AndroidHealthClinic

Mijn eerste cut kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jim

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 aug 2004
Berichten
184
Waardering
0
Ben vorig jaar rond deze tijd pas echt begonne met bodybuilding (voordien ook wel maar niet zo fanatiek), En ik heb eigenlijk bijna
constant gekuurt.
1ste kuur 12 weken
2 de kuur 8 weken afgebroken wegens stront ziek.
3 de kuur 12 weken ben nu nog aan het nakuren (nog 12 dagen) en dan begin ik
4 juli met mijn eigenlijk vierde (Cut) kuurtje en dit voor een week of 9.

Week 1 tot 9 Winstrol tabs(geen inject wegens momenteel teveel fakes volgens begelijder en Leverancier.) ik denk 4 tabs van 20 mg/dag weet het niet
zeker want heb doosjes nog niet.
Week 1 tot 7 Primo 300 mg/w
Week 1 tot 9 equipose 400 mg/w
Week 2 tot 8 Viromon 300 mg/w
Week 1 tot 9 Clenbuterol week 1-2: 0.08 mg week 3-5:: 0.12 mg, week 6-7: 0.16 mg en week 8-9: 0.08 mg.
Nakuren met pregnyl, clomid en indien nodig nolvadex(als tepels pijn doen)

Dit cut kuurtje hoefde niet van mij maar als ik op het einde van het jaar met sth of igf ga starte mag mijn bf wel wat naar
beneden zodat ik dan eens goed kan door bulken.

Ook weet ik uit ervaring :D van mijn vorige kuur postjes dat wss ook deze met de grond word gelijk gemaakt.
But I don't Care. ben eigenwijze kloot en heb veel vertrouwen in opsteller.
Zet dit hier maar omdat jullie dan toch ook weten wat Jim voor rommel in zijn lichaam duwt.

Mijn stats op deze moment:

Gewicht : 86 - 87 kilo
bf : tussen 13.5 en 14.5 ergens
Lengte : 1.77
 
Dus als ik het goed begrijp train je 1 jaar, hebt al 3 kuren achter de rug in 1 jaar en je 4e is in de planning, je geen eens weet wat voor rommel je in je flikker douwt, 9 weken aan de winny oral gaat,, en dat je gaat nakuren met hcg in je nakuur?????????????????????

snap jij er nog iets van? :eek: :(
 
WTF dus je bent meteen begonnen met kuren je hebt niet eens GVD een maandje natural getraint. En je praat ook nog eens alsof het normaal . :kots:.
 
Als je toch niks van ons commentaar aantrekt. Waarom open je dan een thread?
Dus kan hij ook weer dicht.
 
hahahahah hoe doe je dat dan? toen ik begonnen was durfde in niet eens aan anabolen te denken. hoe kan jij zo in 1 keer begonnen zijn met spuiten? heb je toevalig wat foto's?
 
Kerel doe jezelf een plezier en ga je eerst even inlezen op dit onderwerp. Je loopt echt je lijf te verzieken !! Wat jij doet dat is behoorlijk onverantwoordelijk omgaan met je lijf :eek: .
En als ik zo kijk naar je stats dan ben je ook niet echt heftig gegroeid van al die kuurtjes van je. Dus daar heb je ook nog een hoop te verbeteren !!!

Ennuh dit draadje gaat je niks opleveren. Dit wordt een fantastische flamewar :coolnana: :roflol: :coolnana:
 
O te erg dit.

Kerel, doe je lichaam een plezier voordat je die nog veel meer schade toe gaat brengen. Blijf van de AAS af, je bent absoluut niet in staat op een verantwoordelijke manier medicijnen te gebruiken.


/edit:
Na een PM wisseling blijk ik (en wij) er toch behoorlijk naast te zitten in onder eerdere indrukken over de TS.

Hij heeft geen behoefte aan een nieuw topic, maar bij deze neem ik wel mijn woorden terug. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven