AndroidHealthClinic

mijn eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sertac

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 mrt 2005
Berichten
18
Waardering
0
mijn eerste kuur kan er zo uitzien

ok dan ik denk dat ik eindelijk ongeveer heb gevonden wat ik meot gebruiken om lekker droog spiermassa aan te komen.
ik ben 20 jaar
1.78m en weeg 72,5
armen 38,5

zo ziet mijn schema vervolgens eruit
wk 1 t/m 6 100 mg test prop eod + 50 mg winny eod

nakuur twee dagen starten na laatste inject bestaande uit 50 mg clomid en 20 mg nolva ed
.
goed of niet :D
 
Laatst bewerkt:
Navy zei:
- hoeveel jaar train je?
- post eens je voedingsschema?

greetz

ik ben paar keer gestopt en weer begonnen maar als je alles bijmekaar opteld onegeer 2 jaar.als ik ga kuren neem ik natuurlijk een speciaal voedingsschema wat ik nu nog niet heb maar zoals ik al zei is het nog niet zeker dat ik het ga doen ik zit er aan te denken en wil graag info daarover
 
Iedere dag spuiten in je eerste kuur?
Dat ga je niet leuk vinden kerel.

Zowel test prop als winny-ject staan er om bekend dat de injecties door sommigen als nogal onaangenaam worden beschouwd. De mate hiervan blijkt ook weer voor een deel van het merk af te hangen.
 
wou zou beter zijn dan voor een eerste kuur

Big'r zei:
Iedere dag spuiten in je eerste kuur?
Dat ga je niet leuk vinden kerel.

Zowel test prop als winny-ject staan er om bekend dat de injecties door sommigen als nogal onaangenaam worden beschouwd. De mate hiervan blijkt ook weer voor een deel van het merk af te hangen.
 
je hebt aan de ene kant wel gelijkmaar ik eet goed hoor daar niet van maar als ik ga kuren ga ik natuurlijk veeel beter eten .

Navy zei:
dan zou ik het maar niet doen, als je nog niet eens een voedingsschema heb.
Als je je eigen nou eerst eens gaat verdiepen in je voeding, dan is er nog genoeg naturel groei mogelijk.

Zet het kuren nog even uit je hoofd, en ga eerst eens behoorlijk eten en trainen.


greetz
 
ik eet elke dag rijst en om de dag kip een keer in de week vis elke dag drink ik shakes en eet protein bars , vervolgens eet ik ook broodje kipfilet, honing,kaas eet ook appel , perzik , ananas en af en toe eetje ook anders zoals patat ,broccoli ,spinazie zulke dingen komen er ook weleens bij kijk zit mischien nu niet met ee nsuperschema ofso maar eet zeker niet slecht

Navy zei:
nou ik ben benieuwd naar wat jij op een dag eet? vertel dat maar eens!
 
Ik zou heel fijn wachten tot je 21 jaar bent ... lees de stickies eens owjah btw ik ben naturel maar heb wel de stickies gelezen!
 
Sertac zei:
wou zou beter zijn dan voor een eerste kuur

Options, options.

Test enanthaat. Al dan niet met deca, primo, d'bol of winstrol.
Of neem dan in ieder geval de trage ester van testosteron:

week 1-8 test.enanthaat 250-500 mg/week
week 5-10 winstrol 50 mg EOD.
 
:roflol:

kom op jongens, ik denk dat sertac even bij z'n positieven moet gaan komen. Dit slaat nergens op....
Ik denk overigens dat ik de perfecte kuur voor je heb:
6 x daags koolhydraten, eiwitten en vetten (oraal in te nemen)
3 a 4 x per week trainen tot je jankt
veel slaap.
 
hahaha vriend jij bent echt komisch maar je hebt wel gelijk aan de ene kant maar ik wil de beest in me los krijgen gewoon knallen hahaha als je mij ziet trainen denk je dat ik bezig ben met een kuurtje geloof mij maar voeding kan wel beter en werken en trainen samen is al vermoeiend dus ja dat heb ik ook ben blij dat ik in augustus weer naar school ga

builderB zei:
:roflol:

kom op jongens, ik denk dat sertac even bij z'n positieven moet gaan komen. Dit slaat nergens op....
Ik denk overigens dat ik de perfecte kuur voor je heb:
6 x daags koolhydraten, eiwitten en vetten (oraal in te nemen)
3 a 4 x per week trainen tot je jankt
veel slaap.
 
zoals ik al zei ik wil niet te groot worden 80 kilo max droog vind ik zat

Navy zei:
Als jij je voeding gaat aanpassen, kan je nog groeien als kool.
En dat zonder AAS, des te groter je later kan worden als je alsnog gaat gebruiken.

greetz
 
Dat kan je makkelijk zonder AAS halen.
 
Sertac zei:
zoals ik al zei ik wil niet te groot worden 80 kilo max droog vind ik zat

dan heb je idd echt geen kuur nodig kerel!

en persoonlijk denk ik ook dat jij (en je omgeving) er trotser op gaat zijn als je het zonder AS haalt!
 
Back
Naar boven