Fitness Seller

Mijn eerste dag als Coach/Personal Trainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
en ik moet zeggen, het smaakt naar meer :D

ik heb mijn ex-vriendin laten kennismaken met het powerliften. ze ging altijd met me mee naar wedstrijden en raakte geïnteresseerd voor de sport.

ik heb ze dan gisteren gevraagd of ze niet mee wou komen om te kijken en eventueel te proberen.

ik moest vandaag DL/BE/SQ doen, en telkens als ik mijn setjes gedaan had, heb ik haar dan laten proberen. ik deed dat zo omdat ik haar gevraagd had van goed op mijn vorm te letten. verder heb ik haar altijd alles uitgelegd en haar verschillende tips gegeven.

Deadlift : dit is blijkbaar niet moeilijk voor haar. 90kg ging als niets! ik ben daar gestopt omdat het maar een kennismaking was, maar ik was wel heel aangenaam verrast. er zat véél meer in. ook had ze een heel goede beweging.

Bench : dit was iets moeilijker, omdat meeste mensen moeite hebben met balans, vooral als de stang boven je borst hangt. maar ook daar heeft ze het redelijk snel kunnen onder de knie gekregen. een iets smallere grip heeft bijgedragen aan meer stabiliteit. ook hier was het helemaal niet zwaar voor haar, 30kg

Squat : hier zie je de meest uiteenlopende vormen. soms weet je niet meer of de persoon in kwestie eigenlijk nog squat of niet. nou ook hier, volledig ander verhaal. mooi recht mooi diep. ze heeft mijn tips goed opgevolgd ;) dewelke dat zijn zal ik u niet vertellen LOL. maar het heeft zeker geholpen om ze een heel goede squat te geven. ook hier heb ik ze telkens 2 reps laten doen. 50kg, maar er zat opnieuw meer in :)


nou, niet slecht voor een eerste keer?

leeftijd : 25j
gewicht : 60kg
lengte : 165cm

Squat : 50kg
Bench : 30kg
Deadlift : 90kg

nice toch hé? :D
 
IS oke spike had ik je al verteld...

Mijn eerste keer trainen deed ik stukken minder...
 
sapperdeflap: 90 kg deadlift!
En nog een lichtgewichtje ook van 60 kg!

Wat eet die voor haar ontbijt: rauwe biefstuk ;) ?

Espi
 
Zooo heeel erg nice zelfs . ik deed minder toen ik begon :P maar ja ik was ook 12 :D. Maar heel goed
 
errug netjes. zeer sterke vrouw. Ik ben nu een jongen aan het trainen (is nu 2 weken bezig) en die pakt max 4/5 hh met 30 kg op de bench. Vandaag gaat hij voor het eerst squatten dus ben benieuwd... ik denk dat hij de 50 niet haalt :D

klasse Spike!
 
Damn!! die DL is wel impressive... ik doe 60 kg :rolleyes: DL mijn BP en SQ is wel gewoon goed voor een beginner. Bij DL begeven mijn gripspieren het gewoon te snel... daarom ben ik geïntereseerd in gripoefeningen.
 
Wat doet ze dan voor werk? Zwaar sjouwen of zo?
Vader die 'sterkste man van België was?
Van jou heeft ze het niet, hooguit de techniek slim afgekeken...

TALENT heeft ze, da's zeker!
 
lol

haar vader is héél sterk. dat wel.
en ze heeft jaren paardgereden ook
 
Originally posted by KaLe
Vandaag gaat hij voor het eerst squatten dus ben benieuwd... ik denk dat hij de 50 niet haalt :D

klasse Spike!


drillen die kerel!! :D

maar goed bezig en idd. ze beschikt zo te lezen over veel talent.
 
Je hebt ze toch al verteld wat er met haar achterste gaat gebeuren als ze deftig squat hoop ik?! ;)
 
lol, ze heeft brede heupen en al een stevige kont en stevige dijen :D

dus dat is alleen maar positief hé :D
 
Ik heb deze week een maat van me leren squatten die slechts 3 weken traint. Hij weegt 69 kg en deed een reeksje van 6 met 80 kg full squat en had nog over. Dat is ook nie mis
 
En ze is niet toevallig knap, vrijgezel en woont in de buurt van Leuven?! :D
 
Knappe prestatie!
Daar het je ex is zal ze wel haar kracht hebben gehaald uit het feit dat jij erbij staat. Ze moet haar woede toch ergens in kwijt!! :roflol: j/k
 
Originally posted by dandyman



drillen die kerel!! :D

maar goed bezig en idd. ze beschikt zo te lezen over veel talent.

hij is op 40 geeindigd, nou hij had er moeite mee, eerder de stabiliteit dat ging niet zo heel best bij hem :p
 
wow 90 kg! Die heeft goede genetics precies, of gebruikt ze muscletech ? :D
 
Originally posted by Big Byron
En ze is niet toevallig knap, vrijgezel en woont in de buurt van Leuven?! :D

jawel, but if you touch her i will hunt you down like a dog :D


("fin, ze woont ni in Leuven, maar heeft er 7 jaar gestudeerd en ge kunt ze nog vaak in leuven tegenkomen)
 
vegetarisch eten is de shit, zit heel veel proteine in heb ik gehoord

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven