MuscleMeat

Mijn eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Benchpress53

Cool Novice
Lid geworden
30 sep 2019
Berichten
39
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Aankomende maand ben ik na wat jaartjes naturel trainen van plan mijn ‘natty-card’ in te leveren voor wat mooie extra kilo’s. Graag jullie op- en aanmerking over mijn kuur. Tijdens de kuur zou ik een lean bulk doen. Heb afgelopen voorjaar ge-cut tot 10% en dit onderhouden tot op heden(ja, echt 10% niet hoger. Berekening viel zelfs lager uit maar het is 10%). Ik weeg op het moment 78 kg, bodytype tussen ecto- en mesomorph. Op het moment eet ik 3300kcal

195G Eiwit
62G Vet
494 Carbs

Ik wil wekelijks iets omhoog in mn kcal gedurende een kuur van 12 weken. ik volg een push/pull/leg split zonder rust wat betekent dat ik 1 spiergroep 3x in de week train en de andere 2, 2 keer in de week. Verder verband ik nog een zooi doormiddel van een uur fietsen per dag.

de kuur ziet er als volgt uit:

week 1-12: 400mg Test E
Week 1-4: 30 mg Dbol per dag

week 15-17: 20 mg Nolva elke dag
Week 18 10 mg nolva elke dag

concreet:1. Zijn er verbeterpunten voor de kuur zelf met betrekking op mijn doen (Lean bulken)?

2. ik heb gehoord en gelezen dat het afbouwen van de Nolva beter is voor het herstel van je eigen test huishouding, wat is jullie kijk hierop?

3.In hoeverre raden jullie aan Hcg bij te zetten ? Is het echt nodig bij de grootte van mijn kuur?

4. Verder sta ik open voor elk onderbouwd advies!🙂
 
Stats ik het bericht zijn juist, in mn account niet trouwens!
 
Laat die diana lekker achterwege. Je gaat al zat gainen met test. Tevens voor clomid opteren en geen nolva. Ook niet afbouwen, 20mg aanhouden.
 
Back
Naar boven