Fitness Seller

Mijn eetschema... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Carlos2209

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
3
Waardering
0
Hallo, hier is mijn eetschema. Ik ben trouwens Carlos , 20 jaar en train 3 jaar. 1m74, 72 kg vet% 13 % Train 3x per week

Ontbijt:(+/- 07.30 uur)
- 1 bord brinta met halve banaan erin
- 4 boterhammen
- 1 glas melk

10.30 uur
- 2 bruine boterhammen
- 1 stuk fruit
- 2 glazen melk

13.00
- 4 bruine boterhammen
- 1/2 bak magere franse kwark (van de lidl) met aardbeiensausje (anders is het niet te vreten, die zooi!!!)
- 1 glas melk / 1 glas water

16.00
- 2 bruine boterhammen
- 1 glas melk

18.00
- avondeten (wat mijn mammaatje klaarmaakt)
- 2 glazen water
- andere helft van mn magere franse kwark, ook met sausje

21.00 (na training)
- 1 eiwitshake
- stuk fruit
 
Tja het is vind ik niet wat het wezen moet.

Er moeten sowieso veel meer eiwitten in.
Ik zelf probeer ongeveer tussen de 300 a 350 gram per dag te zitten.

Ik schat dat jij nu ongeveer rond de 150 gram zit
Probeer om 7 tot 8 maaltijden te nemen voeg extra eiwit bronnen toe zoals tonijn biefstuk kip kalkoen eieren eiwit shakes veel soorten vis.

Je traint vrij laat en neemt na je training alleen een eiwit shake en daar moet je lichaam hetr maar mee doen de hele nacht!?

Probeer nog een vaste maaltijd te nemen na je training en daarna nog een eiwit shake maar dan geen whey protien maar casiene etc. vanwege een langere absorbtie tijd

Succes
 
Dit is nog wel een beetje vaag. Wat is je doel? Massa neem ik aan

Probeer het ook beter te specificeren qua hoeveelheid Kcal, Eiwitten, Koolhydraten en vetten. Deze info kan je bijv vind op Voedingswijzer

En wat doe je op je brood??

Je kan idd beter na je training whey eiwitten innemen met snelle suikers. En voor het slapen gaan zou ik dan ook nog vast voedsel nemen met eiwitten erin. Zelf eet ik voor het slapen 250gr kwark, een weight gain shake & een lepel lijnzaad.
 
Back
Naar boven