XXL Nutrition

Mijn eerste kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
en terecht, tevens is dit reply nr. 100 :p
 
tsja een waarschuwing voor zoiets?? bij mij komen er af en toe tenminste nog zinnige antwoorden uit. Maar goed ik blijf erbij dat als je zo lang blijft volhouden dat jij dat op die foto was dan ben je de bole gewoon opzettelijk aan het belazeren
 
Originally posted by karperblues
tsja een waarschuwing voor zoiets?? bij mij komen er af en toe tenminste nog zinnige antwoorden uit. Maar goed ik blijf erbij dat als je zo lang blijft volhouden dat jij dat op die foto was dan ben je de bole gewoon opzettelijk aan het belazeren


Ga jij nou maar eens eerst beginnen met trainen voor je over steroïden gaat meepraten.... :p
 
Ik begin terug wat af te vallen en heb nog wat Dbol liggen, nog ongeveer genoeg voor 2 weken als ik elke dag 30mg slik... Denk erover hem gewoon op te gebruiken, wat denken jullie hiervan?
 
Waarom 'lekker veel coke gebruiken'... was cynisch bedoeld, je weet toch wel dat coke tijdens kuren klonten in je bloed kan veroorzaken, en zodoende een hersenbloeding enzo af andere attack?

About smoking joints;
Marihuana



Onderzoeken hebben eensluidend aangetoond dat marihuana ingrijpt in de groei en de reproductieve hormonen. En ook dit weer is van speciaal belang bij zich ontwikkelende adolescenten die door een uiterst kwetsbare periode van snelle en complexe biochemische veranderingen gaan.



De chemische stoffen in marihuana beïnvloeden delen van de hersenen die de geslachts- en groeihormonen controleren en reguleren. Bij mannen, verlaagd marihuana de testosteronspiegel. Testosteron is het belangrijkste groeihormoon en is essentieel voor het groeiproces bij jonge mannen. Dit proces, inclusief het verbreden van de schouders, de vergroting van de spieren, biceps en billen, het verdiepen van de stem, baardgroei en ontwikkeling van de geslachtsdelen, is afhankelijk van adequate hormoonspiegels. Al lange tijd wordt de typische weedgebruiker omschreven als, smalle schouders, gebrek aan spiermassa, vaag en zonder motivatie voor welke inspanning dan ook. De extreme gebruikers hebben een bleek gezicht en verdikte oogleden. Doktoren en endocrinologen meldden verhoogde aantallen puberale stilstand die marihuana gerelateerd schijnt te zijn. Er zijn enkele gevallen bekend van vergroot borstweefsel bij mannelijke marihuanagebruikers, dat lijkt te zijn ontstaan door de chemische impact die marihuana heeft op het hormonale systeem.



Regelmatig gebruik van marihuana wordt eveneens geassocieerd met een vermindering van de hoeveelheid sperma en de bewegelijkheid hiervan, er is ook een verhoging waargenomen van abnormaal – en onvolgroeid sperma.. In veel sperma, is de transmissie van het DNA veranderd en de chromosomen zijn gederangeerd. Recent dier onderzoek geven reden tot serieuze zorgen dat de chromosomale abnormaliteiten en de genetische mutaties kunnen worden doorgegeven van vader op zoon. Marihuana is een bijdragende factor in het rijzende probleem van mannelijke onvruchtbaarheid. Jonge mannen zouden zich bewust moeten zijn van de potentiële werking van marihuana op de geslachts- en groeiprocessen.



Sigaretten



Ik denk dat we deze niet echt hoeven te behandelen, sigaretten zijn “shit” en iedereen weet dat. Buiten de ruim 450 kankerverwekkende stoffen die de sigarettenrook bevat, trekt het ook de bloedcellen samen en verhinderd daarmee hun vermogen om zuurstof naar je spieren te transporteren, en zonder zuurstof geen spiergroei. Erkend feit is dat (bijna) iedereen die stopt met roken aan gewicht wint, surprise? Nee, natuurlijk niet.



thats all
mzel
 
Originally posted by jweigeman

Onderzoeken hebben eensluidend aangetoond dat marihuana ingrijpt in de groei en de reproductieve hormonen. En ook dit weer is van speciaal belang bij zich ontwikkelende adolescenten die door een uiterst kwetsbare periode van snelle en complexe biochemische veranderingen gaan.



:rolleyes:
 
Jaja Oli kappuh met blowen anders wordt je nooit een 'Grote Haan' :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Mooie info jweigman.

Vandaar dat ik 'vroeger' niet groot was. :p
 
Nog wat bijgekomen bij die 14 kilo Oli?
 
Originally posted by admin
Nog wat bijgekomen bij die 14 kilo Oli?

Nee, maar ook niks afgevallen. Wel denk ik op een gegeven moment op 16 kg winst gezeten heb. Heb de laatste dagen wel wat minder op mijn voeding gelet en donderdag een XTC'tje genomen en dus minder gegeten. Morgen begin ik nog steviger te bulken dan tijdens de kuur met 5500cals per dag, dus dat zit wel goed...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoezo van de test afblijven?
 
ik heb niet de hele thread gelezen, maar is er niemand geweest die ooit heeft gedacht dat oli de zaak zit te belazeren?
Mijn mening is gewoon dat hij nooit geen kuur gedaan heeft en de boel een beetje loopt te ****en...
 
Ben het helemaal met je eens. Ik heb ook het gevoel dat ie de boel zit te belazeren. Maar goed... daar kunnen we weer een eindeloze discussie aan verbinden.
 
Originally posted by Jack
ik heb niet de hele thread gelezen, maar is er niemand geweest die ooit heeft gedacht dat oli de zaak zit te belazeren?
Mijn mening is gewoon dat hij nooit geen kuur gedaan heeft en de boel een beetje loopt te ****en...
Met Oli weet je het nooit 100% natuurlijk...
 
Originally posted by Jack
ik heb niet de hele thread gelezen, maar is er niemand geweest die ooit heeft gedacht dat oli de zaak zit te belazeren?
Mijn mening is gewoon dat hij nooit geen kuur gedaan heeft en de boel een beetje loopt te ****en...


Inderdaad, en de mens is ook nog nooit op de maan geweest...
Allemaal propaganda!! :rolleyes:
 
toch slim gedaan oli, 8 pagina's over een fata morgana :)
 
Originally posted by Jack
toch slim gedaan oli, 8 pagina's over een fata morgana :)


Ben jij niet die gozer die een speciaal programma heeft om de kleurencombinaties van ALLE foto's op het internet te scannen?
:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven