MuscleMeat

Mijn eerste keer Noxx... het verhaal! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maar wel te grappig. gasten die jullie herkennen, denken nu dat jullie gay zijn en je weet hoe snel daar over wordt gepraat:D
 
maar wel te grappig. gasten die jullie herkennen, denken nu dat jullie gay zijn en je weet hoe snel daar over wordt gepraat:D

Dude voor zover ik weet heb ik daar niemand herkend, maar goed we keken dan ook vrij snel over al die hoofden van kerels heen... op zoek naar quality pussy (die nooit kwam :angstig:). En vanaf we beseften dat het er gay night was heb ik écht niemand meer in de ogen gekeken of aangeraakt :roflol: Gewoon zo snel mogelijk naar buiten terwijl we "EXCUSEER EXCUSEER" riepen ;)
 
de hamvraag: is er nog gedoet?
 
de hamvraag: is er nog gedoet?

Nee, m'n lichaam had zich die avond in safety mode gezet... all systems were locked down, het zat er sowieso niet meer in :grinny:
 
daarbij, nu weet je meteen waarom het fouilleren zo handtastelijk was
 
Dude voor zover ik weet heb ik daar niemand herkend, maar goed we keken dan ook vrij snel over al die hoofden van kerels heen... op zoek naar quality pussy (die nooit kwam :angstig:). En vanaf we beseften dat het er gay night was heb ik écht niemand meer in de ogen gekeken of aangeraakt :roflol: Gewoon zo snel mogelijk naar buiten terwijl we "EXCUSEER EXCUSEER" riepen ;)



ow broer, eigenlijk had je die reacties van jullie gewoon moeten filmen:roflol:
 
Ladies night kreeg halverwege het verhaal ineens een geheel andere betekenis.
 
rnb & homo's... een foutere combi kan haast niet :roflol:

snap trouwens niet wat mensen leuk vinden aan die trage, saaie mongo-muziek
ik word al gek als ik 5 min. naar zulke herrie moet luisteren, andere plaatsen genoeg waar ze goeie muziek draaien en mooie chickz in huis hebben :)
 
super verhaal!
 
RnB = hete chickas, dus ja!

Maar een paar keer per jaar trouwens, ben persoonlijk meer een elektro/techno dude, maar voor voor af en toe kan ik zeker RnB smaken.


Dude...ha ha denk toch dat je op de juiste plek was die avond. :roflol:
 
Ik lig hier regelrecht in een deuk!!
Dat verhaal is echt zo grappig.

Ik dacht al bij mezelf in het midden van het verhaal van die kerel die echt knipoogt naar Carl, van ja die wil wel meer om te lachen. Maar ik lees verder en kom dan de lkm.eu (looknmeet.eu?) GAYNIGHT tegen, lol ik kon niet meer van het lachen.

Schitterend verhaal!
 
Tja dan kan je idd beter naar een gay bar gaan J, daar kan je teminste nog voorovergebogen staan.

:roflol: Die Rob ziet toch ook overal het voordeel van in hè? ;) :D
 
Ik geloof er niks van, ten eerste dacht ik hierbij gelijk aan de film Boat Trip, ten tweede is zoiets echt wel van tevoren duidelijk aangekondigd, overal hangen flyers op de deuren op de muren, in de wc, de hele omgeving, je ziet aan het volk of ze hetero en homo zijn en toevallig omdat het gay night is fouilleerd de beveiliging je "handtastelijk", en dan ook nog alleen maar mannen om je heen, haha, leuk geprobeerd ;)
 
:roflol: moesten we van plan zijn geweest om daar van de eerste keer heen te gaan hadden we wel opgezocht wat er die avond te doen was precies ;) + er hing buiten helemaal niets waaruit kon blijken dat het erbinnen het paleis voor rugridders ging zijn :sad:

Hebben we ook eens gehad in Ibiza...
Het was gaynight in de space... Nergens aanduiding en het ticket koste gvd 35euro

de hamvraag: is er nog gedoet?

:roflol: :roflol: :roflol:
 
hehe heb het ooit meegemaakt met m'n vriendin. We waren downtown London waar je echt ****ing 4 pond voor een pilske betaalt. Ik had echter wel zin in een goudgele en ineens lopen we een bordje voorbij 'Pints 1 pound' of iets stond erop. Een droom die uitkwam, werkelijk waar.

Dus wij met z'n tweetjes naar binnen. Nu moet je weten dat ik graag hempjes draag. En het viel me op dat al het personeel daar tyfusvette hempjes had, alleen zaten ze wat straks.

Bon, ik ga zitten met m'n biertje en m'n vriendin gaat effe naar de wc. Ik had nog steeds niks in de gaten, maar het kwartje viel toen ik naast me keek en daar twee kerels zag die hun hand op elkaars dijbeen hadden. ****ing klef. Ik keek verder, op zoek naar een vrouwengezicht die me uit mijn nachtmerrie kon wekken. Het enige wat ik zag waren kerels, de een nog weerzinwekkender dan de ander. En een paar toeristen die gelokt door het bord buiten, dezelfde fout hadden gemaakt als ik.

Ik besloot echter het enige juiste te doen. Ik bleef relaxed zitten. Bier voor een pond kun je niet de rug toe keren en als je uitstraalt dat je het recht houdt (niet moeilijk, met een vriendin erbij ;)) laten die butty's je wel met rust. Op één na. Ik heb daar denk ik de meest disturbing blik ooit gehad van één van die kerels met de handjes op het dijbeen. Buck-nasty.
 
Back
Naar boven