XXL Nutrition

Mijn droom wordt werkelijkheid! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diss

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 aug 2003
Berichten
11
Waardering
0
Ik ben nu bezig met sth met insuline, ik zit nu op 8 iu per dag..

ik houd mijn basis aan van 1000 mg sustanon met 400 mg equipose per week.. ik heb nu geen clenbuterol meer nodig en ook geen winstrol en finaject, want ik ben nu harder en droger dan ooit tevoren van de sth..

Verder heb ik ook synthol inbestelling, bedoeld voor in mijn schouders en mijn kuiten, ik heb een dokter die het er bij mij in wil zetten

hardcore bodybuilding 4 life!
 
Laatst bewerkt:
Your Age 19

:rolleyes:
 
is da wel echt
 
leuke naam ook

Diss dissed.
 
19 jaar en dan al 1000 mg sustanon 400 mg EQ insuline en synthol.
You must be crazy or very stupid!!!!
 
8iu gh of insuline??..kost niet nix..
 
Succes dan maar :) Altijd goed als je dromen uitkomen, vooral zo doorgaan ze hebben al een plekje voor je vrijgemaakt in Hommel. Paar vierkante meter, paar meter diep, komt allemaal goed.
 
19 jaar??? Maar synthol is echt super nep en lelijk gewoon. Synthol heeft helemaal niets met BB'en te maken. Hetzelfde als siliconen tieten. Nep en niet mooi dus.
 
Ik ben hier net en dacht een goeie aanwinst te zijn voor dit forum.. ik vind het schandalig dat er zo gereageerd moet worden.

Jullie zeggen maar wat je willen maar ik ben tenminste gelukkig!
 
sorry, maar met zo'n instelling vind ik jou niet echt een goede aanwinst. Als je goede kennis van roids e.d. zou hebben, zou je niet zo'n stommiteit begaan. Maar succes iig. Maak ook gelijk even een logboek van je kuur.
 
ee diss als jij er gelukkig mee bent dan vind ik het ok....allleen lijkt het me nie zo verstandig om gh te gebruike op zon leeftijd ...
groete
 
Waarom niet dan? Dat jullie het lef niet hebben.. jullie zitten hier te prutsen, terwijl ik gewoon mijn doelen verwezenlijk.
 
Omdat wij weten wat we doen en jij niet. Jouw lichaam zal over 5 jaar het lichaam van een man van 80 zijn en ik zal op mijn 45ste nog in topconditie zijn, daar zit het verschil hem. Ik zal kinderen kunnen krijgen en een normaal coïtusleven hebben, jij zal vergroeiingen hebben, vergrote organen, impotentie en onvruchtbaarheid. Jij zal mischien nu 3 topjaren hebben en daarna als een bejaarde door het leven kunnen gaan, ik heb 3 topjaren, mischien niet de top waar jij op zit, maar ik zal daarna nog 20 topjaren hebben. En daar zit precies het verschil. Het feit dat je nu al aan de HGH zit zegt al genoeg over je kennis omtrend hormonen. Maar pruts fijn verder, het is jouw lichaam dat eraan gaat. Het jammere vind ik dat door figuren zoals jij bodybuilding een nog slechtere naam krijgt.

/me out.

owjah, wat zijn je stats?? je lengte, gewicht en vet% ?? Ik mag aannemen 120 kg. bij 1.76m oid en 8-10% vet??
 
Je had je thread beter "hoe mijn droom een nachtmerrie wordt" kunnen noemen :)
 
Te triest voor woorden gewoon...en dat noemt zich een aanwinst voor dit forum :-(

Jij bent meer een voorbeeld hoe het juist niet te doen. De dosis AS die jij gebruikt is voor vergevorderden en dat kun jij nooit zijn op je 19e.
Geef je stats eens, dan kunnen we zien hoe ver je al bent.

hardcore bodybuilding 4 life??? Zal wel kort leven worden als je zo door gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven