XXL Nutrition

Mijn droom wordt werkelijkheid! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
je begint nu te flamen jongeman!
 
Kennis zet zich niet noodzakelijk om in massa, als je geen aanleg hebt heb je geen 100 kilo vast in 3 jaar met 6% vet.
daarbij, hoe kan jij er over oordelen?
ken je hem persoonlijk?
hij komt net uit bulk dus 't is normaal dat hij hoger in vet zit en er dus iets minder indrukwekkend uitziet.
ik stel voor dat je nu niet meer gaat flamen, anders zal je snel genoeg gebanned worden!
vanaf welke leeftijd kuur je btw?
 
Diss zei:
Hey soulreaver je kan zeggen wat je wil maar ik hoef er gelukkig niet zo uit te zien..

[Link niet meer beschikbaar]

Nou wil je natuurlijk dat ik er op inga?? Jammer voor je. Ik wil allen je wel waarschuwen bij deze niet te flamen op foto's van anderen. Lees anders de regels even de foto sectie om misverstanden te voorkomen. Meer heb ik je niet te melden. Als jij het stoer vindt hgh+slin+grote hoeveelheden roids te gebruiken en het ook nog matig gebruik noemt en de schade wel meevalt, prima, jouw lichaam dat naar de klote gaat. Maar doe ons een lol, en val de mensen hier er niet mee lastig.
 
Lokatie kloothommel past volgens mij beter, hij heeft zijn pilletjes nog niet eens gehad en hij loopt al met roid rage. Diss als we toch allemaal van die prutsers zijn, wat doe je dan hier ?
 
Diss zei:
als soulreaver zoveel kennis heeft waarom past ie dat niet toe dan op zichzelf, dit is toch gewoon een grap:

gebruiken
jarenlang trainen
beetje wijs lullen op een forum

maar that's it!

Ik wil je nogmaals verzoeken de forum regels te lezen !!!
 
enrico zei:
Kennis zet zich niet noodzakelijk om in massa, als je geen aanleg hebt heb je geen 100 kilo vast in 3 jaar met 6% vet.
daarbij, hoe kan jij er over oordelen?
ken je hem persoonlijk?
hij komt net uit bulk dus 't is normaal dat hij hoger in vet zit en er dus iets minder indrukwekkend uitziet.
ik stel voor dat je nu niet meer gaat flamen, anders zal je snel genoeg gebanned worden!
vanaf welke leeftijd kuur je btw?


Laat maar joh, ik hoef me voor dat soort figuren niet te bewijzen :) ik heb ze meer meegemaakt, jong, veel kuren, snel groot worden en 3 jaar later stoot je ze omver als ze als een bejaarde met gezondheidsproblemen in de supermarkt strompelen en krijgen ze een wao uitkering en trainen niet mee....
 
Laatst bewerkt:
Ericr zei:
Lokatie kloothommel past volgens mij beter, hij heeft zijn pilletjes nog niet eens gehad en hij loopt al met roid rage. Diss als we toch allemaal van die prutsers zijn, wat doe je dan hier ?
indd, mag ie wel 'ns uitleggen :P
 
jeeeeeeezus wat loopt dit weer uit de hand...

Waarom nemen jullie dat verhaal serieus in de eerste plaats? Dat knaapje is net zo oud als ik, woont waarschijnlijk nog bij ze ouders, en dan vet aan de sustanon, insuline en groeihormoon. Lukt m vast wel om 6 spuiten per dag te zetten he:s

En over die diss tegenover soulreaver en dat ie niet zo groot is... Jonguh, de ene heeft meer aanleg dan de andere. En als jouw stats kloppen, post dan een foto van jezelf. Wil ik wel zien
 
Diss zei:
Ik maak me niet druk om geld.. ik vraag me af waarom jullie je druk maken.

M'n stats:
lengte: 1.71 m
gewicht: 97 kg
vet: 6%

Ik heb wedstrijdplannen voor volgend jaar.. wacht maar af jullie zullen wel zien


Owjah, deze stats zijn echt onzin.

Rob zit op 1.73 of 1.74m. hier met 96 kg en 3%, dat betekend dat je fysiek dus voldoende is om de nederlands kampioen te verslaan. Aangezien je 3 cm kleiner bent en waarschijnlijk op dat vet% als hij wat lichter bent. En dat op je 19e. No way.

http://members.home.nl/dannyvzon/imgp1254.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ Soulreaver:

Is toch volkomen normaal dat een 19 jarige de Nederlandse kampioen BB kan verslaan ... :evil:

Indien zen verhaal dan toch waar zou zijn is dit zen toekomst:

Nu: :lifter:

3 Jaar later: :spaz:

En wederom bewezen dat jij de juiste instelling hebt en niet ingaat op zen belachelijke opmerkingen.

Greetz
 
Kappppppeeeeennnn dit gezeik.

Oh wat heerlijk, sinds ik weer in zuid-Europa zit meet ik me meteen die mentaliteit aan, m.a.w. je nergens druk over maken wat niet eens de moeite van het lezen waard is daaaaaaaaaag allemaal ik ga weer lekker het strand op :)
 
Je bent niet de enige die de strand opgaat. İk ga lekker vanaf maandag naar de zee.

Owjah trekken jullie je maar niets aan van die Diss. En Soulreaver je ziet er wel goed uit bro
 
als soulreaver zoveel kennis heeft waarom past ie dat niet toe dan op zichzelf, dit is toch gewoon een grap:

gebruiken
jarenlang trainen
beetje wijs lullen op een forum

maar that's it!

hahaha... :roflol: zegt meer iets over je eigen bb kennis.

Hey soulreaver je kan zeggen wat je wil maar ik hoef er gelukkig niet zo uit te zien..

[Link niet meer beschikbaar]

moet denk ik wel vervelend zijn dat je zo onzeker over jezelf bent dat je andere moet gaan afzeiken :D

@SR ziet er goed uit :thumb:
 
Diss zei:
als soulreaver zoveel kennis heeft waarom past ie dat niet toe dan op zichzelf, dit is toch gewoon een grap:

gebruiken
jarenlang trainen
beetje wijs lullen op een forum

maar that's it!
Dit bewijst dat jij 0.0 verstand hebt

Denk je dat de mensen die achter coleman staan megagroot moeten zijn omdat ze 100x meer kennis hebben dan coleman zelf?

Of dat de trainingspartners van pro's altijd huge moeten zijn omdat ze perfect weten hoe je megagroot wordt?

Er zijn namelijk ook mensen die zichzelf niet kapot willen maken alvorens ze de 30-40j halen...


Als jouw leeftijd klopt en je gebruik overeen komt met wat je zegt dan zou ik nooit in jouw schoenen willen staan. Ik denk geen enkel verstandig mens...
 
Diss zei:
Ik ben nu bezig met sth met insuline, ik zit nu op 8 iu per dag..

ik houd mijn basis aan van 1000 mg sustanon met 400 mg equipose per week.. ik heb nu geen clenbuterol meer nodig en ook geen winstrol en finaject, want ik ben nu harder en droger dan ooit tevoren van de sth..

Verder heb ik ook synthol inbestelling, bedoeld voor in mijn schouders en mijn kuiten, ik heb een dokter die het er bij mij in wil zetten

hardcore bodybuilding 4 life!


Geen IGF-1 R3 long? man zonde van de kuur........................:D
 
Laat Diss toch. Hij doet zijn ding.
Een Rally Driver heeft ook groot kans dat die door de bocht gaat en dood gaat, als dat je droom is neem je de risico! Diss heeft een droom en neemt die risico!
Het is niet mijn droom, daarom zou ik het nooit doen.
Alles heeft een prijs en dat prijs is niet altijd uit te drukken in geld! Diss is belijkbaar bereid die prijs te betalen!
 
Vet kun je zijn in die zogenaamde "bulk" van jullie, maar dan verwachten we ook wel de nodige spiermassa die daarbij gepaard gaat he..

@ richard, je bent tenminste de eerste die respect heeft, je moet risico's durven nemen in 't leven, anders zul je nooit je doelen nastreven..
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het ook niet zo eens met Diss, maar waarom met z'n allen tegen 1 ?
Give the guy a break, please ;)
 
Als je de riscico's wilt nemen is het jouw lichaam en leven, maar om dan hier binnen te komen alsof het zo'n beetje de droom van je leven is lijkt me overdreven.

Als je dan zogenaamd een hardcore BB-er bent zou je ook niet de naam van de sport te grabbel moeten gooien. Of denk dat je dat het vrij normaal gedrag is om op jouw leeftijd je vol te proppen met chemicaliën alleen maar om je droom uit te laten komen ? Komt mij meer over als de gemiddelde party ganger die met 10 pillen in de kraag ieder weekend staat te stampen ergens op een party, totaal onverantwoordelijk gedrag en het is zoals gezegd niet goed voor de sport als geheel als dit soort uitwassen gewoon gevonden zouden worden. Daarom dus ook die reacties op jouw eerste posting, er is gewoon bijna niemand die dit nog normaal vind.

Succes in ieder geval, zo lang het duurt, hoop dat je goed word begeleid.
 
Denk je dat ik me daardoor zielig ga voelen ofzo:S ik beuk hier tenminste iedereen van 't podium af..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven