MuscleMeat

Mijn eerste bolide (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RichardV zei:
Hij woont 5 deuren verder als mijn vader en ding heeft in 2,5 jaar ofzo nog nooit een dag niet gewoon gestart. Zelfs bij min 15 en plus 35 graden, dus snap er ook niks van hoor.

Dat zijn normaal al tekenen aan de wand lijkt me...... :D
 
Idd, dat karretje reed gister zo rete fijn :D
Heel vlot, net een rally autotje:D
Maar hij ging INEENS kapot, dus zij konden er niets aan doen... en het is uiteraard allemaal netjes geregeld!
Thx pappa RichardV en RichardV :kiss:
 
Laatst bewerkt:
Echt balen.. een kapotte koppakking kan komen door ineens vlotter rijgedrag dan het karretje gewent is. Maar tis geen dure reparatie als de kop niet krom/gescheurd is.

suc6 d'r mee!
 
OPEL= Overal Pech En Lawaai
Zo zie je maar weer zelfs op een leuk forum word je opgelicht :D
 
Oke, I'M Here to Pimp Your' Ride!
 
zulke dingen kun je toch zelf herstellen ?

toch ?

ik reed ff met mijn moeder haar auto rond knalde ik over een verkeersdrempel pats uitlaat kapot . snel ff gelast .


koppakking is ook easy heb je in enkele uurtjes gedaan
 
dit was mijn eerste bolide ( zelfde model):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is mijn huidige bolide ( zelfde model):
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

SUPER DIE LEGANZA: heel veel luxe voor weinig geld:D , en op lpg is het een voordelige directie auto voor woonwerk verkeer!;)

een dikke 2 liter met sportvelgen en een mooie donkere sound!! ( top 206 km/h)
 
vette alfa, mier
maar die deawoo :rolleyes: veel luxe voor weinig geld idd maar uitstraling van die bakken is niet hetzelfde als die van duitse metgezellen. maar van die duitse bakken zie je er genoeg en die van jou niet dus je onderscheid je wel.
Heeft ook een mooie kleur trouwens
 
leuk autotje zul je veel plezier van hebben

mss eens zien of je wat geld bij elkaar spaart en een paar goedkope maar leuke lig ma velgen er onder leggen want die witte dopppen zijn me vies!
 
nofear train! zei:
vette alfa, mier
maar die deawoo :rolleyes: veel luxe voor weinig geld idd maar uitstraling van die bakken is niet hetzelfde als die van duitse metgezellen. maar van die duitse bakken zie je er genoeg en die van jou niet dus je onderscheid je wel.
Heeft ook een mooie kleur trouwens
thanx!
mijn leganza is niet groen maar carribean blue, en van bouwjaar 2000;)

ik heb momenteel alleen fotos op mijn mobieltje,misschien hebben ze in Leeuwarden bij CJIB nog recente fotos ( bijvoorbeeld trajectcontrole A12 bij Woerden: ongeveer 180~190 op de meest linkerbaan:p :eek: )
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze kleur dus, maar dan met 8 (dubbel) spaaks lichtmetalen velgen: 205/50 16 inch!!:D
 
Leuke car, nu flink tunen dat ding ;)

maar uh, heb je een joden ster als velg?
 
Metal_Wolf zei:
Leuke car, nu flink tunen dat ding ;)

maar uh, heb je een joden ster als velg?

motorisch tunen word afgeraden met lpg

ik heb SPORT velgen!!;)
 
Mijn eerste bolide was een nissan sunny uit 1983 met roestgaten in het dak en 1 ruitenwisser. :o :D
 
Metal_Wolf zei:
Ik bedoelde de auto van Homer17 :o
ok, excuus ( ik meende dat je de mijne bedoelde omdat de posten zo dicht na elkaar kwamen......):D
 
Metal_Wolf zei:
Leuke car, nu flink tunen dat ding ;)

maar uh, heb je een joden ster als velg?

hehe dat tunen begin ik niet aan :D

Ik spaar nog 2 jaartjes door zodat ik een echte auto kan kopen.
En de wieldoppen zijn geowon standaard opel doppen :D
 
mijn eerste was een ford bestelwagen uit 1986
 
Ik own jullie allemaal met mijn huge bolide. (pic geschoten in de winter, geen zin nu een nieuwe te maken) Tegenwoordig staan er nu ook letters op van de firma :P En nieuwe velgen, echte mini velgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven