MuscleMeat

Mijn eerste kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by admin

Ben wel benieuwd wat je hoogste aantal kilo's zal zijn, volgens mij moet dat over de 15 kunnen worden als je blijft inzetten.


Ik zit nu al op 14... en ik moet nog enkele weken doen. Misschien is het verstandiger om te stoppen? Of zie ik dat verkeerd?
 
Vergeet niet dat er bijna altijd gemiddeld 3-4 kilo afgaat met dit soort kuurtjes.

Dus je kan tussen de 10 en 12 kilo overhouden denk ik.
 
thx voor de info, ik vind verder mijn weg wel.
Ik ga het board verlaten na wat er met hellraiser is gebeurd...
Nog veel amusement!!
 
Originally posted by Olimantado
thx voor de info, ik vind verder mijn weg wel.
Ik ga het board verlaten na wat er met hellraiser is gebeurd...
Nog veel amusement!!
Hellraiser? Wat heb jij daar me te maken? Hellraiser verdient absoluut geen sympatie hoor!
 
Geweldig resultaat tot hiertoe
 
Originally posted by admin

Hellraiser? Wat heb jij daar me te maken? Hellraiser verdient absoluut geen sympatie hoor!


Ik kan er nou eenmaal niet tegen dat mensen geband worden omdat ze een eigen mening hebben...
 
Originally posted by Olimantado



Ik kan er nou eenmaal niet tegen dat mensen geband worden omdat ze een eigen mening hebben...
Een eigen mening daar is nog nooit iemand voor geband, het gaat meer om de manier waarop je iets brengt.

het idee kwam van Spike en alle moderators waren het eens met de ban, en vele leden hadden ook al negatieve reacties over hem gegeven.
Als iemand enkel post om de sfeer hier te verpesten dan is het niet meer dan normaal dat er een ban volgt, je denkt toch niet dat we gek zijn?
 
Originally posted by admin

het idee kwam van Spike


Dacht ik al!! :D

Misschien moeten jullie met hem eens praten over het plaatsen van de slotjes en wissen in het conversatiegedeelte en in het garehanenhok, want eigenlijk is hij daar een echte dictator aan het worden!

Verder respecteer ik hem ten zeerste!

Wat ik maar wil zeggen is dat Hellraiser misschien wat meer tijd nodig had om zich aan te passen aan de sfeer van het boardn begrijp je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado

Wat ik maar wil zeggen is dat Hellraiser misschien wat meer tijd nodig had om zich aan te passen aan de sfeer van het boardn begrijp je?
Hij heeft herhaaldelijk post geplaatst die echt provocerend en storend werken op anderen, nooit heeft hij 1 keer een positieve post geplaats voor zover ik weet. Waarom moeten wij ons laten doen door een puber? Een board houd je niet overeind door iedereen zijn of haar zinnetje te laten doen maar door ieders mening te respecteren en situaties die de sfeer dreigen te verpesten zo snel mogelijk te ellimineren.
 
Oli kom op in jou posts zit nog diepgang en jij bent nog lachwekkend, hell raider had geen eigen mening maar kraakte af en dat zijn 2 verschillende dingen
 
He Oli hoe staat het nu met je kuur? En we willen fotos na de kuur (wederom echte natuurljk)!
 
Frietbakker, dat doe ik niet meer foto's plaatsen. Daar komt enkel maar ruzie van!!
Hier zitten teveel bodybuilders die jaloers zijn op mijn genetische aanleg en me dan beschuldigen van het plaatsen van valse foto's. Sorry maar aan die spelletjes doe ik niet meer mee...
 
dat je foto's plaatst die van een homo site komen zeg al meer dan genoeg
 
Originally posted by karperblues
dat je foto's plaatst die van een homo site komen zeg al meer dan genoeg

Dit hebben we al achter ons gelaten ga jij nu weer zo een oneindige thread beginnen???
 
Originally posted by karperblues
dat je foto's plaatst die van een homo site komen zeg al meer dan genoeg


Ik vind eigenlijk dat die gozer hiervoor een waarschuwing verdient....
 
Originally posted by Oom Oli



Ik vind eigenlijk dat die gozer hiervoor een waarschuwing verdient....

Ik vindt eigenlijk dat we hem moeten palen dat onthoudt hij teminste
 
Originally posted by Oom Oli
Frietbakker, dat doe ik niet meer foto's plaatsen. Daar komt enkel maar ruzie van!!
Hier zitten teveel bodybuilders die jaloers zijn op mijn genetische aanleg en me dan beschuldigen van het plaatsen van valse foto's. Sorry maar aan die spelletjes doe ik niet meer mee...
Spelletjes? Daar ken jij toch alles van?

Maar nu ff serieus... Je hoeft ook niet aan spelletjes mee te doen, plaats 1 x een foto van bij je thuis, met een joint in je bek en een A4 tje naast je met je naam erop.
Kan je iedereen laten afgaan als een gieter die je niet geloofde...
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by StillStrong

Spelletjes? Daar ken jij toch alles van?

Maar nu ff serieus... Je hoeft ook niet aan spelletjes mee te doen, plaats 1 x een foto van bij je thuis, met een joint in je bek en een A4 tje naast je met je naam erop.
Kan je iedereen laten afgaan als een gieter die je niet geloofde...



Sorry, maar na alle voorgaande beledigingen heb ik gezworen nooit meer een foto van mezelf te versturen over het internet. Ook niet als ik bijvoorbeeld met een wijffie aan het msn-en ben...
 
Originally posted by Oom Oli




Sorry, maar na alle voorgaande beledigingen heb ik gezworen nooit meer een foto van mezelf te versturen over het internet. Ook niet als ik bijvoorbeeld met een wijffie aan het msn-en ben...
Dus geen boardwedstrijd voor jouw...jammer
 
Originally posted by StillStrong

Dus geen boardwedstrijd voor jouw...jammer



tja, dan is het maar zo... :p
Zulke contests vind ik nou eenmaal minder belangrijk dan mijn principes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven