1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

Mijn eerste herinneringen.

Discussie in 'In memoriam Big-T' gestart door 3XL, 14 aug 2016.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. ilyasse

ilyasse Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    180
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    86kg
    Vetpercentage:
    10%
    Verschrikkelijk nieuws, sterkte aan de nabestaanden.

Sanca vindt dit leuk.
  2. Worf

Worf Oldskool member since '02 Elite Member

Leuk Bevonden:
    40
    Geslacht:
    Man
    Lid vanaf het eerste uur... medio 2002 schat ik.. Kende Tijl dan ook al een behoorlijke (virtuele) tijd... Toen ik enkele dagen geleden weer over het forum struinde kwam ik er achter dat Tijl was overleden. Wat een schok, niet normaal. Een jaar of 10 geleden heb ik de AAS sectie nog gemodereerd, in die tijd regelmatig contact met de "oude garde" waaronder Tijl.

Tijl.... rust zacht kerel.... veel sterkte voor alle dierbaren die je achter hebt gelaten.

Grote S en 3XL vinden dit leuk.
  3. Jizza

Jizza Bajes Beest Elite Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    84kg
    Vetpercentage:
    17%
    Via Google op zoek naar een nieuw powerrack. Dan komt uiteraard DBB weer naar boven drijven. Nieuwsgierig weer eens ingelogd en me kapotgeschrokken van het bericht dat De Grote T er niet meer is.

Tijl, bedankt voor het opzetten van een ontmoetingsplek voor gelijkgestemden en voor het bieden van een levenswijze die me tot op de dag van vandaag niet meer los heeft gelaten. Rust in vrede.

4. bodyfreakz

bodyfreakz Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    68
    Geslacht:
    Man
    Ook lid vanaf het eerste uur. Ik heb zelf weinig te maken gehad met Tijl. Ik gedroeg me altijd netjes...:angstig:
    Was in 2002 echt een newbie en dacht net als 80% van DBB dat AAS de oplossing was voor mijn ecto gestel. Mede door DBB en ervaring natuurlijk wijzer geworden en een behoorlijk fysiek kunnen opbouwen.

Ik lees nog steeds elke dag mee maar post wat minder omdat naar mijn mening de laatste jaren het niveau wat daalt en de interesse minder bij bodybuilding ligt.

Wil Tijl toch bedanken voor wat hij heeft achter gelaten want een groot deel van mijn leven bestaat nog steeds uit bodybuilding en voor mij is DBB daar onlosmakelijk mee verbonden. Dus bij deze bedankt en sterkte aan familie en vrienden.

ikke 20 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina