AndroidHealthClinic

mijn eet-trainingsschema

Bezoekers in dit topic

1-joey-1

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
ik zit op een militaire opleiding. daar doe ik 2 x per week hit training(1e setje tot falen per oefening) en 1x per week training voor uithoudingsvermogen. ook ren ik 5x per week elke morgen 7 km. daarbij fitness ik nog op de sportschool (daar doe ik 3 setjes per oefening. herhalingen: 10,8,6)

is dit een goed trainingsschema???

nu komt nog wat ik ongeveer eet.ik neem gewoon 1 dag als voorbeeld:

07.00:
- 2 boterhammen met kipfilet
- 0,25 liter melk

08.00-13.00:school
- 6 volkoren boterhammen met kipfilet of zalm
- 1 liter water
- kom groentensoep
- 0,5 liter melk
- 1 stuk fruit

13.00-17.00:
- 2 vlamtosti's (= pittige tosti met kaas en gehakt)
- 2 lumper (= een rol kleefrijst met daarin kippenvlees)
- 1 liter water
- 0,5 liter melk
- 2 eieren
- 1 stuk fruit

17.00:
- avondeten. is verschillend. wel altijd rijst erbij.

17.00-22.00:
- 1 vlamtosti
- 2 eieren
- 0,75 liter melk
- 1,5 liter water
- 3 boterhammen met tonijn, zalm of kipfilet

dit eet ik ongeveer. is dit goed om te bulken? of te weinig? en is dit goed om BBer te worden..
greetz joey.

help me aub.

Een 'vlamtosti' en 'lumpers', die hollanders toch ... :p

Tja je conditie zul je wel nodig hebben voor je opleiding. Als er iets is wat een bodybuilder niet heeft dan is het wel conditie. Je ziet niet voor niets alle profs achte de schermen aan de zuurstog liggen. Maar met deze routine kan ik je garanderen dat je veel meet kcal verbrand dan dat je binnenkrijgt en dit is niet bevoordelijk voor je spiergroei.

Probeer per kg lichaamsgewicht toch zo'n 2.5 gram aan eiwit binnen te krijgen en wat Navy al zei je ontbijt mag je wel een stuk meer nemen. Neem maar gewoon 80 gram brinta met 20 gram whey eiwit.

Wat valt er te snappen aan zen vraag dan ? :)
Ik lach gewoon met die stomme woordjes :p

Navy zei:
geef antwoord op de vraag, daar zijn ze voor! zeg anders nix.

ik zie de humor niet in van 'vlamtosti's' en 'lumpers'.
en dan dat zinnetje "die hollanders toch" bevalt me ook niet.

hahahah hou toch op joh stelletje dwazen !!! laat die gast lekker als hij daar nou om kan lachen laat hem dan. Blij dat ie t naar ze zin hebt

mijn stats:
1m70
60kg
10% ongeveer
Ik neem ook wel kwark..meestal savonds 250 gram.. en moet ik meer kcal binnen krijgen omdat ik 5 dagen per week conditie training doe?? of wa tik kan ik het beste verbeteren??
greetz joey

stats:
1m70
60kg
11,5% ongeveer

1 zou ik meer kcal moeten nemen omdat ik conditietraining erbij doe??

2 is mijn trainingsschema goed?

3 kan ik met conditietraining wel goed bulken?

beantwoord ze AUB

Ik weet niet wat een tosti of een lumper is dus kan niet zeggen of je genoeg cals binnenkrijgt maar ik vermoed van niet.
En waar staat je trainingsschema dan ?

ik train zoals ik zei.. hit training en uithoudingsvermogen doe ik full body. en als ik naar de sportschool ga doe ik meestal per groep.. biceps,rug - borst, triceps enz..

Back
Naar boven