MuscleMeat

Mijn eerste kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begin me al terug een beetje beter te voelen nu.
Bodyman, leuke avatar trouwens!!
 
Nu ik gestopt ben met de Dbol heb ik een idee gekregen!
Misschien zou het verstandig zijn nog prohormonen bij de test te gaan slikken, om verder hard te groeien.
Of is dat een slecht idee? Hadden jullie daar nou eigenlijk al eens aan gedacht?
 
Slecht idee, pro hormonen hebben totaal geen zin als je al zoveel testosteron inje hebt.
Wat ik wel aanraad (maar dan eerder tegen het einde van je kuur aan) is beginnen laden met creatine en eventueel supplementen die de insuline gevoeligheid verhogen.

Dit geeft extra gewichttoename en zal je spiervolume en kracht ook ten goede komen.
Maar dit is altijd beter na de kuur en anders de laatste week van de kuur.
Uiteraard was een eiwit en weightgainer supplement ook wel op zijn plaats geweest voor de momenten dat je even geen zin hebt in vaste voeding.

Voor nu, veel water blijven drinken (zeker met dat extra alcohol dat je binnen hebt) en laat die vitaminen en andere leverbelastende zaken ook maar achterwege.
Uiteraard blijven vreten als een gek tot zelfs enkele maanden na de kuur. Alleen zo houd je de gewonnen massa vast en misschien kan je nog een mooi aantal kilos erbij winnen in deze komende weken.

Tenminste als je dat wil want met jouw weet je natuurlijk nooit zeker :p
 
Ondertussen is er iets meer dan 14 kg bij!! Ik denk erover mee te gaan doen aan een C-wedstrijd!! Weet iemand een goeie site waar veel tips op staan hoe je moet poseren en zo, want daar ben ik nog een beetje onervaren in...
Als ik inschrijf voor een wedstrijd mag ik dan eigenlijk tegen de scheidsrechters zeggen dat ik gespoten heb, of moet je daarover zwijgen in dat wereldje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke debiel gaat er nu Steroiden en al die shit gebruiken?? Ben je ook wel zielig
 
Originally posted by Bart_Wolbers
Welke debiel gaat er nu Steroiden en al die shit gebruiken?? Ben je ook wel zielig

Hij die zonder zonden zijt werpe de eerste steen ;

Ik neem aan Bart dat jij dus nog nooit de geneugten van de moderne farmacochemie hebt mogen smaken ?
 
Originally posted by Bart_Wolbers
Welke debiel gaat er nu Steroiden en al die shit gebruiken?? Ben je ook wel zielig


Zullen we ergens afspreken om te knokken, dan zien we meteen wie zielig is!! :mad:
 
Originally posted by Bart_Wolbers
Welke debiel gaat er nu Steroiden en al die shit gebruiken?? Ben je ook wel zielig
Deze reacties zijn ongewenst, 1 ste waarschuwing, bij de 2 de kan je vertrekken.
 
Originally posted by admin

Deze reacties zijn ongewenst, 1 ste waarschuwing, bij de 2 de kan je vertrekken.


Ach, hij mag natuurlijk wel zijn mening zeggen...
Maar als hij mij een debiel noemt, nou dan wil ik wel eens tegen hem knokken!!:mad:
 
Originally posted by Olimantado
Ondertussen is er iets meer dan 14 kg bij!!
Hehehe, goed bezig zou ik zeggen. Maar loop je niet wat hard van stapel ;)
 
Originally posted by Olimantado



Ach, hij mag natuurlijk wel zijn mening zeggen...
Maar als hij mij een debiel noemt, nou dan wil ik wel eens tegen hem knokken!!:mad:
Het is iets waar we streng op zijn, als mensen in dit forum komen dan mogen ze vragen stellen of beantwoorden. Pro/contra discussies over AAS zijn echter nutteloos. Als men daarover een ernstige discussie wil beginnen dan kan dat in het chat forum.
 
Originally posted by admin

Hehehe, goed bezig zou ik zeggen. Maar loop je niet wat hard van stapel ;)


Als ik me na het kuurtje volledig droog kan trainen zit het er volgens mij wel in... Het zou maar voor 1 wedstrijd zijn ook, hoor.
Ik wil zoveel mogelijk dingen in het leven eens 1x gedaan hebben, namelijk!

In die wedstrijd zou het me niet zozeer gaan om een goede plaats te behalen, maar ik zou iets spectaculairs willen doen(bv. strippen op het podium of kotsen of zo....)
 
Vergeet niet dat er verschillende rondes zijn, de vrije posing is daar slechts een deel van.
Welke wedstrijd heb je op het oog dan?
 
Ik dacht aan de New-faces classic....
 
Originally posted by admin
Vergeet niet dat er verschillende rondes zijn, de vrije posing is daar slechts een deel van.
Welke wedstrijd heb je op het oog dan?


Ik was het niet vergeten, omdat ik dat helemaal niet wist. Kan je niet eens uitleggen hoe zulke wedstrijd nou precies verloopt?
 
14 kg ! netjes hoor oli :thumb:
 
Originally posted by Olimantado



Ik was het niet vergeten, omdat ik dat helemaal niet wist. Kan je niet eens uitleggen hoe zulke wedstrijd nou precies verloopt?
Kan je beter vragen in de wedstrijdvoorbereiding sectie.
 
Originally posted by admin
Grap met je uithalen? Helemaal niet!

Frontloaden heb je dus niet gedaan..das jammer maar goed ik zou niets meer veranderen dan die dbol op 40 mg houden.


Denk je dat ik nog meer resultaat kunnen halen had met frontloaden? De dbol had ik de laatste weken wel opgeschroefd naar 50mg...
Denk je dat ik de volgende weken nog ga kunnen groeien nu ik met de Dbol gestopt ben?
 
Volgens mij zal je nog een beetje groeien ja, D-bol is toch vooral vocht dat zal je wel gemerkt hebben aan de dikkere huid en het opgeblazen zicht van je spieren.
Die 50 mg is aan de hoge kant voor een eerste kuur maar het is goed dat je de korte tijd hebt aangehouden.
Zo maak je een zachtere landing na de kuur.
Frontloaden had wellicht nog meer massa opgeleverd in de vroege weken van je kuur maar hecht er nu ook niet teveel belang aan.
Ben wel benieuwd wat je hoogste aantal kilo's zal zijn, volgens mij moet dat over de 15 kunnen worden als je blijft inzetten.
Trouwens ik zou nu je kcal inname nog wat verhogen en dan gelijk houden + in de laatste week van je kuur met creatine beginnen. Je kan eventueel een weightgainer aanschaffen als je nog xtra kilo's wil.
 
Originally posted by admin
Je kan eventueel een weightgainer aanschaffen als je nog xtra kilo's wil.



Nee, thx... Ik vind het zo wel ok :D
Ga er me vanaf nu op toeleggen dit proberen zoveel mogelijk te behouden en iets droger worden als de kuur volledig is afgelopen denk ik! Nog groter worden vind ik er een beetje belachelijk uitzien. Nou ja, ieder zijn smaak he...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven