MuscleMeat

Mijn eerste kuur starten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee, corticosteroïden zijn corticosteroïden en anabole steroïden zijn anabole steroïden. De twee hebben totaal verschillende effecten op het lichaam.
Dankje voor de info
Nu ben ik gerust gesteld
 
Ik was mij niet van bewust maar mijn zout was dagelijks 9 heel soms 10 gram per dag ......voor dat ik mijn test e kuur starten
Ik kwam daar nu pas achter ... nu is dat gezakt naar 4gr ongeveer ....om dat het toch aangeraden is zoutvte minderen tijdens een kuur

Ik heb gevoel dat ik nu leeg loop kwa massa ....ook omdat in België sins 2 weken 25 graden is volgende week 30 graden. Zweet ik veel

Wat raden jullie aan terug een gram of 2 hoger in zout omdat ik zo zweet
Of zegge jullie kcal en water omhoog om meer massa te winnen

Kcal was 3000 nu 3400 tijdens mijn kuur (6dagen ver)
En water is 2,5l per dag + 2 shaks half water half melk voor mijn Brinta eiwitten shake om te voorkomen dat ik te veel natium via melk binnen krijg doe ik helft water ☺️
 
Het is aangeraden om zout te minderen tijdens een kuur? Door wie of wat?? Waarom?

Kom op man
Heb dat ook al wel eens gelezen in verband met vocht vasthouden en bloeddruk, maar komt het er niet meer op neer dat je zout inname gelijk moet houden gedurende dagen? Natuurlijk icm veel water drinken zou dat geen problemen moeten geven lijkt me?
 
Het is aangeraden om zout te minderen tijdens een kuur? Door wie of wat?? Waarom?

Kom op man
Zout is vocht vast houdend en bloed druk verhogend
Test e is vocht vasthouden en bloeddruk verhogend ......

Te veel vocht vast houden dacht ik slecht voor nieren
En te hoge bloeddruk slecht voor je hart

Maar ik ben fout denk ik
 
Zout is vocht vast houdend en bloed druk verhogend
Test e is vocht vasthouden en bloeddruk verhogend ......

Te veel vocht vast houden dacht ik slecht voor nieren
En te hoge bloeddruk slecht voor je hart

Maar ik ben fout denk ik
Eten als een varken is vocht vasthouden en bloeddruk verhogend
 
Heb dat ook al wel eens gelezen in verband met vocht vasthouden en bloeddruk, maar komt het er niet meer op neer dat je zout inname gelijk moet houden gedurende dagen? Natuurlijk icm veel water drinken zou dat geen problemen moeten geven lijkt me?
Ik ga miss indd van 9 gram naar 7gram gaan ....miss is 4,Gr opeen te laag in zout gehalte
Lijkt mij minder grote verschil dan vroeger ......en ik ga terug weer wat vocht vast houden
want mijn spieren zijn stijf en stroef ........
Eerste 2 trainingen ging het lekker ...hard en zwaar getraind ....woensdag spieren opspannen geen probleem wat stijfjes maar ok

Nu die zelfde spieren op spannen gaat niet lijkt wel of ik zo slap ben al een vot ......miss staan mijn spieren wat te droog kwa vocht .........ik probeer een beetje zelf
te denken waarom dit waarom dat

Als ik fout denk schiet mij niet neer .... iedereen kan al eens fout denken 😅
 
Eten als een varken is vocht vasthouden en bloeddruk verhogend
Dan ga ik nog 200kcal verhogen dat ik aan + 600kcal dan mijn onderhoud en wekelijks met 200kcal verhogen dat ik nog meer massa aan kom en niet te veel vervet
 
Laatst bewerkt:
Zout is vocht vast houdend en bloed druk verhogend
Test e is vocht vasthouden en bloeddruk verhogend ......

Te veel vocht vast houden dacht ik slecht voor nieren
En te hoge bloeddruk slecht voor je hart

Maar ik ben fout denk ik

Als je van een beetje zout en testosteron een hoge bloeddruk krijgt zou ik stoppen met bodybuilding en / of aan de bloeddruk medicatie gaan.
 
Als je van een beetje zout en testosteron een hoge bloeddruk krijgt zou ik stoppen met bodybuilding en / of aan de bloeddruk medicatie gaan.
Ik wou op save spelen ....en op voorhand voorkomen dat ik hoge bloed druk zou krijgen
Maar miss was dat geen goed plan aan gezien ik .....niet zo oplaad als een ballon door vocht ......bij creatine heb ik dat harder(maar.niet overdreven) ....maar bij creratine .....keek ik niet naar het zoutgehalte

Ik ga van 4gr nu ......terug naar 7a8gr
Om dat ik ook een deel uitzweten
 
Zout is vocht vast houdend en bloed druk verhogend
Test e is vocht vasthouden en bloeddruk verhogend ......

Te veel vocht vast houden dacht ik slecht voor nieren
En te hoge bloeddruk slecht voor je hart

Maar ik ben fout denk ik
Wat is je bloeddruk dan?
 
Ik wou op save spelen ....en op voorhand voorkomen dat ik hoge bloed druk zou krijgen
Maar miss was dat geen goed plan aan gezien ik .....niet zo oplaad als een ballon door vocht ......bij creatine heb ik dat harder(maar.niet overdreven) ....maar bij creratine .....keek ik niet naar het zoutgehalte

Ik ga van 4gr nu ......terug naar 7a8gr
Om dat ik ook een deel uitzweten
Creatine verhoogt de bloeddruk ook niet.
 
Creatine verhoogt de bloeddruk ook niet.
Bij creatine weet ik dat
Maar ik had het over vocht vast houden

Maar Testo verhoogde dat wel dacht ik wel beetje de bloeddruk of klop dat niet
 
Bij creatine weet ik dat
Maar ik had het over vocht vast houden

Maar Testo verhoogde dat wel dacht ik wel beetje de bloeddruk of klop dat niet
Testosteron in hoge doseringen kan de bloeddruk wat verhogen. Maar wat is je bloeddruk? In veel gevallen blijft de bloeddruk normaal. Zoutvermindering kun je in de regel laten tot zo'n 10 à 12,5 g keukenzout dagelijks (4 à 5 g natrium).

Uit het beste boek ooit geschreven over anabole steroïden:

1623492112607.png
 
Bloed druk is normaal en tijdens mijn eerste 6dagen van mijn kuur merk niks bloed druk verhogend
 
Bloed druk is normaal en tijdens mijn eerste 6dagen van mijn kuur merk niks bloed druk verhogend
Verhoogde bloeddruk voel je eigenlijk bijna nooit, tenzij deze echt belachelijk hoog komt of langdurig hoog is.
 
Tot voor mijn kuur nam ik vitaminen. Met met 13% adh magnesium in ....en ik nam extra magnesium bij 1 van de 2pille dat ik mag nemen. ....om dat ik via Brinta onderandere al veel magnesium bij krijg
Nam ik niet te veel pillen

Waarom nam ik magnesium
Wat in vroeger gelezen had kracht training is stress voor je spieren .... magnesium ontspant de spieren

Nu tijdens mij eerste 4 dagen kuur sliep ik slecht 5 a 6 u slaap en ik had. Veel gespannen spieren
Ik heb 1 magnesium pil per dag bij genomen en na 3 nachten kan ik zegge dat ik weer goed slaap 8u

Het kan tussen mijn oren zitten maar ik heb vermoede dat je tijdens een kuur meer magnesium nodig hebt .....harder trainen is ook extra stress in de spieren
Dus heeft jou lichaam nood aan extra magnesium om te kunnen ontspannen

Voor mij werkt een hogere dosis magnesium heel goed slaap is beter en stijve spieren zijn dag 2 na de training van die spiergroep weg
 
Laatst bewerkt:
Verhoogde bloeddruk voel je eigenlijk bijna nooit, tenzij deze echt belachelijk hoog komt of langdurig hoog is.
Goed om weten .....in dacht dat je dat kon voelen via uw hart door bvba ... Harde trage hartslag of meer snellere hardslag
Maar goed om weten dat ik fout was
 
Back
Naar boven