XXL Nutrition

Mijn eerste keer poseren, voorbereiden Nk 2005 30 oktober (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joyce zei:
ach dat went vanzelf, je moet ook lachen naar de jury, dus probeer thuis veel in de spiegel te lachen enzo. ik ben er ook mee bezig en het lukt steeds beter. in ieder geval tot 30 oktober, als het allemaal mee zit sta ik er ook. succes gewenst ik weet hoe zwaar de voorbereiding is :o


Ja ik zal ook maar even een aantal lach poses gaan oefenen :D
Bedankt he...En jij ook veel sterkte toegewenst... ;)
 
Dikke armen gast!!!

en of je nou wint of niet... als je het mij vraagt zou ik in jou geval alleen al gaan voor de ervaring!
 
divano zei:
Dikke armen gast!!!

en of je nou wint of niet... als je het mij vraagt zou ik in jou geval alleen al gaan voor de ervaring!


Dank je..... Ja dat ook zeker...Ook al duurt de ervaring maar een aantal minuten :P Het zijn heilige minuten....Ga ik zeker flink van genieten, wat natuurlijk ook een belangerijk punt is :rolleyes:
 
Rug en armen zijn erg goed! Borst lijkt iets minder.

Hoelang train je al?
 
Adema zei:
Ziet er goed uit roy, wie is die grote oudere dude naast je? :D

:roflol: Moet je het nou verraden!!! :D
 
Bovenlichaam ziet er al aardig goed uit, onderlichaam is nog aardig slecht bro.
 
Bovenlichaam ziet er al aardig goed uit, onderlichaam is nog aardig slecht bro.


Ik heb hier even een voorbeeld van mijn benen in vergelijking met mijn broer zijn benen ( beter bekend als B@ss )
Nou zeg ik niet dat mijn benen er per definitie ook zo uit zullen gaan zien ;) ...begrijp me goed, maar ook bij hem zag je de lijnen pas een paar week voor het einde....


Ik:

110409082.jpg


Mijn broer:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij zijn wedstrijd:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
komt goed mark! je bent goed bezig hoor :)
 
Hey mark...ziet er goed uit!Nu wel strak aan je dieet houden;) Ben benieuwd hoe je er straks staat. Heb je al een abonnement op de zonnestudio?
 
squeezer zei:
Hey mark...ziet er goed uit!Nu wel strak aan je dieet houden;) Ben benieuwd hoe je er straks staat. Heb je al een abonnement op de zonnestudio?

He kerel...ja ik heb een knipkaart :P...Ja ik ben nu echt aan het dieet hoor..:P Geen chips meer s'avonds, dat is wel erg jammer.... Ben al druk aan het hard lopen...Dus laten we hopen op een goed eindresultaat.....Zie je in de sportschool..
 
Kan je geen poseertips geven maar ik vindt de rug er wel uitspringen!..

Je hebt lef om er voor te gaan en je hebt begeleiding.. ik wens je heeel veel succes als het zover is!..
 
Dat komt idd redelijk overeen, hoop dat je benen er ook zo bij zullen staan!

greetz,
Ron
 
De massa in de benen is er zeker wel, al komt dat niet goed uit op de foto... Nu alleen de definitie nog! Maar dat komt vast goed in de komende paar week!
 
gozer je mag trots op jezelf zijn
nk al erg goed
haha al is hardgainer dat ook met zn gruwelijke lichaam
jij gaat het maken
 
Bedankt voor alle reacties iedereen....... :clap:
 
Back
Naar boven