MuscleMeat

Mijn eerste auto

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Zo, eindelijk is het zover, ik heb m'n eigen auto :) Heb hem vanmorgen opgehaald. Het is een Audi A3, ben 2e eigenaar. De auto komt uit 2002. Hij mag alleen volgende week weer terug, want zo'n lompe monteur heeft schade op de voor en achter-bumper gereden. Lompe boeren. Op de foto's is het niet te zien gelukkig, maar op de rechterkant van de voorbumper zit een aardig grote kras en op de linkerkant van de achterbumper zit een soort schaaf zoals je langs een muur zou schuren ofzo. Ben daar wel aardig pissed over, stelletje eikels. Omdat mijn "persoonlijke verkoper" ziek was vandaag, ben ik geholpen door een andere verkoper die er op dat moment niks aan kon doen. Moet dus maandag gaan bellen en dan terugbrengen. Ben er een beetje ziek van, maar goed, het moet maar.

Even wat foto's natuurlijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus als je me tegenkomt, zwaai ff :hello:
 
Mooie bak dude.....alleen duits :(

:D
 
Jaja, geef mij maar Peugeot :P
 
K*t fransen :P
 
Yzord zei:
Jaja, geef mij maar Peugeot :P

ja na zo'n uitspraak neemt dus echt niemand je meer serieus... :p

maargoed... super auto'tje hoor zeker voor eerste auto... you lucky bastard...

veel plezier ermee verder...

grt eddy
 
nice car man!! :D

1.8 ?
 
eddycaminos zei:
ja na zo'n uitspraak neemt dus echt niemand je meer serieus... :p
Om niet meteen de topic te verkloten wil ik er toch nog ff op reageren.

Zie je bij het stoplicht :D
 
Yzord zei:
Om niet meteen de topic te verkloten wil ik er toch nog ff op reageren.

Zie je bij het stoplicht :D

lol, je bent 11 jaar ouder dan mij, gek he dat je een snellere auto kan betalen :D

@peoples: nee 1.6 :) 1.8 was boven m'n budget, en anders zou ik een oudere hebben moeten kopen. Heb gekozen voor een wat nieuwere. Die snelheid interesseert me niet zo heel erg. Aan 1.6 heb ik genoeg :)
 
Leuke eerste wage, dat zal d'r voor mij niet inzitten.:(
 
leuk bakkie :D

alleen jammer van die 1989 opel corsa velgen :p
 
The Rock zei:
lol, je bent 11 jaar ouder dan mij, gek he dat je een snellere auto kan betalen :D

@peoples: nee 1.6 :) 1.8 was boven m'n budget, en anders zou ik een oudere hebben moeten kopen. Heb gekozen voor een wat nieuwere. Die snelheid interesseert me niet zo heel erg. Aan 1.6 heb ik genoeg :)
Ik had het niet tegen jou, lieverd. Sterker nog, jouw auto is 13 jaar jonger dan die van mij :D Mijne is van '89 ;) Maar wel 1 van de snelste in zin vorm ;)
 
Mooie bak. Ben zelf ook op zoek naar een a3. tot nu toe alleen maar gare gevallen tegengekomen of erg overpriced.
 
Yzord zei:
Ik had het niet tegen jou, lieverd. Sterker nog, jouw auto is 13 jaar jonger dan die van mij :D Mijne is van '89 ;) Maar wel 1 van de snelste in zin vorm ;)

hehe ok :D

@micr: ja het is echt goed zoeken. Ik raad je aan om even hier te kijken: http://www.ponoccasion.nl/

Dat is de site van de importeur..staan veel occasions :)
 
Mooie bak...ga je 'm nog pimpen?
 
Staat inderdaad aardig wat op :)
 
Nice ! ga je veel plezier mee hebben .. Heb er ook 1 :D
 
Zo, dikke auto voor een 1e kar!
Wees er maar zuinig op!!

En zwaaien wil ik wel, maar aangezien er geen kenteken is aangegeven weet ik niet of jij het bent ;)
 
zeer mooie auto rock , mooie kleur en ziet er netjes uit
En het is nog maar je eerste :O
 
Mooie bak bro
 
Back
Naar boven