Fitness Seller

Mijn eerste kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vond het wel een goede, vroeg me altijd al af hoe je dat checkte !
 
Ah ok, nu weet hij het dan. Eigenlijk dacht ik wel dat de admin meer over deze materie kende....
 
Originally posted by Olimantado
Ah ok, nu weet hij het dan. Eigenlijk dacht ik wel dat de admin meer over deze materie kende....

Niet dus, daarom vraagt tie het aan jouw :p
 
Dat heeft die heroine junk je goed uitgelegd.Ik zelf weet wel dat je de spuit terugmoet trekken om te kontrolleren of er geen bloed mee komt.Maar wist zelf ook niet dat dat intramusculaire injectie heette.Knap hoor van je,en dat zo uit het bloote koppie.
 
en lekker veel coke gebruiken tijdens je kuur....
 
Originally posted by Bodyman


Niet dus, daarom vraagt tie het aan jouw :p


Ach, het is normaal, hij heeft immers nog nooit zelf een kuurtje gedaan en de praktijk is de beste leermeester zegt men immers altijd... :p
 
Originally posted by jweigeman
en lekker veel coke gebruiken tijdens je kuur....


Ik gebruik dus niks tijdens de kuur!! :mad:
Enkel af en toe een blowtje...
 
Originally posted by lorenzo
Dat heeft die heroine junk je goed uitgelegd.



Admin, een grapje is even leuk, maar het steroïdenboard is toch geen onzinforum dacht ik??
Lorenoz FF stoppen met die beledigingen ok? Je lijkt Rob12345 wel!
Even goeie vrienden hoor...
 
Ok Oli, heb je lang moeten zoeken op het net om me te beantwoorden? Of wist je het nog van je drugverleden :p

ps: ik geloofde dat je kuurt, maar ik vroeg dit om eens te zien of je je huiswerk goed had gedaan en niet fout tewerk ging.

Als je dit dus niet op moeten zoeken hebt, dan was je goed bezig, maak maar voor jezelf uit :thumbs:
 
Originally posted by Olimantado



Ach, het is normaal, hij heeft immers nog nooit zelf een kuurtje gedaan en de praktijk is de beste leermeester zegt men immers altijd... :p
Op mezelf niet, maar wel op anderen, dan heb ik er al 3 en een half kuurtje opzitten in totaal meer dan 120 injecties met alle maten, soorten en injection sites dus dat van die praktijkervaring valt wel mee... :)
 
Originally posted by admin

Op mezelf niet, maar wel op anderen, dan heb ik er al 3 en een half kuurtje opzitten in totaal meer dan 120 injecties met alle maten, soorten en injection sites dus dat van die praktijkervaring valt wel mee... :)


Ah ok, dat verklaart alles. Eerst vond ik je een beetje een vage knakker en dacht dat je zomaar alles op het net ging zoeken en via die info zomaar wat kuren samenstellen, maar je hebt dan toch een goede achtergrond!!

Dat kan ik alleen maar toejuichen, hoor!!:thumbs:
 
Oli ik geloof best dat je aan't kuren bent. Maar dat je alleen nog maar jointjes rookt zet ik mijn twijfel aan, je prijst drugs gebruikt nogal.
 
Originally posted by guido_
Oli ik geloof best dat je aan't kuren bent. Maar dat je alleen nog maar jointjes rookt zet ik mijn twijfel aan, je prijst drugs gebruikt nogal.

Dat is niet zo, ik gebruikte vroeger redelijk wat, maar heb de laatste jaren weinig problemen om clean te blijven. Ok heel af en toe zondig ik nog wel eens(keer of 4-5 per jaar iets gebruiken).
Maar veel van mijn vrienden gebruiken nog en ik ga nog geregeld met die gozers om en heb geen probleem om clean te blijven.
Tijdens een kuur besef ik ook wel dat je van die dingen moet afblijven hoor.
En verder..., drugs maken nu eenmaal deel uit van de maatschappij en ze doen van alles met je lichaam en deze sport is erg lichaamsgericht, toch. Ik noem de dingen gewoon bij hun naam en doe daar niet schijnheilig over, begrijp je?
 
Wat is er mis met drugs dan? :) Ik vind het persoonlijk een beetje laag hoor, dat gezeur over die drugs. We zijn niet allemaal de heiligheid zelve.....

ciao

ps.
niet alleen gericht op jou Guido!
 
Om on-topic te blijven, ik ben nu ongeveer 8kg bijgekomen, heb de indruk dat ik wel niet droger wordt, eerder iets meer vet nu... Is dat nou wel normaal? Misschien minder caloriën gaan eten? Ik wil natuurlijk ook geen speklap worden!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado



Ah ok, dat verklaart alles. Eerst vond ik je een beetje een vage knakker en dacht dat je zomaar alles op het net ging zoeken en via die info zomaar wat kuren samenstellen, maar je hebt dan toch een goede achtergrond!!

Dat kan ik alleen maar toejuichen, hoor!!:thumbs:
Huh? wat is dat voor onzin? Door zelfstudie alleen kan je ook genoeg weten hoor. Dat toepassen in de praktijk is dan heus niet zo moeilijk.

Maar goed, zowel theorie als praktijkervaring is wel beter ja.
 
Originally posted by Olimantado
Om on-topic te blijven, ik ben nu ongeveer 8kg bijgekomen, heb de indruk dat ik wel niet droger wordt, eerder iets meer vet nu... Is dat nou wel normaal? Misschien minder caloriën gaan eten? Ik wil natuurlijk ook geen speklap worden!!
Is toch mooi 8 kilo op deze korte tijd! Ben blij dat de kuur goed werkt.
Maar dat vet moet je wel accepteren vind ik. Het hoort nu eenmaal bij een massa kuur. Je dacht toch niet én droger én gespierder te worden?
Nee doe nou maar lekker voort en na de kuur evalueren. Daarna kan je denken aan een cut cycle.
 
8Kg is zeker netjes dit is nu je 3e week toch?
 
Ik zit nou in het begin van de 4e week, Sjeikh.
 
Originally posted by admin


Maar dat vet moet je wel accepteren vind ik. Het hoort nu eenmaal bij een massa kuur. Je dacht toch niet én droger én gespierder te worden?
Nee doe nou maar lekker voort en na de kuur evalueren. Daarna kan je denken aan een cut cycle.


Mmm, misschien heb je wel gelijk... Ik zou het alleen niet zo leuk vinden als mijn vrienden me Boli in plaats van Oli zouden gaan noemen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven