Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Bart_Wolbers
Welke debiel gaat er nu Steroiden en al die shit gebruiken?? Ben je ook wel zielig
Originally posted by Bart_Wolbers
Welke debiel gaat er nu Steroiden en al die shit gebruiken?? Ben je ook wel zielig
Deze reacties zijn ongewenst, 1 ste waarschuwing, bij de 2 de kan je vertrekken.Originally posted by Bart_Wolbers
Originally posted by admin
Deze reacties zijn ongewenst, 1 ste waarschuwing, bij de 2 de kan je vertrekken.
Hehehe, goed bezig zou ik zeggen. Maar loop je niet wat hard van stapelOriginally posted by Olimantado
Ondertussen is er iets meer dan 14 kg bij!!
Het is iets waar we streng op zijn, als mensen in dit forum komen dan mogen ze vragen stellen of beantwoorden. Pro/contra discussies over AAS zijn echter nutteloos. Als men daarover een ernstige discussie wil beginnen dan kan dat in het chat forum.Originally posted by Olimantado
Ach, hij mag natuurlijk wel zijn mening zeggen...
Maar als hij mij een debiel noemt, nou dan wil ik wel eens tegen hem knokken!!![]()
Hehehe, goed bezig zou ik zeggen. Maar loop je niet wat hard van stapel![]()
Vergeet niet dat er verschillende rondes zijn, de vrije posing is daar slechts een deel van.
Welke wedstrijd heb je op het oog dan?
Kan je beter vragen in de wedstrijdvoorbereiding sectie.Originally posted by Olimantado
Ik was het niet vergeten, omdat ik dat helemaal niet wist. Kan je niet eens uitleggen hoe zulke wedstrijd nou precies verloopt?
Grap met je uithalen? Helemaal niet!
Frontloaden heb je dus niet gedaan..das jammer maar goed ik zou niets meer veranderen dan die dbol op 40 mg houden.
Je kan eventueel een weightgainer aanschaffen als je nog xtra kilo's wil.