MuscleMeat

Mijn eerste kuur testosterone enanthate

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

arclite

Novice
Lid geworden
24 aug 2018
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Hallo iedereen,

Ik wil aan mijn eerste kuur beginnen
ik train nu al een aantal jaar met redelijke goed resultaat
en ik wil graag beginnen met mijn eerste kuur.

Ik heb nu veel gelezen en veel video's bekeken
maar er zijn een aantal dingen waar ik vragen over heb
om er zeker van te zijn dat ik het zo goed mogelijk doe voordat ik er mee begin

Ik ben van plan om testosterone enanthate te gaan gebruiken

de eerste 2 weken 250mg per week (om te kijken hoe dit is)
en daarna als het goed gaat de 500 mg per week (maandag 250mg en donderdag 250 mg)

Na de 3 maanden kuur zal ik nolvadex (20mg elke dag) gebruiken voor 4 weken
om mijn resultaat te behouden.
Ik heb ook begrepen dat het belangrijk is om supplementen te gebruiken die oestrogeen tegen gaan
Maar nu zie ik ontzettend veel verschillende soorten supplement
  • letrozole
  • arimidex
  • exemestane
  • nolvadex
  • etc.
Ik zo graag willen weten welke het beste is (voor een beginner) en het liefst ook de beste qua prijs verhouding. of maakt dit absoluut niet uit? en ook hoeveel ik hiervan per dag moet gebruiken

En stel als ik na 3 maanden besluit om door te gaan (met 500mg per week) is dit wel verstandig voor een eerste kuur? of beschadig ik mijn lichaam teveel mee?

Ik zou ook graag willen weten of ik nog wat dingen vergeet of dat ik iets verkeerds doe
Ik hoor het graag van jullie.
 
Zoek even wat meer op :) zou gewoon gaan voor het beste en niet voor het goedkoopste.

Volgensmij is het even belastend om na je eerste kuur gelijk een jaar on te blijven, als wanneer je na een derde kuur een jaar on blijft.

Week 1-12 test e 500mg
Twee weken na je laatste inject of 4 weken 10/20mg nolva ed, of 25/50mg clomid. Doseringen en pct verschillen de meningen over maar daar kan je nog genoeg over vinden.