloos? Je gaat je kind toch niet op een fotoshoot sturen. Misplaatst gevoel van eigenwaarde om je kind op te dossen voor zo`n wedstrijd.

Je baby is niet mooi, knap of lief. Elke ouders vinden zichzelf de beste en vinden ook dat hun kind het knapste/mooiste/liefste is. Deze competie is niet alleen kansloos, maar ook gruwelijk.


Ben het eens met EmileV, zou mijn zoontje nooit inschrijven voor zulke contests!!
 
Ik heb op baby mats gestemd, die heeft nu al een killerfotomodellenlookblik. Wel dapper dat je heb aan durven geven welke van jou is.
 
ik zal wel weer haat krijgen, maar dit is toch gewoon kansloos? Je gaat je kind toch niet op een fotoshoot sturen. Misplaatst gevoel van eigenwaarde om je kind op te dossen voor zo`n wedstrijd.

Je baby is niet mooi, knap of lief. Elke ouders vinden zichzelf de beste en vinden ook dat hun kind het knapste/mooiste/liefste is. Deze competie is niet alleen kansloos, maar ook gruwelijk.

Ps. En wat is talysha nou weer voor een naam? Of suyana? Selina? Klinkt als schuurpapier langs mijn eikel terwijl ik probeer te pissen.
Inspiratieloos.

ben het eens met emilev, zou mijn zoontje nooit inschrijven voor zulke contests!!

+1
 
Ik heb op baby mats gestemd, die heeft nu al een killerfotomodellenlookblik. Wel dapper dat je heb aan durven geven welke van jou is.

wanneer wordt jij nou eens pappa?
 
Ik heb een vraag, mijn dochtertje van 9 maanden is genomineerd voor kindje van de maand verkiezing.

willen jullie stemmen op mijn dochtertje zodat ze die verkiezing wint :p

Dit is de link http://www.kindjeopkomst.nl/poll/20090501_bvdm_01.htm


Mijn dochtertje staat links bovenaan en heet Talysha :)


Laat even weten als je gestemd hebt !!

Alvast bedankt :cool:


Je dochtertje is prachtig hoor. Ik heb alleen niet gestemd, ik heb een hekel aan zulk soort verkiezingen.... Al die ouders gaan dus zoveel mogelijk mensen vragen voor hun kindje te stemmen. Is dus niks "eerlijks" meer aan. En bovendien wat maakt het uit wat andere van je kindje vinden, als ouder vind je jouw kindje over het algemeen toch het mooiste kindje. Vind ik tenminste wel van m'n dochtertje en zoontje ;)
 
Hartelijk dank voor het inzenden van je stem!
 
Back
Naar boven