AndroidHealthClinic

Mijn eerste keer poseren, voorbereiden Nk 2005 30 oktober

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit, jij komt er wel. Nu ik nog :(
 
Een paar vraagjes, wat is het NK voor wedstrijd?, is het een natural wedstrijd?, en hoe is het nivo daar, tegenover de eemsmondcup bijvoorbeeld?
 
MyOwN zei:
Ik heb hier even een voorbeeld van mijn benen in vergelijking met mijn broer zijn benen ( beter bekend als B@ss )
Nou zeg ik niet dat mijn benen er per definitie ook zo uit zullen gaan zien ;) ...begrijp me goed, maar ook bij hem zag je de lijnen pas een paar week voor het einde....


Ik:

110409082.jpg


Mijn broer:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij zijn wedstrijd:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die laatste foto met je broer is dat ook een naturel-wedstrijd?,
 
Patrick_ zei:
Een paar vraagjes, wat is het NK voor wedstrijd?, is het een natural wedstrijd?, en hoe is het nivo daar, tegenover de eemsmondcup bijvoorbeeld?


Het verschil ligt daar toch wel een aantal treden hoger :

Eeemsmond:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Maar ook daar lopen jongens rond, waarvoor die wedstrijd te hoog gegrepen is :( naar mijn idee, want je komt er om te winnen en niet om de ervaring )

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Nk YBF:

Deze reus is Mikster geweldig!!!! Super mooi fysiek.....Even wat droger en volgens mij kan hij zo mee doen aan Eemsmond.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

natural my ass!!!!!! de gyno is gewoon te erg bij die ene gast :eek: :(
 
tswhey zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

natural my ass!!!!!! de gyno is gewoon te erg bij die ene gast :eek: :(

Zag het net triest :mad:, dat je als gebruiker daar tussen gaat staan :finger: , volgens mij is die gozer een beetje de weg kwijt :D
 
tswhey zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

natural my ass!!!!!! de gyno is gewoon te erg bij die ene gast :eek: :(
Ja daarom vroeg ik het ook, omdat ik de gyno zag bij die deelnemer, dus de het NK is een echte naturel wedtrijd.
 
tswhey zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

natural my ass!!!!!! de gyno is gewoon te erg bij die ene gast :eek: :(

Haha inderdaad zeg. Dat is echt niet normaal meer... Wat sta je dan voor paal tov je mede-deelnemers..
 
lionel zei:
Haha inderdaad zeg. Dat is echt niet normaal meer... Wat sta je dan voor paal tov je mede-deelnemers..
mmm de 2e van rechts?
 
Sommige mensen hebben het gewoon van nature.. Hoef je niet percee voor gekuurd te hebben.
 
Homer17 zei:
Sommige mensen hebben het gewoon van nature.. Hoef je niet percee voor gekuurd te hebben.

Dat is dus het grote probleem, er zijn bij sommige deelnemers kenmerken van het gebruiken (of van nature..), maar hier is helaas niets aan te doen indien ze door de dopingtest zijn gekomen...
 
Ik was op die nk en de gyno van die jongen was echt niet van nature of van klein beetje hoge oestrogeen levels.

Was extreme vorm van gyno die je bijna op niet geteste wedstrijden niet tegen komt.
 
ik heb het al tegen je broer gezegd , maar heel veel succes morgen! Ik ben benieuwd!
 
Tractortje zei:
Bovenkant borst en beentjes lopen wat achter. De rest is top. Je biceps zijn echt awesome!
Ik wilde precies hetzelfde zeggen :)
 
We zullen het morgen allemaal zien vrienden we zullen zien :D
 
MyOwN zei:
Thnx...Ja ik heb geen flauw idee wat mijn afmetingen zijn.....
Maar mijn status:
1.80
84 kg
14 a 15 %
Ziet er goed uit :)
 
MyOwN zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
weet iemand zijn naam? ???hij komt me bekend voor namelijk, van schooluit!

Greetz Juniormob
 
Back
Naar boven