AndroidHealthClinic

Mijn eerste topic op dit forum.

Bezoekers in dit topic

Achternaam

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2008
Berichten
48
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
17%
Hallo beste leden!

Ik heb nu een aantal foto's staan van mezelf in mijn album. Ik heb ze ook genaamd op data zodat jullie mijn "progressie" kunnen zien en kritiek op kunnen geven. (Als dit verkeerd is aub niet de topic verwijderen, ik plaats ze dan wel hier apart) Zie de volgende link voor de foto's:
Klik op de foto's voor vergroting

Eerste foto die ik van me lichaam heb geschoten is deze. Hier was ik net begonnen met een beetje rotzooien, misscien 2 keer per week, dan week 2 weken niet, dan weer een keer per week. Jullie kennen het vast wel. Ik ging ook vaak naar de mac en vet eten.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zoals jullie zien is er bijna tot geen vooruitgang geboekt t/m
Toen was ik ook een tijdje gestopt met trainen met als volg dat ik dikker werd, zie de foto hieronder.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit zijn de laatste fotos van mei 2008. Ik ben nu sinds april bezig met serieus trainen. Ik ga ongeveer 3 keer in de week en leg nadruk op borst, armen, schouders en rug.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]


Nu ben ik sinds een half jaar ingeschreven bij een nieuwe goeie sportschool, maar serieus trainen ben ik pas 2 maanden mee bezig. ;)

Ik ben nu 1.85 lang en weeg 83 kilo. 19 jaartjes jong.

Ik gebruik nu sinds een weekje ook XXL gainer van MDY. Zitten wei eiwitten in en koolhydraten voor herstelvan spieren en energie. Dit neem ik 1 keer in direct na de training en ook in rustdagen als ik nog spierpijn heb 1 keer per dag na het eten.
Ik wil vooral mijn armen, schouders en borst meer gepompt hebben. Zouden jullie mij enig advies kunnen geven?

PS. Wat is mijn vetpercentage volgens jullie?s
 
Laatst bewerkt:
Het begin is er al :)

Advies: Niet " vergeten" ook je benen te trainen.

BF...zou ik zo niet weten ben niet zo goed in het schatten daar van.
 
Ik wil vooral mijn armen, schouders en borst meer gepompt hebben. Zouden jullie mij enig advies kunnen geven?

PS. Wat is mijn vetpercentage volgens jullie?s

Voorkom overtrainen, blijven trainen en gun rust.

Vetpercentage is om te meten, schatten heb je eigenlijk weinig aan...:rolleyes:
 
Het begin is er al :)

Advies: Niet " vergeten" ook je benen te trainen.

BF...zou ik zo niet weten ben niet zo goed in het schatten daar van.
Thnx, ja zal ik zeker niet vergeten. Alleen denk ik zo van eerst mijn ub beetje meer vorm geven en dan beginnen ook de benen toe te voegen bij de training.


Voorkom overtrainen, blijven trainen en gun rust.

Vetpercentage is om te meten, schatten heb je eigenlijk weinig aan...:rolleyes:
Thnx.
Hoe kan ik mijn vetpercentage meten? Met een weegschaal toch?

En wat betreft overtrainen. Stel ik heb woensdag mijn borst en triceps getraind en ik heb zaterdag zondag nog heeel licht spierpijn, dus wel heel licht voelbaar. Is het dan beter om dan nog niet mijn borst te trainen en wachten tot alle pijn weg is?
 
Ik zou mn benen gaan trainen.
 
Waarom raadt iedereen mij aan om ook mijn benen te trainen dan?
 
Omdat geen benen trainen ****ing gay is.
 
Zijn de grootste spieren je hebt ,dus geven ook het meeste gh af als je ze flink traint.

Ik ben vrijwel nieuw op dit gebied. Mag ik vragen wat GH inhoudt?
 
Ik ben vrijwel nieuw op dit gebied. Mag ik vragen wat GH inhoudt?

GH is groeihormoon

Ik zou benen vanaf het begin mee trainen. Krijg je later zeker geen spijt van! Als je bijvoorbeeld zwaar squat worden ook veel andere ondersteunende spieren aangesproken in je lichaam. De squat wordt niet voor niets de 'koning der oefeningen' genoemd ;)
 
Waarom raadt iedereen mij aan om ook mijn benen te trainen dan?

Omdat je er later spijt van gaat krijgen zoals mij. Vraagt flink wat inhaalwerk. Vreemd genoeg zie je later maar in dat een koppel dikke poten ook bruut oogt.
 
GH is groeihormoon

Ik zou benen vanaf het begin mee trainen. Krijg je later zeker geen spijt van! Als je bijvoorbeeld zwaar squat worden ook veel andere ondersteunende spieren aangesproken in je lichaam. De squat wordt niet voor niets de 'koning der oefeningen' genoemd ;)

de waarheid, geloof me tis geen lachertje als je na 2j besluit dat je echt wil bodybuilden en 40cm armen hebt met 55cm benen :D
tis eigenlijk niet meer te fixen dan, bijtrekken miss wel maar benen moeten gewoon HUGE zijn !
 
Hahaha 93 foto's van je buikje vanuit 45 verschillende hoeken.
 
Een squat gebruikt 80 % van al de spieren in je lichaam... een bicepc curl 3%.... zegt dat niet genoeg ?
 
Ik denk dat ik dan mijn benen ook mee ga trainen. Zou een van jullie ervarenen mij een trainingschema kunnen geven dan? Ik wil graag 5 keer in de week trainen.
 
Genoeg topics/schema's te vinden op dit forum

=> Search;)
 
Hallo beste leden!
Ik ga ongeveer 3 keer in de week en leg nadruk op borst, armen, schouders en rug.

Zouden jullie mij enig advies kunnen geven?
probeer de nadruk niet in al je foto's op je buik te leggen ;)
lijkt een beetje op een obsessie..

succes
 
Ik maak binnenkort dan normale foto's van front en achter. Dan kunnen jullie mij ook beter advies geven ;).

Mijn excuus voor de vage foto's.
 
Back
Naar boven