XXL Nutrition

Mijn eerste resultaten van Dianabol akpuxuh

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, ik ben klaar met mijn dianabol only kuurtje, nu alleen nog twee weken clomid slikken.
Resultaten zijn : 12 kilo massa.
pas geleden gewogen, weeg 93 kilo en mijn vet% is 11.
Ik heb in de afgelopen 6 weken, verschrikkelijk veel gegeten. Ik heb één pot 4,5 kilo mdy weigthgainer,2 poten van 3,5 kilo weightgainer van Perfectbody, één pot promax 85 750gr eiwit mdy, één pot whey eiwit 750 gr perfectbody.
Daarbij elke dag gemiddeld 3 bakken 450 gr magere kwark en nog een heleboel andere dingen.
Ik hou jullie op de hoogte , over een twee maanden zal ik mijn resultaten opnieuw mededelen.
Want volgens een hoop mensen, raak je alles binnen een paar maanden alle gewonnen massa weer kwijt, we zullen zien wie er gelijk heeft.
 
Ze hebben mij verteld als je 10 kg in 9 weken aankomt dat gaat het niet goed, (een vriend van me heeft dat dus) Als je 5 Kg aan komt je gehele kuur dan heb je het goed gedaan. Dat is het mooie van kuren proberen zo goed mogelijk aan te komen en zo min mogelijk vocht. Maar ja voor de rest heb ik er nog de balle verstand niet van :p
 
Originally posted by ccnp
Oke, ik ben klaar met mijn dianabol only kuurtje, nu alleen nog twee weken clomid slikken.
Resultaten zijn : 12 kilo massa.
pas geleden gewogen, weeg 93 kilo en mijn vet% is 11.
Ik heb in de afgelopen 6 weken, verschrikkelijk veel gegeten. Ik heb één pot 4,5 kilo mdy weigthgainer,2 poten van 3,5 kilo weightgainer van Perfectbody, één pot promax 85 750gr eiwit mdy, één pot whey eiwit 750 gr perfectbody.
Daarbij elke dag gemiddeld 3 bakken 450 gr magere kwark en nog een heleboel andere dingen.
Ik hou jullie op de hoogte , over een twee maanden zal ik mijn resultaten opnieuw mededelen.
Want volgens een hoop mensen, raak je alles binnen een paar maanden alle gewonnen massa weer kwijt, we zullen zien wie er gelijk heeft.

Als je zo blijft eten valt het mischien mee, maar dat is het punt, de meeste eten in een kuur goed en daarna gaan ze minderen, daarna is je voeding JUIST belangrijk! succes bro :thumb:
 
mooi resultaatje hoor :thumb:

Hou je ons nog ff op de hoogte hoe het nakuren verloopt?
:)
 
Heb zelf nog nooit aas gebruikt maar dit is wel mega, tering 11 kilo in een maand, al is de helft vocht, dan praat je nog over 5.5 kg spieren.
 
..en spieren zijn 70% vocht :)

70% van 5.5 is 3.85 :)

Houd je dus 1.65 kg over :p

Maar serieus, als je er nu test ed had bij gestackt dan was je zeker dat de kilos blijvend en echt zijn...

Ben benieuwd over enkele maanden hoeveel je dan weegt (eerlijk zijn he) ;)
 
Geiler door Dianabol?
Ik denk niet dat door die dianabol komt, volgens mij heb je zoiets alleen by testesteron kuurtjes toch?
Ik kan het FOUT hebben hoor!, want ik weet van kuren ook alleen maar dingen van horen/zeggen
Levrone ?

gr rob

Originally posted by ccnp

Verder een stuk geiler, hmm vervelend voor mijn vriendin.
 
ik ben zeker wel geiler van dbol!
 
Wat heb je nu aan die kuur overgehouden ccnp ?
 
Oke ik heb net even gewogen en ik weeg 89,1 kilo en ik woog na mij kuur 93, dus 3.9 kilo eraf.
Daarbij ben ik wel een beetje aan het cutten, dus 7 keer perweek 40 minuten vetverbranden op hartslag.



Daarbij blijf ik nog wel veel eten en ben ook in mijn vet% lager gekomen , zit nu op 10% en was 11% na de kuur.

Dus ik hoop dat het blijft, ben nu al een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe kuur, maar deze keer wil ik toch iets met spuiten proberen. Wat dat week ik nog niet.

Ik hou jullie op de hoogte
 
Nog steeds een goede 8 kilo winst ccnp :D ik ben gelukkig geen uitzondering - jij hebt het ook ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
He smalluser, jij hebt er dus ook aardig wat van overgehouden, welke kuur heb jij na deze kuur genomen.
Ik wil binnenkort met een nieuwe kuur beginnen, alleen weet ik nog niet wat ik het beste kan nemen.

Heb jij een idee welke kuur ik kan nemen.
 
Zijn mogelijkheden genoeg om te nemen na deze kuur Mike, als er maar een Test inzit ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by ccnp
He smalluser, jij hebt er dus ook aardig wat van overgehouden, welke kuur heb jij na deze kuur genomen.
Ik wil binnenkort met een nieuwe kuur beginnen, alleen weet ik nog niet wat ik het beste kan nemen.

Heb jij een idee welke kuur ik kan nemen.
Ga je injecteren in je volgende kuur?
 
Ja ik wil het wel proberen, ben er wel een beetje bang voor, maar daar kom ik wel overheen.
Heb jij een leuk ideetje, heb alle sticky's gelezen en denk dat ik daar een kuurtje van ga volgens.
Weet alleen nog niet welke kuur.
 
neem eens volgend lijstje door:

- Wat is mijn budget
- Wat is mijn doel voor deze kuur
- Wat wil ik bereiken in BB
- Aan welke spullen kan ik geraken
- Hoeveel keer per week wil ik injecteren

FF doornemen, goed nadenken en dan voor jezelf antwoorden, dan weet je zelf ook al beter waar je naartoe wil.
 
Originally posted by ccnp
He smalluser, jij hebt er dus ook aardig wat van overgehouden, welke kuur heb jij na deze kuur genomen.
Ik wil binnenkort met een nieuwe kuur beginnen, alleen weet ik nog niet wat ik het beste kan nemen.

Heb jij een idee welke kuur ik kan nemen.

Momenteel zit ik mijn eerste inject-cycle (Test Enth) met in de kick off 4wk oxy.

Zoiets zou je ook kunnen nemen en dan frontloaden met Test of een andere oral kiezen (bv d-bol) voor in de kick off.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik denk dat het inderdaad wel wat voormij ie, ik wacht even jou resultaten en bevindingen van jou kuurtje af.
 
Beste CCNP, hoop voor je dat je inderdaad wat overhoud van je kuur, belangrijk is dat je ook na je kuur goed blijft eten... wanneer je bijvoorbeeld een Decaatje ernaast had gezet, al is het 1x 2ml per week, dan pak je behoorlijk wat synergy werking omdat je de receptor op meerdere manieren bestookt.
FF wat voor je opgezocht;

Methandrostenolone (Dianabol)



In tegenstelling tot wat men zou verwachtenis deze substantie slechts een zwakke agonist aan de AR, met een slechte binding. Daaruit volgt dat zijn waarde moet komen van zijn niet-AR-gerelateerde effecten. Omdat het niet erg effectief is in het activeren van de AR’s, zou het gestackt moeten worden met een AAS die in dit opzicht wel erg effectief is. In bescheiden dosis (20-50 mg/dag) oraal methandrostenolone lijkt (naar mijn mening) ongeveer twee keer zo effectief te werken per milligram (twee keer zo potent) als injectabele testosteronesters. Het converteert naar oestradiol via het enzym aromatase. De hoeveelheid van deze conversie kan worden gereduceerd door het gebruik van anti-oestrogenen en aromataseblokkers (zie artikelen op deze site www.bodypage.nl ook voor stack/combinatie kuren).
Veel info over alles!
Daarnaast zou je wat sustanon kunnen nemen, beetje in bescheiden mate, denk dat je dan wat meer resultaat kan vasthouden en minder waterretentie....
 
Thanks voor je info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven