MuscleMeat

Mijn eerste foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Gerard

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
992
Waardering
67
Hallo,

Ik heb ff een paar foto's gemaakt van me rug en 1tje van biceps...
Ik train nu zo'n 7 maanden, mjah k denk 5,6 maanden serieus heb niet egt een voedingsschemaprobeer wel zoveel mogelijk te eten... ;)

Leeftijd : 18
Gewicht: 70
Lengte: 1.82
Vetpercentage: 4,8

Ik weet dat me vetpercentage enorm laag is ik doe me best om het omhoog te krijgen, k had altijd onder de 4 toen woog ik nog 58 kilo.. :eek:

Jammer genoeg heb ik geen foto's van vroeger..

Rug:

http://img82.echo.cx/img82/657/gerardrug4fx.th.jpg

http://img82.echo.cx/img82/1727/gerardrug19jb.th.jpg

Biceps:

http://img82.echo.cx/img82/2975/gerardarm4qo.th.jpg

Ik wil wel is jullie mening horen..
En tips hoor ik ook graag, k kan wel tegen een beetje kritiek.. ;)
 
Vetpercentage is geen 4 of sub-4, want dan zou je schuddend in een ziekehuisbed liggen. Jammer dat de foto's van zo tering dichtbij zijn genomen, want dat vertekend het beeld vaak. Maar van wat ik zie heb je goeie schouders en oog je zwaarder dan 70kg. Vetpercentage zou eerder iets van tussen de 8-9% zijn.
 
Geloof me dude, je vetpercentage is heus geen 5% hoor.
Maar verder, reeds een duidelijke v-shape zichtbaar :thumbs:, succes verder!
 
Vetpercentage van 4 is niet goed voor je, maar in je jeugd zal je hier geen last van hebben..
Toen ik begon is het met een huidplooimeter gemeten iets onder de 4: was 3,8 d8 k..

Nu op zo'n apparaat geval, bij fitness..
Ik weet nie of dat klopt, maaruh 8-9
Laat me niet lachuh k kan nergens vet vast pakken, op me onderrug konden ze t met huidplooi meter ook al niet meten...Kon je gewoon niet vastpakken
En jah op me buik kan ik vel vastpakken, maar dat is egt geen vet..
Me benen zijn te erg.. durf ik geen eens foto's van te maken..
Te dun... :o ook geen vet erop
En jah onder me tricep is het enige waar je wat vast kan pakken..

Dus maar k zal is kijken of ik een foto kan maken van die 4,6 % dat dat ding aangaf..

Maarjah k vond 4 ook al heel laag..
Ik d8 dat ik iets meer vet zou hebben gekregen

Zou in principe oook moeten, je kan geen 10 kilo spiermassa aankomen in zo'n korte tijd tog.. ???
 
Ziet er goed alleen waarom zo dichtbij ???
 
Ik heb de foto's zelf ook nie gemaakt.. :p

Zal volgende keer van iets verder maken..
 
Goede shapes, maar denk dat je vet percentage op zon 10% zit ... trouwens volgende keer niet meer zulke CLOSE UPS krijg de neiging die gele punten uit te drukken :o
 
Big Gerard zei:
Vetpercentage van 4 is niet goed voor je, maar in je jeugd zal je hier geen last van hebben..
Toen ik begon is het met een huidplooimeter gemeten iets onder de 4: was 3,8 d8 k..

Nu op zo'n apparaat geval, bij fitness..
Ik weet nie of dat klopt, maaruh 8-9
Laat me niet lachuh k kan nergens vet vast pakken, op me onderrug konden ze t met huidplooi meter ook al niet meten...Kon je gewoon niet vastpakken
En jah op me buik kan ik vel vastpakken, maar dat is egt geen vet..
Me benen zijn te erg.. durf ik geen eens foto's van te maken..
Te dun... :o ook geen vet erop
En jah onder me tricep is het enige waar je wat vast kan pakken..

Dus maar k zal is kijken of ik een foto kan maken van die 4,6 % dat dat ding aangaf..

Maarjah k vond 4 ook al heel laag..
Ik d8 dat ik iets meer vet zou hebben gekregen

Zou in principe oook moeten, je kan geen 10 kilo spiermassa aankomen in zo'n korte tijd tog.. ???

Je zit toch echt zo rond de 10% :kiss:
 
goeie shape!

zoals iedereen zei, echt geen 4% eerder 8~10%
 
Tjalle zei:
Goede shapes, maar denk dat je vet percentage op zon 10% zit ... trouwens volgende keer niet meer zulke CLOSE UPS krijg de neiging die gele punten uit te drukken :o

Punten ... Ik zie der maar 1..

Maar hoe kan iemand waar geen vet zichtbaar is op 10 % zitten kan nooit..
Ik ben super dun, kan je ook aan me taile zien, op foto 2..
Maarjah als jullie t niet willen geloven..

Who Care's,k ga der niet wakker van liggen.. :D
En jah hoe kan ik t bewijzen..?
 
leuk om een keer iemand te zien die in het zelfde stadium verkeerd... ga zo door! ziet dr goed uit! ;)
 
kees1985 zei:
leuk om een keer iemand te zien die in het zelfde stadium verkeerd... ga zo door! ziet dr goed uit! ;)

Hoe bedoel je..?
 
dat we allebei ongeveer net zolang trainen en stats komen ook aardig overeen dacht k zo! :rolleyes:
 
Ook zo'n laag vetpercentage.. ;)
Mjah hb jij ook foto's
Dat is cker leuk iemand met zelfde stats..
 
Ckers rond de 10% Rond de 4 dan hadden je rug/armen er toch heel anders uitgezien! Zie bijna geen aders 4% never nooit!

Je kunt de foto's nog verkleinen en ze dan opnieuw op internet plaatsen dat geeft een duidelijker beeld!

Voor de rest goede progressie! 10 kilo zwaarder in zo'n korte tijd :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, goede v-shape. Je traint pas 7maanden, of heb je hiervoor ook nog getraint?
 
Mmm aders hb je gelijk in zie ik ook niet op foto..
K ga binnenkort maar is nieuwe maken..
Want die zie je egt wel..
Op me schouders ist te erg.. :eek:
En armen ook heel erg..
 
kep nog geen fotos nee...zal ff kijken of ik dat binnenkort ff kan regelen! mijn vetpercentage was volgens de meeting 17,5% maar dat leek veel mensen ook wel wat aan de hoge kant...denk zelf rond de 14 of 15...moet nog wel naar beneden! :rolleyes: ik laat t je weten als er fotos zijn man!
 
met 1,82 en 70 kg kan er idd weinig vet op zitten, of je hebt totaal geen spieren. Dat laatste is niet echt het geval, maar 4 % haal je niet, wat overigens GEEN SCHANDE IS!
Ik ben zelf 1 cm langer dan jou, weeg nu 83 kg en mijn rug heeft een vergelijkbare vorm, en definitie (zie mijn fotogalerij als je het zeker wil weten) ik weet zeker dat ik geen 4% vet heb. Maar goed in dit stadium doet dat het er ook niet toe! Groeien moet je! tenzij je voor de beachboy look gaat....
(eerste maak je excuses dat het zo laag is, later ga je er tegen in dat het hoger is...)

ik zou zeggen lees de sticky's in de voedingssectie van het board, ga eten als een turfgraver en wordt groot. (ohw ja, ga je benen trainen! :D)

KEEP IT UP!!!
 
das geen 4%.. eerder een procent of 8-10%

maar iig goed bezig, meer eten, trainen en rusten :)
 
Back
Naar boven