AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuur starten

Bezoekers in dit topic

Tommaster

Cool Novice
Lid geworden
1 jun 2021
Berichten
70
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Goeiemiddag

Ik ben 34jaar
5jaar fitnessen
3500kcal
1m78
81kg
14%
En veel kennis over voedingsupplementen


Graag wil ik met Testo only starten .
Avankekijk Ik dacht 300mg wekelijks te laten zetten (als ik iemand vind dat het wil zetten )
dat zal de bijwerkingen die ik ken bij test wat minimaliseren....

Sorry als ik spreek over miss 300mg
Val mij aub niet aan

Ik ben geen held met naalden
Daarom lang getwijfeld om het niet te doen
Maar ik. Maak me sterk en ik ga het wel doen

Een vraagje hcg is injectie en dat word aangeraden dagelijks bij te zetten ?

Dagelijks prikken 😰
Is er geen ander optie ?

Graag hoor ik jullie mening
 
Hcg kun je gewoon 2x per week zetten net als je test
 
Je kunt ook zelf in je been injecteren.
 
Omdat ik niet echt happy word van naalden
Laat ik het liever zetten door iemand
Als iemand uit provincie Antwerpen dit lees en zo vriendelijk is mij te helpen
Ik zal jou eewig dankbaar zijn

Hoe veel tijd kost een prik zetten ? 10min want ik lees stager injecteren zou het vloeistof beter versprijden anders heb je precies een vetbol in je ben of bil

En klopt het dat specifiek bij Testo je hard moet oppassen met zout innamen ?
Over Wat spreken we dan
6gr per dag is nog maak voor volwassenen

Moet ik dan naar 4gr gaan of zeggen jullie zie dat je niet hoger dan 6gr gaat
 
Als ik jou was zou ik beginnen met 1000 test, je komt duidelijk wat te kort.

Maar goed ontopic:
Doe het gewoon zelf of doe het niet.
zoutgedeelte is onzin
 
Als ik jou was zou ik beginnen met 1000 test, je komt duidelijk wat te kort.

Maar goed ontopic:
Doe het gewoon zelf of doe het niet.
zoutgedeelte is onz.
En hoe veel weken raad je aan met 1000mg ook 10w ?
Want internet staat beginnende starende kuur met only word wekelijks 500 aangeraden.mocht ik internet zo maar volgen had ik hier geen topic aangemaakt en☺️🙈
 
Laatst bewerkt:
400mg lijkt me een normalere dosis.
 
En hoe veel weken raad je aan ?
Want internet staat beginnende starende kuur met only word wekelijks 500 aangeraden

400mg lijkt me een normalere dosis.
2x per week of wekelijks ?
Want ik vind je antwoord vaag sorry

Maar alvast merci om toch te reageren alvast
Elke vriendelijke reactie is welkom
 
300mg doet wel wat hoor maar persoonlijk vind ik het aan de lage kant mis met wat proviron erbij.
 
als je onderzoeken bekijkt kom je van 300mg ongeveer 5kg vvm aan en van 600mg 7.5kg een gedeelte hiervan is natuurlijk vocht dus 5kg vind ik persoonlijk dan te weinig.
als je er vanuit kan gaan dat vocht al snel zon 2kg kan zijn dan zou ik persoonlijk voor een wat hogere dosis kiezen.
 
ik zou de dosis als die 400mg of hoger is 2x per week zetten, voor iets stabielere waardes en minder hoge piekconcentratie na 24-36 uur.
 
als je onderzoeken bekijkt kom je van 300mg ongeveer 5kg vvm aan en van 600mg 7.5kg een gedeelte hiervan is natuurlijk vocht dus 5kg vind ik persoonlijk dan te weinig.
als je er vanuit kan gaan dat vocht al snel zon 2kg kan zijn dan zou ik persoonlijk voor een wat hogere dosis kiezen.
Is dat gemiddeld gebaseerd of kan de 1 meer dan 5 winnen en de ander maar 4 kg winnen ?
Ik vind dat weinig voor zo hoge dosis ten opzichten van eigen Testo aanmaak
We sluiten toch 5x meer Testo dan ons lichaam aanmaakt
 
gemiddeld het was bij een studie en ging over grote groepen mensen.

7/8kg is veel massa sommige worden ook 15% sterker in 10 weken.

dus dat is echt wel wat en naturel ben je daar 5x zo lang mee bezig.
 
ik zou de dosis als die 400mg of hoger is 2x per week zetten, voor iets stabielere waardes en minder hoge piekconcentratie na 24-36 uur.
Even voor de duidelijkheid. Die 1000mg per week was niet serieus. Als je begint met kuren is het advies niet meer dan 500mg per week te zetten. Hoe je dat verdeeld met welke vorm van test, is afhankelijk van jouw voorkeur.
 
Even voor de duidelijkheid. Die 1000mg per week was niet serieus. Als je begint met kuren is het advies niet meer dan 500mg per week te zetten. Hoe je dat verdeeld met welke vorm van test, is afhankelijk van jouw voorkeur.
500 is al een mooi hoeveelheid

Ik wil echt massa winnen maar ik wil niet gezien worden als de pillen slikken .....niet fitnessers denken dat anabolen pillen zijn 🙄

Ik wil nog een draai kunnen geven dat ik creatine kuur en hoger dosis voeding supplementen neem kunnen geven


Zeker mijn ouders .... Bezorgde ouders en mijn moeder ,😂 is niet bewust van wat hou je voor je zelf en wat vertel je aan half België als je op een terrasje zit met vrienden .
Mijn ouders zijn ook makkelijk wijs te maken dat ik cratine kuur bezig ben en hogere voedingssupplementen
Al was mijn vader vroeger rechter (slimme mens ) je kan ze veel weis maken 😉

Zelf vind ik max 7kg bij komen al een mooi vollume in spieren

Boven op mijn 5jaar naturel trainen
 
500 is al een mooi hoeveelheid

Ik wil echt massa winnen maar ik wil niet gezien worden als de pillen slikken .....niet fitnessers denken dat anabolen pillen zijn 🙄

Ik wil nog een draai kunnen geven dat ik creatine kuur en hoger dosis voeding supplementen neem kunnen geven


Zeker mijn ouders .... Bezorgde ouders en mijn moeder ,😂 is niet bewust van wat hou je voor je zelf en wat vertel je aan half België als je op een terrasje zit met vrienden .
Mijn ouders zijn ook makkelijk wijs te maken dat ik cratine kuur bezig ben en hogere voedingssupplementen

😉

Zelf vind ik max 7kg bij komen al een mooi vollume in spieren

Boven op mijn 5jaar naturel trainen

500 is al een mooi hoeveelheid

Ik wil echt massa winnen maar ik wil niet gezien worden als de pillen slikken .....niet fitnessers denken dat anabolen pillen zijn 🙄

Ik wil nog een draai kunnen geven dat ik creatine kuur en hoger dosis voeding supplementen neem kunnen geven


Zeker mijn ouders .... Bezorgde ouders en mijn moeder ,😂 is niet bewust van wat hou je voor je zelf en wat vertel je aan half België als je op een terrasje zit met vrienden .
Mijn ouders zijn ook makkelijk wijs te maken dat ik cratine kuur bezig ben en hogere voedingssupplementen
Al was mijn vader vroeger rechter (slimme mens ) je kan ze veel weis maken 😉

Zelf vind ik max 5kg bij komen al een mooi vollume in spieren dan ga ik ten opzichten van nadien weer eige Testo aanmaak niet te veel verliezen op lang termijn
Ik had gelezen dat 1 kuur en dan nooit meer kuren je veel van je Testo kuur gewonnen spieren weer verliest
Afhankelijk zou ik overwegen 1x per jaar te kuren


Boven op mijn 5jaar naturel trainen
 
Even voor de duidelijkheid. Die 1000mg per week was niet serieus. Als je begint met kuren is het advies niet meer dan 500mg per week te zetten. Hoe je dat verdeeld met welke vorm van test, is afhankelijk van jouw voorkeur.
waarom begin je over die 1000mg heb ik daar iets over gezegd?
 
waarom begin je over die 1000mg heb ik daar iets over gezegd?
Sorry ik quote de verkeerde persoon. Eeder is 1000mg genoemd en daar werd serieus op gereageerd. Ik dacht even ingrijpen voordat TS denkt te kunnen starten met 1000mg. :)
Nogmaals excuses, verkeerde persoon gequote.
 
no problema
 
Wat doet iedereen nou achterlijk, zo moeilijk is het toch niet. Gewoon 300-400mg test-e per week met eventueel hcg 2x per week.
 
Back
Naar boven