AndroidHealthClinic

Mijn eetschema

Bezoekers in dit topic

Strijdend

Cool Novice
Lid geworden
10 apr 2018
Berichten
64
Waardering
8
Lengte
1m91
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
Yoo gasten,

Ik ben net nieuw en wil echt gaan beginnen met fitness. Ben ongeveer 1,88 en weeg nu 70 kilo (mager dus).
Ik dacht altijd dat ik best veel at maar dit valt blijkbaar flink mee (ik denk zo'n 2800 kcal dat ik ongeveer at op een dag, soms meer soms minder).
Als ik wil beginnen, betekent dit vol ervoor gaan. Dan moet ik van voetbal af wat ik nu 2x per week doe, anders remt cardio mijn fitnessprogressie af en stop ik volledig met alcohol.
Ik heb ongeveer een voedingsschema gemaakt wat er zo uitziet:

ochtend:

4 bruin brood: 4x pindakaas, myfitnesspal zegt: 1008 calorien. Ik smeer redelijk veel pindakaas op een broodje.
Tussendoor: een bakje melk/kwark met krokante muesli
2 glazen melk gaan in mijn bakje, 60gram muesli (volgens mij doe ik meer) = 481 calorien
middag:
8 bruin brood: 8x pindakaas: 2016 caloerien. (is zoveel pindakaas wel goed, of wat raden jullie bijvoorbeeld anders aan)
Tussendoor: Banaan = 124

Dan tik ik hier dus al de 3600 calorieën aan wat volgens myfitnesspal me doel is als ik 80kilo wil worden.

Avondeten is wat de pot schaft maar ik ga geen patat meer eten en dergelijke. De afgelopen vier dagen dat ik dit ben gaan volgen at ik:
-Sperziebonen+gekookte aardappels+gehaktbal
-Lasagne met gehakt en geraspte kaas eroverheen
-Risotto
-Sla met gebakken aardappelschijfjes en een rundvlees.

Nu zijn mijn vragen dus:
Wat zijn jullie tips/tops/opmerkingen over deze voeding?
Is het slim om boven die 3600 calorien te zitten en dus ongeveer 4500 te eten per dag?
Moet ik nu gelijk gaan beginnen met fitness of eerst dit vol kunnen houden
-> Is het dom om niet te fitnessen en wel zoveel te eten?

Ik ben dus nog niet begonnen maar dat moet binnenkort wel gaan gebeuren, volgende week het liefst tenzij jullie anders aanraden.
Ik hoor graag van jullie, ik ben een beginner en hierboven zullen vast een aantal fouten staan. Ik heb me er wel op voorbereid maar er zullen vast nog dingen zijn die ik zeg, die niet kloppen.
 
Je mag echt wel wat anders dan bruine boterhammen met pindakaas eten hoor :p
Fitness erbij zou wel helpen, en je bouwt massa wat iedereen op onze leeftijd wel wilt, en ga je niet meteen volledig aan fitness toewijden!
Blijf gewoon lekker voetballen als je dat leuk vindt en geniet ook een beetje van je leven ipv zo'n bruineboterham dieet te volgen :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven