XXL Nutrition

Mijn eerste foto's (14 jr oud)

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit voor iemand van 14 jr. Goede armen.

Je moet trouwens wel ff die links wat aanpassen zodat je ze aan kan klikken. Nu moet je knippen en plakken en dat is niet zo makkelijk.

Die spaties tussen [ en IMG etc weghalen

je moet en dan derna tzelfde doen met een \ ervoor.

niet [ IMG ] géén spaties.

over de pics, ziet er niet verkeerd uit voor 14..

zo is het beter ja :thumbup:

Voor iemand van 14 jaar zie je er goed uit :thumbup:

Goed bezig hoor. Maar je hebt nog een lange weg te gaan ! maar als een goed begin

ja borst en buik vallen tegen he? vind ik ook. Maar ik ga eind deze week (als ik mijn voedings schema klaar heb) weer beginne met trainen. En dan ga ik dat allemaal goed maken.

Hoe lang train je al?
Want ik train nu al 8-9maand en ben 15jaar
meest ontwikkelde is borst, maar zou nu meer willen
focusen op armen en rug. dus hoelang heb je erover gedaan?

Nu jij zou best meer voorkant traine, zodat het allemaal wat
gelijk komt.

greetz,
syphon

Ben je nu nog steeds 14 of zijn deze fotos van een tijdje terug?

Ziet er heel goed uit, zeker als je weet dat je nog maar 14 bent! Ga zo door je bent op de goede weg.

foto's zijn gister genomen. En syphon heb hier 6maande over gedaan. Maar heb nou al bijna een jaar niks meer gedaan. ja misschien in totaal nog zo'n keer of 10 geweest in dat jaar maar verder niet meer. En het zit der allemaal nog :D

Maar heb toen dat half jaar wel erg zwaar en veel getraind. Zo'n 6 soms zelf 7 dagen in de week.Maar ik ga me nou sowieso een beetje meer op borst en buik focussen want die liggen nog een beetje 8ter.

Weet iemand misschien nog een goeie oefening voor bost spieren? (buiten bankdrukken dan)

ziet r idd goed uit voor 14 ..als je 20 bent ben je arnold :D... maar eeh je hebt volgens mij een beetje gyno maar aangezien je leeftijd zal t naarmate je ouder word wel weggaan

Goede basis makker!
Alleen denk ik dat je beter geen super zware sets moet doen gezien je leeftijd. Dit ivm bot/spiergroei. Ik weet niet wat de norm is, maar ik denk dat je het 'echte werk' pas moet doen als je uit gegroeid bent.

Ziet r goed uit voor een knaap van 14! Moet zeggen dat ik net als bodybuilder0102 zie dat je een beetje last van gyno hebt. Maar dat trekt als je 14 bent meestal zo weer weg (ik heb r zelf ook een beetje last van gehad). Goed basis joh, ga zo door!

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven