AndroidHealthClinic

Mijn eerste kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik zit nu in het begin van mijn 2e week en begin duidelijk sterker te worden. Wel klote dat ik mijn benen deze week niet kan trainen wegens een enkelverstuiking tijdens het voetballen.

Verder dacht ik erover om vanaf volgende week de hoeveelheid test te verhogen naar 750mg(vorige week en gisteren heb ik slechts 500mg geshot). Hoe staan jullie hiertegenover? Indien ik dit doe zou het dan het beste zijn ook hoeveelheid dianabol te verhogen of is die verhoging een beetje dom?
Ik heb in ieder geval wel een goed gevoel bij het kuurtje tot hiertoe! Het lijkt me vrij onschuldig, maar ok, ik lees dat in de 3de en 4de week het effect heftiger wordt....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wel lezen he Oli als ik een antwoord post in de steroiden sectie!

...


Originally posted by Olimantado
Ik zit nu in het begin van mijn 2e week en begin duidelijk sterker te worden. Wel klote dat ik mijn benen deze week niet kan trainen wegens een enkelverstuiking tijdens het voetballen.

Verder dacht ik erover om vanaf volgende week de hoeveelheid test te verhogen naar 750mg. Hoe staan jullie hiertegenover? Indien ik dit doe zou het dan het beste zijn ook hoeveelheid dianabol te verhogen of is die verhoging een beetje dom?
Ik heb in ieder geval wel een goed gevoel bij het kuurtje tot hiertoe! Het lijkt me vrij onschuldig, maar ok, ik lees dat in de 3de en 4de week het effect heftiger wordt....
Eerst en vooral, ik heb je dit

Week 1 : 750 mg test enth + 500 mg EQ
Week 2 tem 10 : 500 mg Test /wk
Week 2 tem 10 : 300 mg EQ /wk
Week 1-4 : 35 mg Dianabol /dag
Week 3-10 : 25 mg/dag proviron
Week 12-15 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid


kuurtje voorgesteld dus ik verwacht dat je dit perfect opvolgt?

Verhogen van de test is nergens voor nodig in deze eerste kuur, je gebruikt 3 steroiden elke week en 4 steroiden in week 3-4.
Meer dan genoeg voor een eerste kuur, geloof me.

Heb je de eerste week de frontload van 750 mg test en 500mg boldenone gedaan?
Ben je de DBOL metteen op 35 mg/dag verdeeld in 3-4 dosissen/dag begonnen?

Indien zo dan komt de eerste krachttoename vooral van de DBOL. (Ook het goede gevoel en de extra kilo's komen daarvan)
Ik zou dus niets veranderen tijdens de kuur omdat je niet weet wat er in week 3-4 gaat gebeuren, je werkt met verschilende steroiden met een lange ester en deze wegen maar door na een paar weken.
Wat je zegt over onschuldig, dit is een voor beginners vrij zware kuur in vergelijking met hoe de meesten beginnen dus verzwaren is zeker niet nodig. Je zal normaal gezien voldoende goed reageren en hoger dosseren is dan enkel verspilling.
Het hoogste dat ik zou gaan met de DBOL is 40 mg/dag maar blijf van de test en boldenone af.
Vergeet de proviron niet en verhoog deze naar 50mg/ dag als je gevoelige tepels krijgt.
Nogmaals, als je voldoende eet (je weet hoeveel hé), goed slaapt, hard traint dan zal je in de komende weken de effecten veel beter gaan zien dus gewoon geduld hebben.
 
Ik had het gelezen hoor, maar zal eerlijk antwoorden...
De eerste week had ik me niet gehouden aan de upload van 750mg en maar 500mg test gezet(ik had een beetje bang dat je een grap met me wilde uithalen en teveel wilde laten zetten de eerste keer), wel 500mg boldenone.

De 2e week heb ik 750mg gezet en had gedacht dat morgen ook te doen. De dianabol 35 mg dianabol verdeel ik inderdaad over 3X per dag. Vanaf vandaag ben ik ook de proviron beginnen te nemen.

Ik voel me sterker worden en hoewel ik enorm veel eet wordt ik niet echt vetter, maar er is wel een gewichtstoename van ongeveer 3kg (veel vocht??).

Verder geeft de dianabol me een prettig gevoel in mijn hoofd (een beetje coke-achtig), maar heb de indruk dat dat gevoel de laatste dagen mindert (gewenning??) Is het eventueel mogelijk de dianabol af en toe wat op te drijven om de high een beetje meer terug te krijgen?

In ieder geval bedankt voor de tips!
 
Dat klinkt goed: stoned op je aas:)
 
Grap met je uithalen? Helemaal niet!

Frontloaden heb je dus niet gedaan..das jammer maar goed ik zou niets meer veranderen dan die dbol op 40 mg houden.
En 'gewenning' is dan eerder bezetting van je receptoren maar daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Je moet gewoon ff doen zoals afgesproken en na de kuur pas oordelen.

Ik heb de indruk dat je dit niet erg serieus neemt en maar een beetje aanmodderd alsof je een pilletje xtc aan het nemen bent :(
 
Ik geloof eigenlijk niet echt dat ie een kuurtje bezig is maarja... dat komt ervan; altijd lol zitten maken en dan kan je na even niet meer zeggen wat waar en wat vals is.
 
Originally posted by admin
.... Ik heb de indruk dat je dit niet erg serieus neemt en maar een beetje aanmodderd alsof je een pilletje xtc aan het nemen bent :( ....

Agreed !

Groet Smalluser :thumb:
 
Volgens mij neemt hij de hele boel in de maling.Hoe kan je het nou vergelijken met het gevoel van coke?Ook krijch ik het idee dat hij helemaal niet traind,maar dat hij hier gewoon voor de lol zit.
 
Originally posted by lorenzo
Ook krijch ik het idee dat hij helemaal niet traind,maar dat hij hier gewoon voor de lol zit.


Straks ben ik nog een undercover... :cool:
 
Originally posted by Olimantado


Straks ben ik nog een undercover... :cool:

No one like us,
we don't care!

Ik ben een gare haan verdorie!!


Volgens mij ben je gewoon een gare haan !
 
Lol, ach ja, je moet wat, ik geloof hem ook nie:)
 
Lol, ach ja, je moet wat, ik geloof hem ook nie:)
 
Originally posted by lorenzo
Hoe kan je het nou vergelijken met het gevoel van coke?

Het is gewoon wel te vergelijken vind ik.... :-(
Kijk coke snuiven doet me niet zo gek veel van effect, ben er nooit een echte liefhebber van geweest (inderdaad raar).
Maar wat ik van die coke steeds voel is stoer, zelfzeker en je een beetje beter in je vel voelen en een (zeer kleine) rush in je koppie. Die dingen voel ik nu eigenlijk ook, snap je?
Lorenzo, ik heb het dus effectief over het gevoel van coke snuiven. Basen, chinezen of het injecteren daar is het inderdaad niet mee te vergelijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent gewoon een blauwjas,die nu weer uitlokkingen doet in verband met drugs.Waarschijnlijk heb je al genoeg leveransiers op je pm gehad.Je bent ook helemaal niet bezig met een kuur(anders wist je wel waarover je praate)
 
Wat verstaat men bij intramusculaire injectie onder 'aspireren' Oli? (En nou niet ff opzoeken he, want dit moet je al weten als je goed injecteerd tijdens je kuur)
 
Nu snap ik waarom iemand met 1652 post nog steeds een grijze karma hokje heeft.

Vroeger een raadsel voor me nu een feit.:grin:
 
Originally posted by admin
Wat verstaat men bij intramusculaire injectie onder 'aspireren' Oli? (En nou niet ff opzoeken he, want dit moet je al weten als je goed injecteerd tijdens je kuur)


De zuiger terug naarboven trekken, hoezo?
 
Maar waarom word het gedaan?
 
Dat doe je om te checken of je niet in een bloedvat of ader hebt geprik. Waarom stel je eigenlijk die vraag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven