XXL Nutrition

Mijn eerste resultaten van Dianabol akpuxuh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Ik zal mij eerste even omschrijven.
Ben 32 jaar en 179 cm en 81 kilo, vet 9,7 % train 4 x keer per week 1,5 per keer, dus twee keer mijn lichaam.

Aflopen dinsdag begonnen met 30 mg per dag, ik voelde de heledag een beetje hoofdpijn ofwel druk in mijn hoofd, niet veel, gewoon een klein beetje. Verder merkte ik nog weinig.
Woensdag 40 mg per dag en nogmaal een beetje druk in mijn hoofd, maar niet erg.
Heb wel ongeveer 6 liter water per dag gedronken. veel gegeten en niet getraind.
Vandaag donderdag weer 40 mg per dag en ben begonnen met trainen, heb mij vanmorgen ook even gewogen, tering woog 85 kilo, dit gaat goed. Vanmorgen ging het ook lekker met trainen heb duidelijk meer pomp en kracht.
Ik hou jullie op de hoogte van verdere resultaten
 
Verplaatst naar forum "Kuur Logboek"
 
Originally posted by ccnp
Ik zal mij eerste even omschrijven.
Ben 32 jaar en 179 cm en 81 kilo, vet 9,7 % train 4 x keer per week 1,5 per keer, dus twee keer mijn lichaam.

Aflopen dinsdag begonnen met 30 mg per dag, ik voelde de heledag een beetje hoofdpijn ofwel druk in mijn hoofd, niet veel, gewoon een klein beetje. Verder merkte ik nog weinig.
Woensdag 40 mg per dag en nogmaal een beetje druk in mijn hoofd, maar niet erg.
Heb wel ongeveer 6 liter water per dag gedronken. veel gegeten en niet getraind.
Vandaag donderdag weer 40 mg per dag en ben begonnen met trainen, heb mij vanmorgen ook even gewogen, tering woog 85 kilo, dit gaat goed. Vanmorgen ging het ook lekker met trainen heb duidelijk meer pomp en kracht.
Ik hou jullie op de hoogte van verdere resultaten


die paar kg zal vooral vocht zijn en nog geen echte massa..
 
Net resultaat so far.

Blijf ons informeren :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Mooi resultaat op zo'n korte tijd.

Hou ons op de hoogte
 
Hier even wat nieuwe resultaten, het gaat goed dianabol kuur only, vanmorgen op de weegschaal 87 kilo, niet slecht voor 11 dagen kuren.
Vet 9,7% het gaat verder goed, de eerste paar dagen last van hoofdpijn, heb ik inmiddels geen last meer van.
Verder een stuk geiler, hmm vervelend voor mijn vriendin.
Alles gaat voor zoveel goed,ik hou jullie op de hoogte.
 
6 kilo in 11 dagen is goed.

maar is het spier massa of vocht?

Kan je niet omde 10dagen of 14dagen een foto van je lichaam erop zetten?
 
Tuurlijk zit daar een hoop vocht bij en de resultaten zijn tot nu toe best aardig te noemen.

Wat telt is wat je een maand of 3 na de laatste daginname over hebt gehouden ik hoop dat je tot die tijd blijft posten.

Groet Smalluser :thumb:
 
Zo gaat ie goed. Mooi resultaat zover.Hou ons op de hoogte
 
Hoe gaat ie nou ccnp ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Ja het gaat goed, vanmorgen weer eens op de weegschaal gaan staan en een vetpercentage laten uitvoeren.
Ik weeg 90 kilo en mijn vet percentage is 10%, dus kwa kilo gaat het perfect. Alleen jammer dat mijn vetpercentage iets gestegen is.
Verder ziew je duidelijk dat ik heel mooi aan het groeien ben, mijn borsten en mijn rug, schouders worden duidelijk veel groter.
Alles groeit mee, dus ook maar nieuwe broeken gekocht.
Ik voel mij nog steeds perfect, zit nog steeds op 40 mg per dag en ga volgende week een beetje afbouwen, dus 30 mg.
Ik ben te vreden, ik hou jullie op de hoogte.

gr
Mike
 
Even mijn resutaten doorgeven.
Vanmorgen weer gewogen , weeg nu 92 kilo en dat alleen van een dianabol kuurtje.
 
Oops dat is een goeie 11 kilo in iets meer dan een maand, hij gaat lekker !!!

Hoe is het met de vochtretentie ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Als het snel gaat is het water, dit gaat er na de kuur weer net zo snel af...
 
Nee hoor.

Groet Smalluser :thumb:
 
Wellus niettus wellus niettus... :yawn:
 
Kenmerkend ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
is het je eerste uur,dat je zo heftig reageert?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven