Fitness Seller

Mijn eerste Creatine kopen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lenrel

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2008
Berichten
1
Waardering
0
Hallo mede sporters,

Momenteel fitness ik een jaartje en ben zit sinds een maand of 3 aan de whey protein (1 1/2 schepje per dag - 2 1/2 met training).
Nu heb ik verschillende dingen gelezen over Creatine en besloten dat het een aanvulling kan zijn aan mijn voedingschema.
Nu denk ik om creatine in de vorm van poeder-in pil te slikken.

Ik ga morgen even bij Fit2Day kijken.

maar hebben jullie tips voor mij?

Onder andere welke goed zijn om te gebruiken?

En zit er geen troep in verwerkt? speed gelijkwaardige producten?



val no-explode ook onder creatine?

andere tips zijn ook welkom!

oh en ik fitness 3 keer in de week. hoeveel raden jullie mij aan om te gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
Hoi Lenrel,

Als je voor het eerst met Creatine begint dan zou ik met een goede Creatine Monohydraat beginnen zoals die van RAW IRON. 500 gram (ruim 3 maanden voorraad) voor maar €15,95. Op die manier kun je Creatine goed, veilig en uitgebreid eens testen. Slaat het aan, dan kun je daarna nog altijd naar andere Creatine vormen uitwijken. Slaat het niet aan, dan is de kans aanwezig dat je Creatine resistent bent en kun je je verder een hoop kosten besparen.
Succes met je keuze!:)

Sportieve groeten,
Bas
 
Mijn eerste creatine was Cellmass. Echter wel een stuk duurder dan de monohydraat die Sportfood aanbied.

Voor mij werkte het goed. Cellmass is een creatine blend met verschillende soorten creatine. Voordeel is dat je geen oplaadfase hebt.

Gewoon 1 scoop bij het ontbijt en 1 na de training ;)

Edit: NO Xplode bevat een klein beetje creatine maar mag imo geen creatine product worden genoemd. No Xplode is een energiebooster die je voor de training in kan nemen.
 
Back
Naar boven