Fitness Seller

Mijn eerste kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Olimantado
Ik zit nou in het begin van de 4e week, Sjeikh.

:thumb: ik denk dat je aardig wat kilootjes gaat pakken met je kuurtje.
 
Heb je trouwens geen last van trillingen ofzo???

Ik vraag dit omdat het je eerste kuurtje en ook best wel een stevig kuurtje is.
 
Nee, geen trillingen...
Mijn laatste week dianabol loopt op zijn einde en omdat ik nog over heb ben ik sinds gisteren begonnen met 50mgr van deze Dbol te slikken per dag. Kan ik hiermee zomaar stoppen maandag of misschien beter verder wat afbouwen.
Nog ff vermelden dat ik nog steeds goed vooruit blijf gaan.
Als ik dit na de kuur grotendeels kan vasthouden zal het erg succesvol geweest zijn!! Ik zie er al bijna uit als een bodybuilder!!!!!
 
Originally posted by Floyd
Wat is er mis met drugs dan? :) Ik vind het persoonlijk een beetje laag hoor, dat gezeur over die drugs. We zijn niet allemaal de heiligheid zelve.....

ciao

ps.
niet alleen gericht op jou Guido!

idd en vaak zijn dat nog degenen die zelf AS gebruiken...
 
as dienen nog een doel, blijvende toename van massa en kracht.. drug helpen enkel je gezondheid naar de klote en behalve soms een leuke avond heb je er niks aan..
 
Originally posted by soulreaver
as dienen nog een doel, blijvende toename van massa en kracht.. drug helpen enkel je gezondheid naar de klote en behalve soms een leuke avond heb je er niks aan..

Als drugs de enige manier zijn waarop je het nog een beetje leuk kunt hebben heilight het doel dan niet de middelen. Dit even als relatievering, en voor alle chronisch psychotische mensen die gedwongen zijn (door hun psychoses) op straat te leven.
 
Toch heiligt het doel dan wel de middelen, je wilt het leuk hebben je neemt drugs en je hebt het leuk
 
dat bedoel ik ja
 
Originally posted by soulreaver
as dienen nog een doel, blijvende toename van massa en kracht.. drug helpen enkel je gezondheid naar de klote en behalve soms een leuke avond heb je er niks aan..


Dat is toch erg subjectief(eigenlijk zelfs onzin). Voor JOU (en voor mij en de meesten hier) is toename van kracht en massa erg belangrijk, maar voor het merendeel van de mensen is die toename TOTAAL NUTTELOOS en vind het veel nuttiger eens een leuke avond te hebben.
Wat ik maar wil zeggen is dat je je greep op de realiteit niet mag verliezen en beseffen dat er meer in het leven is dan BB.
Waarom is het verantwoord die stoffen te gebruiken die slecht zijn voor je lichaam voor amateursport en niet voor amusement??
 
Originally posted by Shadum
dat bedoel ik ja

Dat zie ik nou ook ja, eerste x niet zo best gelezen :p
 
Hoeveel weeg je nu oli?
 
Ik weeg nu iets meer dan 90 kg, wat betekend dat ik bijna 12 kg gewonnen heb. Nu zal ik waarschijnlijk wat minder snel zijn, aangezien ik gestopt ben met de Dbol...
 
Gaat goed..had niets anders verwacht eigenlijk :p
 
hoezo gestopt met dbol?
Einde kuur of gestopt wegens omstandigheden.
 
Originally posted by DJNRG83
hoezo gestopt met dbol?
Einde kuur of gestopt wegens omstandigheden.

Ik denk dat hij dbol maar 4 weken heeft gedaan. Gezien dit wat verstandiger is voor je lever. Plus dat na een week of 3-4 de test etc erin kickt. Zo heb je dus een goede kickstart gehad aan de dbol.
 
Ik ben inderdaad aan het doorkuren, maar inderdaad zonder dbol. Heb er 4 weken veel van genomen (tot 50mg per dag). Langer dan 4 weken vind ik een beetje te gek voor een amateur....
 
Yo de mannen,
ik wil dit logboek eerlijk houden en ga daarom bekennen dat ik vandaag zwaar gezondigd heb (9 trappisten van Westmalle en een paar lijntjes coke). Heb nu bijna 12 kilo gewonnen en ik weet het.... moet nu verder op mijn tanden bijten(bericht in gare hanenhok was uiteraard maar een grapje).

Mijn vraag naar de kenners toe is dus: wat moet ik nou morgen doen(het kwaad is reeds geschied)... Mijn idee is een boel water drinken (3 liter?) en een saunatje en toch 4000 calorieën door mijn strot proberen te pompen!

Wat zijn nou jullie ervaringen na een junkdag tijdens jullie kuurtje? Liefst serieuze reply's!
 
Wow man, dat is zwaar k*t. maar de sauna is misschien inderdaad een goed idee die zooi je lijf uit zweten
 
Mariadistel kan je al wel nemen, je bent toch gestopt met de dboll?? alleen nog injects??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven