AndroidHealthClinic

Mijn eerste foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Samu zei:
Ziet er goed uit. Vind je er wel groot uitzien voor die lengte + gewicht, mss geven full body pics een beter zicht ??? Wat meet je biceps trouwens? :)

Zou t niet weten..
Nog nooit gemeten..:P
 
Ik zou zeggen ga voor de spiegel staan en zodra jij jouw evenbeeld als perfect beschouwd weet je dat je goed bezig bent geweest voor de rest **** it die bf ;)
 
Tjalle zei:
Ik zou zeggen ga voor de spiegel staan en zodra jij jouw evenbeeld als perfect beschouwd weet je dat je goed bezig bent geweest voor de rest **** it die bf ;)

Ja toch.

Het gaat niet om wat een ander er van vind, of dat iemand anders groter is..
Gaat erom wat je er zelf van vind..
En hoe gaat je zelf bent en nog gaat worden.. :cool:

Niet naar andere kijken, je kan er hoogstens van leren..:)
 
Big Gerard zei:
Ja toch.

Het gaat niet om wat een ander er van vind, of dat iemand anders groter is..
Gaat erom wat je er zelf van vind..
En hoe gaat je zelf bent en nog gaat worden.. :cool:

Niet naar andere kijken, je kan er hoogstens van leren..:)

amen!
 
Big Gerard zei:
Ja toch.

Het gaat niet om wat een ander er van vind, of dat iemand anders groter is..
Gaat erom wat je er zelf van vind..
En hoe gaat je zelf bent en nog gaat worden.. :cool:

Niet naar andere kijken, je kan er hoogstens van leren..:)

Dit zei een groot bodybuilder ooit..
Iets in die trand daarvan dan..
Maar toch..

Het is cker waar...

Je kunt ook beter tegen iemand op kijken, als op iemand neerkijken..
Wanneer je tegen iemand op kijkt, kun je ervan leren..
Wanneer je neerkijkt op iemand niet

Wat een wijze woorden op deze avond.. ;)
 
Bosnjic zei:
Als jij op 4,8% vet zit dan ben ik de/het kerstman of nee Rudolf het/de rendier.

En alsjij ff leest dan zie je dat die opmerking die jij nu maakt al tig keer is gemaakt :spam:
 
Volgens mij kan hij ook lager zitten dan dat jullie denken. Ik mag ook heel laag zitten in vetpercentage en dan zie je nog altijd geen aders op mijn armen, of ik moet net getraind hebben of het moet heel warm zijn. Die aders zijn gewoon genetisch bepaald denk ik. De enige visuele vetpercentage meter die min of meer werkt volgens/bij mij, zijn de abs. Vanaf 10% (bij vrouwen vanaf 12%) zie ik minstens twee blokjes, rond de 6% zie ik ze allemaal en rond de vier procent ben ik een netwerk draden en spiervezels. Bovendien een pro die op vier procent staat ziet er inderdaad anders uit dan dat ik of de topicstarter op 4% zou staan. Die gasten hun spieren zijn +500% groter, ze zijn zo bruin als negers en staan onder harde spotlichten.
 
Bosnjic zei:
Als jij op 4,8% vet zit dan ben ik de/het kerstman of nee Rudolf het/de rendier.


Cool ... :cool:
Heb je foto's.. :D
 
Back
Naar boven