MuscleMeat

Mijn eerste kuur testosterone enanthate

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

arclite

Novice
Lid geworden
24 aug 2018
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Hallo iedereen,

Ik wil aan mijn eerste kuur beginnen
ik train nu al een aantal jaar met redelijke goed resultaat
en ik wil graag beginnen met mijn eerste kuur.

Ik heb nu veel gelezen en veel video's bekeken
maar er zijn een aantal dingen waar ik vragen over heb
om er zeker van te zijn dat ik het zo goed mogelijk doe voordat ik er mee begin

Ik ben van plan om testosterone enanthate te gaan gebruiken

de eerste 2 weken 250mg per week (om te kijken hoe dit is)
en daarna als het goed gaat de 500 mg per week (maandag 250mg en donderdag 250 mg)

Na de 3 maanden kuur zal ik nolvadex (20mg elke dag) gebruiken voor 4 weken
om mijn resultaat te behouden.
Ik heb ook begrepen dat het belangrijk is om supplementen te gebruiken die oestrogeen tegen gaan
Maar nu zie ik ontzettend veel verschillende soorten supplement
  • letrozole
  • arimidex
  • exemestane
  • nolvadex
  • etc.
Ik zo graag willen weten welke het beste is (voor een beginner) en het liefst ook de beste qua prijs verhouding. of maakt dit absoluut niet uit? en ook hoeveel ik hiervan per dag moet gebruiken

En stel als ik na 3 maanden besluit om door te gaan (met 500mg per week) is dit wel verstandig voor een eerste kuur? of beschadig ik mijn lichaam teveel mee?

Ik zou ook graag willen weten of ik nog wat dingen vergeet of dat ik iets verkeerds doe
Ik hoor het graag van jullie.
 
Zoek even wat meer op :) zou gewoon gaan voor het beste en niet voor het goedkoopste.

Volgensmij is het even belastend om na je eerste kuur gelijk een jaar on te blijven, als wanneer je na een derde kuur een jaar on blijft.

Week 1-12 test e 500mg
Twee weken na je laatste inject of 4 weken 10/20mg nolva ed, of 25/50mg clomid. Doseringen en pct verschillen de meningen over maar daar kan je nog genoeg over vinden.

Ps. Vergeet je voeding niet, beetje jammer om weer een topic te zien in de Trent van “kuur werkt niet”
 
35hmg5k.gif
 
Ik ga het gewoon voorkauwen..

Week 1-12 test-e 250mg ew
Week 1-12 primo 400mg ew
Week 15-18 clomid 25mg ed

HCG tijdens de kuur mee laten lopen op 2x500iu per week. “Supplementen” zijn dus niet nodig!!
 
M m maar (en hou me ten goede want dit is totaal niet mijn ding).

Het is je 1e post, bij je stats staat dat je op 15% staat.
Ik heb nu veel gelezen en veel video's bekeken

Waarom ga je dan niet eerst nog eens wat procentjes vet droppen ?
 
gewoon vanaf week 1 500mg test
hcg mee laten lopen

gewoon off gaan en nakuren, kijk eerst eens hoe je om gaat met je herstelperiode ipv meteen blast cruise.

arimidex/aromasin zullen denk ik niet nodig zijn maar nooit verkeerd om in huis te hebben, arimidex werkt volgens mij sneller dan aro, maar nolva zal bij eventuele gyno problemem ook volstaan bij een test only.

je zou kunnen overwegen om zoals ironworrior al aangeeft primo toe te voegen en test te droppen

250 test
200 / 400mast
2x500 hcg zo ook een prima optie zijn.
 
Bedoel je niet: "en vet te droppen"

dit zou verstandig zijn, maar zo kan ik bij 90% van de jongens hier op het forum die zijn eerste kuur start wel iets opmerken maar 85%gaat toch de kuur doen dus geef ik ze liever daar advies over.

maar klopt je hebt gelijk
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Heel erg bedankt voor al jullie reacties,


Zoek even wat meer op :) zou gewoon gaan voor het beste en niet voor het goedkoopste.

Volgensmij is het even belastend om na je eerste kuur gelijk een jaar on te blijven, als wanneer je na een derde kuur een jaar on blijft.

Oke dat is duidelijk dan hou ik het bij maximaal 12 weken
bedankt voor je reactie.

Zoek even wat meer op :) zou gewoon gaan voor het beste en niet voor het goedkoopste.
Week 1-12 test e 500mg
Twee weken na je laatste inject of 4 weken 10/20mg nolva ed, of 25/50mg clomid. Doseringen en pct verschillen de meningen over maar daar kan je nog genoeg over vinden.
Dus 2 weken na mijn laatste injecite niet gelijk nolvadex gebruiken? ook niet als ik dit al de gehele kuur deed om oestrogeen tegen te gaan?

Ps. Vergeet je voeding niet, beetje jammer om weer een topic te zien in de Trent van “kuur werkt niet”
Dat zal ik zeker doen, maar dat deed ik ook al :)


Ik ga het gewoon voorkauwen..

Week 1-12 test-e 250mg ew
Week 1-12 primo 400mg ew
Week 15-18 clomid 25mg ed

Ik denk dat ik voor test-e ik heb namelijk gehoord op dit forum dat primo behoorlijk prijzig is.

HCG tijdens de kuur mee laten lopen op 2x500iu per week. “Supplementen” zijn dus niet nodig!!
Is HCG niet voor na de kuur om het eigen testosteron weer snel op te wekken?
of zal dit nog een beter effect hebben om

  • test-e 500mg per week
  • nolvadex 20mg per dag
  • HCG 2X500iu per week
allemaal te combineren?
Ik weet ook niet zo veel HCG af, Ik heb wel wat gelezen maar wat nou precies het effect is tijdens de kuur....


“Supplementen” zijn dus niet nodig!!
je bedoelt dat HCG het zelfde of beter effect heeft als de nolvadex supplementen?
enzo ja is dit beter dan nolvadex voor als je meer spier massa wil opbouwen?


gewoon vanaf week 1 500mg test
hcg mee laten lopen
.

wat is het effect hiervan om HCG met een kuur mee te laten lopen (kuur: test-e 500mg per week en nolvadex 20mg per dag)
in het kort uitgelegd

gewoon vanaf week 1 500mg test
arimidex/aromasin zullen denk ik niet nodig zijn maar nooit verkeerd om in huis te hebben, arimidex werkt volgens mij sneller dan aro, maar nolva zal bij eventuele gyno problemen ook volstaan bij een test only.

arimidex en nolva hebben het zelfde effect toch, ze zijn allebij anti-oestrogeen producten
als dit zo is dat kies het liefst voor nolva om tegelijkertijd ook gyno problemen tegen te gaan.


M m maar (en hou me ten goede want dit is totaal niet mijn ding).

Het is je 1e post, bij je stats staat dat je op 15% staat.


Waarom ga je dan niet eerst nog eens wat procentjes vet droppen ?

Ik heb inderdaad 15% lichaams-vet maar ik wil nog lang niet cutten Ik wil alleen bulken en zo veel spier massa opbouwen
als ik mijn doel bereikt heb dan ga ik mijn vet percentage naar beneden halen.
maar ondanks mijn vet percentage zie ik nog steeds duidelijk mijn buikspieren
dus het is voor mij niet zo heel belangrijk tenzij dit effect heeft op mijn kuur om zoveel mogelijk spiermassa op te bouwen.
 
Nolva tijdens je kuur...
2a61gnn.gif


Gast, ik weet niet wat je zogenaamd allemaal gelezen hebt maar begin maar overnieuw.
Binnen 10 minuten googelen weet je hoe een kuur globaal opgebouwd wordt en wanneer nolva en HCG ingezet worden, basiskennis bro.

Karma voor de members die de moeite nemen om deze luie flikker te helpen.
 
Nolva tijdens je kuur...
2a61gnn.gif


Gast, ik weet niet wat je zogenaamd allemaal gelezen hebt maar begin maar overnieuw.
Binnen 10 minuten googelen weet je hoe een kuur globaal opgebouwd wordt en wanneer nolva en HCG ingezet worden, basiskennis bro.

Ik vraag hier op dit forum voor hulp omdat ik er zelf niet uit kom.

Ik heb zoveel gegoogled maar de ene website zeg dit en de andere website zegt het weer anders
Ik vraag het liever aan mensen die hier ervaring mee hebben als je het niet erg vind


Karma voor de members die de moeite nemen om deze luie flikker te helpen.


Waar is het voor nodig om zo onrespectvol op mij te reageren, dit slaat helemaal nergens op
Ik ben zeer dankbaar voor members die mij WEL helpen
als je mij niet wilt helpen op dit HELPforum zeg dan helemaal niks
want hier heb ik helemaal niks aan!
 
Grijpen naar anabolen is in principe een vorm van luiheid, dus verbaasd me niks dat TS te lui is om research te doen.

:trollface:
 
Grijpen naar anabolen is in principe een vorm van luiheid, dus verbaasd me niks dat TS te lui is om research te doen.

:trollface:

hey grappig man weer z'n waardeloze reactie waar ik niks aan heb.
dus als je anabolen gebruikt ben je lui, ik denk dat jij nog minder verstand van bodybuilding hebt dan mij
als ik anabolen ga gebruiken doe ik dit om sneller resultaat te zien niet om niks te doen! ik zal alsnog keihard trainen
en er alles aan doen om zo snel mogelijk groot te worden

maar even deze onzin terzijde
voor de serieuze mensen:

ik heb de nuttige reacties gelezen en ik ben nu van plan om:

Week 1-12 test-e 500mg per week
Week 1-12 HCG 500iu x2 per week
Week 15-18 clomid 25mg per dag

zijn er nog dingen die ik vergeten ben of ik nu alles wel?

ik hoor graag van jullie!

GRAAG ALLEEN SERIEUZE NUTTIGE REACTIES!!!
geen onzin reacties waar ik niks aan heb
 
Wij hebben niks aan onzin posts en toch zijn we hier.
 
Wat een jankerd.

Fucking waardeloos piss vetje dat je bent!
ga buiten spelen met je 78kg :laugh: biggie hier lopen doen
flikker een eind op man kleine opdonder

Wij hebben niks aan onzin posts en toch zijn we hier.
why the fuck reageer je dan terring kneus, hou je bek gewoon

ik probeer hier een antwoord op mijn vraagt te krijgen.
hoe fucking moeilijk is dat om te begrijpen

ik heb de nuttige reacties gelezen en ik ben nu van plan om:

Week 1-12 test-e 500mg per week
Week 1-12 HCG 500iu x2 per week
Week 15-18 clomid 25mg per dag

zijn er nog dingen die ik vergeten ben of ik nu alles wel?

ik hoor graag van jullie!

GRAAG ALLEEN SERIEUZE NUTTIGE REACTIES!!!
geen onzin reacties waar ik niks aan heb
als je dat niet wilt dan SHUT THE FUCK UP!

ik dacht dat hier wat serieuze gasten zaten maar damm hey wat een tering mongolen zitten er tussen!:duh:
Met name: Nomen nescio en MrDroeftoeter jullie zijn netzo waardeloos als jullie comments
 
Een forum is geen afhaalbalie waar je even komt om informatie geserveerd te krijgen, het is een plek waar je de mogelijkheid krijgt om te discussiëren met gelijkgestemden.

Nu kan het zo zijn dat je aan het begin zelf niets in te brengen hebt en je nog vooral info moet absorberen, maar het minste dat je kan doen is even zelf de basis op te zoeken en als je inderdaad tegenstrijdigheden hebt gelezen dit te delen zodat het besproken kan worden.

Maar dat heb jij niet gedaan. Je weet niks en je durft leden op het forum die wel dingen weten waardeloos te noemen omdat ze je niet tot je genoegdoening van dienst zijn.

Ga lekker uit die parasietmodus en stel jezelf wat nederiger op, misschien dat mensen dan wel besluiten tijd vrij te maken in hun dag om je te helpen.

Of je betaalt een professional geld om al het advies te krijgen dat je wil, dan mag je hem misschien zelfs voor een meerprijs bespugen en uitschelden terwijl hij je helpt
 
ja god dammit hey ik doe heletijd netjes en ben respectvol en dan krijg je dit soort shit the horen ik heb ook mijn breek punt:laugh:

Een forum is geen afhaalbalie waar je even komt om informatie geserveerd te krijgen, het is een plek waar je de mogelijkheid krijgt om te discussiëren met gelijkgestemden.

Nu kan het zo zijn dat je aan het begin zelf niets in te brengen hebt en je nog vooral info moet absorberen, maar het minste dat je kan doen is even zelf de basis op te zoeken en als je inderdaad tegenstrijdigheden hebt gelezen dit te delen zodat het besproken kan worden.

Maar dat heb jij niet gedaan. Je weet niks en je durft leden op het forum die wel dingen weten waardeloos te noemen omdat ze je niet tot je genoegdoening van dienst zijn.

Ga lekker uit die parasietmodus en stel jezelf wat nederiger op, misschien dat mensen dan wel besluiten tijd vrij te maken in hun dag om je te helpen.

Of je betaalt een professional geld om al het advies te krijgen dat je wil, dan mag je hem misschien zelfs voor een meerprijs bespugen en uitschelden terwijl hij je helpt
ik snap wat je bedoel en ik ben heel dankbaar voor alle reacties maar vertel mij eens wtf moet ik met dit soort antwoorden:
Wat een jankerd.
Wij hebben niks aan onzin posts en toch zijn we hier.
kom op zeg wtf is dit, lijkt serieus wel een kleuterklas!

ik vraag een redelijke vraag:
Week 1-12 test-e 500mg per week
Week 1-12 HCG 500iu x2 per week
Week 15-18 clomid 25mg per dag

zijn er nog dingen die ik vergeten ben of heb ik nu alles wel?
en dan krijg ik dat soort shit:laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven