AndroidHealthClinic

Mijn eerste post, info en foto's

Bezoekers in dit topic

Wout

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2002
Berichten
84
Waardering
0
Hoi,

Ik kreeg een PM op het bodybuilding.com forum dat er zoiets als een Dutch BB forum bestond, dus ik heb me maar aangemeld :)

Ik ben op dit moment 17.5jr/1.87m/80.5kg en een bf% van rond de 13 (gok ik).

Ik ga al anderhalf jaar naar de sportschool, maar het eerste jaar was echt heel veel aankloten. Je kent het wel, alleen borst en biceps trainen en niet op vorm letten maar lekker zoveel mogelijk gewicht omhoog krijgen, hoe fout het er ook uitziet. En daar bovenop at ik echt 3x niks (zo'n 1500cals/dag) dus resultaten waren ver te zoeken.

Het laatste halfjaar ben ik veel beter gaan trainen, en de laatste 2 maanden ben ik ook erg met voeding bezig. Ik ben sinds half november aan het bulken en ga door tot Maart 2003. Dan ga ik cutten en hoop dan tegen de zomer voor het eerst in m'n leven een 6 pack te hebben :)

De foto's zijn begonnen voordat ik begon met bulken, hier was ik 76kg. Sinds toen zijn m'n armen en pecs denk ik het meest vooruit gegaan.
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Goed dat je er zo mee bezig bent.

Idd ff zwaar bulken.
 
Ja dat was ik Wout, welkom! Suc6 :thumb:
 
Gaat al in de goeie richting bro... :thumb: Let wel een beetje op je schouders!
 
Originally posted by Robin
Gaat al in de goeie richting bro... :thumb: Let wel een beetje op je schouders!
Thx :)

Schouders zijn al best vooruit gegaan. Ben bijv. met DB presses 4kg per DB vooruit gegaan :) Maar ik heb geen zin om weer webcam shots te posten aangezien je gewoon te weinig defenitie erop kan zien die er wel daadwerkelijk is. Ik ga dus even op zoek of ik een digicam kan lenen want met goede belichting is het verschil tussen deze pics en nu echt groot :)
 
Back
Naar boven