Fitness Seller

Mijn eerste keer poseren, voorbereiden Nk 2005 30 oktober

Bezoekers in dit topic

Je moet de foto eerst op bv imagehack/picturetrail etc zetten. Nu valt er niks te zien ;)
 
Brolly zei:
Je moet de foto eerst op bv imagehack/picturetrail etc zetten. Nu valt er niks te zien ;)


Ja thnx....Het ging een beetje fout..........Ik zal het probleem even verhelpen..... :D
 
ik weet niet hoe het gat bij de mannen kwa poseren,

heb je wel goede begeleiding, want poseren kan het vaak ook maken of breken.
ik ben ook pas begonnen met poseren, het is moeilijker als het lijkt he
hahaha
 
bij de side tricep pose, je borst naar voren gooien

jammer dat je niet op de foto's kan zien, hoe je met je benen staat..


maar t ziet er iig goed uit.. veel massa
 
Joyce zei:
ik weet niet hoe het gat bij de mannen kwa poseren,

heb je wel goede begeleiding, want poseren kan het vaak ook maken of breken.
ik ben ook pas begonnen met poseren, het is moeilijker als het lijkt he
hahaha

Ja mijn broer ( zit ook hier op het forum onder de naam B@ss) begeleidt mij, en het klopt wat je zegt het is stukken moeilijker dan je denkt...... :D Maar oefening baart kunst.....Laten we dat hopen.... :rolleyes:
Thnx anyway....
 
Foto 4: front lat spread. Probeer jezelf iets groter te maken, je lijkt je daarin wat in te houden. Armen mogen nog wat naar voor en schouders wat omhoog.

Foto 5: double biceps: Handen naar binnen en wat naar voor plooien! vergeet de onderarmen niet!

Foto 6: side triceps: zoals gezegd, borst uitzetten en buik wat meer naar binnen.

Foto 7: side chest: borst goed, arm mag iets geplooider en mss nog wat naar achter... Zoals het nu is lijkt het erg alsof je rear delts achter zitten.

Verder: ik snap echt niet dat je je foto's onherkenbaar maakt, maar in oktober wel op het podium wil gaan staan...
 
Ziet er goed uit bro ! :thumbs:, door blijven knallen !
 
Verder: ik snap echt niet dat je je foto's onherkenbaar maakt, maar in oktober wel op het podium wil gaan staan...


Thnx voor het advies...En waarom ik mezelf onherkenbaar maak....Omdat ik een beetje vreemde gezichten trok....Vandaar..... :D En die houd ik toch liever voor mezelf ;)
 
Laatst bewerkt:
MyOwN zei:
Thnx voor het advies...En waarom ik mezelf onherkenbaar maak....Omdat ik een beetje vreemde gezichten trok....Vandaar..... :D En die houd ik toch liever voor mezelf ;)



ach dat went vanzelf, je moet ook lachen naar de jury, dus probeer thuis veel in de spiegel te lachen enzo. ik ben er ook mee bezig en het lukt steeds beter. in ieder geval tot 30 oktober, als het allemaal mee zit sta ik er ook. succes gewenst ik weet hoe zwaar de voorbereiding is :o
 
Poseren ziet er wat mij betreft behoorlijk uit hoor. Front double biceps de armen iets meer buigen misschien.
Benen lopen wel achter. (maar komt dus goed zo te lezen :D)
 
builderB zei:
Poseren ziet er wat mij betreft behoorlijk uit hoor. Front double biceps de armen iets meer buigen misschien.
Benen lopen wel achter. (maar komt dus goed zo te lezen :D)


Ja mijn benen daar gaan we nog even keihard aan werken, niet dat dat al niet wordt gedaan :mad:
Maar ik heb ook vrij lange benen, maar dat mag geen excuus zijn natuurlijk :o
 
wow netjes man! en geen dikke buik en toch massive armen wow! netjes!wat zijn de afmetingen van die armen? etc etc
 
bovenlijf ziet er wel netjes uit al lijkt het alsof je borst wat achter loopt, op de pics kan ik niet goed zien hoe het er met je benen voor staat, lijken ook een beetje achter de lopen. Maar totaalplaatje is ok, goed fysiek
 
Markywannabee zei:
wow netjes man! en geen dikke buik en toch massive armen wow! netjes!wat zijn de afmetingen van die armen? etc etc

Thnx...Ja ik heb geen flauw idee wat mijn afmetingen zijn.....
Maar mijn status:

1.80
84 kg
14 a 15 %
 
Laatst bewerkt:
MyOwN zei:
Thnx...Ja ik heb geen flauw idee wat mijn afmetingen zijn.....
Maar mijn status:

1.84
84 kg
14 a 15 %
netjes

al zou ik je een lager % vet geven! maar mss dat ik dat verkeerd zie

ik denk dat die biceps armen van jou zeker boven de 40cm zitten
 
Markywannabee zei:
netjes

al zou ik je een lager % vet geven! maar mss dat ik dat verkeerd zie

Ja ik heb dat tot op heden nog niet gemeten....Dus echt zeker ben ik er niet van.....
 
Geen 14 meer hoor, rond de 10...mss zelf wat minder.
 
Bovenkant borst en beentjes lopen wat achter. De rest is top. Je biceps zijn echt awesome!
 
Sodeju, goede armen man! Biceps en triceps zijn er scherp uit. Voor de rest sowieso netjes, ik denk overigens dat je zo rond de 9/10 % bf zit, hoor niets hoger.

Ik zou bij de front double bi's je duimen in je vuist houden, ziet er wat netter uit. Dus onder je andere vier vingers, als je begrijpt wat ik bedoel.

Hoelang cut je voor deze wedstrijd? En hoe ziet dit dieet er ongeveer uit?
 
Back
Naar boven