AndroidHealthClinic

mijn eetschema...

Bezoekers in dit topic

JaSz

* Natnek *
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2006
Berichten
1.209
Waardering
26
Lengte
1m98
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
ik wou ff weten wat jullie van mij eetschema vonden...

7.30 uur whey shake 25 gr met water
8.00 uur brinta of havermout met melk 1 stuk fruit en omega3-6-9 cap en multi
9.00 uur trainen
10.30 uur 11.00 uur banaan, plak ontbijt koek whey shake 25 gr met water\
12.30 uur 4 snee bruin brood met mager vlees glas magere melk stuk fruit omega 3-6-9 cap
14.30 uur 2 snee bruin brood met gerookte kalkoen filet en 250 gram kwark
16.30 uur 3 plakken ontbijt koek handje amandelen met vlies
18.00 uur mager stuk vlees a 150 gram of kip vis enz veel groente en 200 gram aardapelen of volkoren pasta of bruine rijst stuk fruit na.
20.00 uur 250 gr kwark of 250 ml melk met brinta
22.30 uur whey shake met melk 25 gr whey of 250 gr kwark met 25 gr whey

nog wat statestieken

ik ben 1.96
ik weeg 87 kg
en jah me vet % week niet presies schat het rond de 16% en 20%

ik fitness nu bijna 2 jaar maar ben de laatste 6 maanden echt serieus met bodybuilden bezig...

dit is tog wel een beetje goed schema of niet..?

ik werk ook nog lange dagen als kok maarjah altijd eerst sochtends trainen
en in april 2004 woog ik nog 110 kg toen was ik een beetje vet en toen vrij snel 30 kg afgevallen...
 
3 shakes vind ik wel erg veel.. Zou die laatste voor het slapen gaan laten zitten
 
hoezo dat dan...

ik moet toch me nachtelijke aminos hebben om te herstellen....
 
ik denk dat je nooit een shake te veel kan nemen, wat je niet nodig hebt pis je toch weer uit. maar of je ook geld te veel hebt? want ik heb op t moment niet eens centen voor een nieuwe pot, laat staan dat ik 3 shakes op een dag kan nemen
 
sja ik werk gewoon dus de centen daar lig het niet aan
 
ik overweeg dus nog om weight gainer er bij te kopen voor als ik bijvoorbeeld weinig tijd heb in verband met me werk...
 
Brinta om 20:00 ??
Zou zoiezo dat zeker niet doen!
Aangezien je niet zwaargewicht bent, en al veel eiwitten op een dag in je neemt, zou ik ook die whey shake om 11:00 laten vervallen.
De whey shake sochtends en de whey shake voor het slapen gaan zijn prima.

Op de brinta om 20:00 uur na, vind ik het een goed schema, waar je zeker wel op kunt gaan groeien. Overigens vind ik een gewicht van 90 kilo voor jou lengte goed geschik om te beginnen met zwaar trainen.

succes
 
nou... ik train al zwaar... 5 dagen in de week... maar die whey shake om 11 uur sla ik zeker niet over want dat is me shake na de training... die is nogal belangrijk toch... en neem niet altijd brinta om 8 uur maar het is soms goed wat extra...

ik ben hele zooi in korte tijd afgevallen dat is niet zo goed geweest denk want ik ben ook hoop spiermassa verloren denk... maar ik heb nog wel klein buikje maar die ga ik er aftrainen tegen de zomer maar ben eerst ff spieren aan het bouwen... nog 4 weken keihard beuken met creatine en hmb...van EAS... maar was nieuwsgierig naar die cell tech ofzo is dat beetje goeie shit??
 
JaSz zei:
nou... ik train al zwaar... 5 dagen in de week... maar die whey shake om 11 uur sla ik zeker niet over want dat is me shake na de training... die is nogal belangrijk toch... en neem niet altijd brinta om 8 uur maar het is soms goed wat extra...


Waarom vraag je meninge over je schema terwijl jezelf overal al je woordje voor klaar hebt? :rolleyes:
 
elmo. zei:
Waarom vraag je meninge over je schema terwijl jezelf overal al je woordje voor klaar hebt? :rolleyes:
meningen met goede verbeterpunten zijn toch altijd meegenomen?

en als je dan een tip krijgt waar je het niet mee eens bent... dan kun je die toch zeker weerleggen? tenzij er natuurlijk goede argumenten zijn waarom het niet goed is wat er in het schema staat...
 
ja zo bedoel ik het nou ook weer niet..:o maar ik heb geleerd en hier op forum gelezen dat een wheyshake na de training wel belangrijk is mee eens of niet?
 
JaSz zei:
ja zo bedoel ik het nou ook weer niet..:o maar ik heb geleerd en hier op forum gelezen dat een wheyshake na de training wel belangrijk is mee eens of niet?
idd... whey + hele snelle koolhydraten
 
maartenr zei:
idd... whey + hele snelle koolhydraten

indd.. banaan enz is trouwens ontbijtkoek ook goed is tog ook snelle of niet
 
Ik zie 8 maaltijden? 2 maaltijden schrappen en maximaal 6 maaltijden inrichten. 8 is absoluut niet nodig en zonder AAS onzin.

Brinta om 20.00 uur is geen probleem, zeker niet als je dit combineert met eiwitten.

Voor het slapen gaan zou ik protein80 of een andere langzame eiwit nemen. Whey heeft dan niet al teveel toegevoegde waarde. Je hebt geen snelle eiwitten nodig, maar langzame voor tijdens je slaap.

Verder ziet het er goed uit. En zoveel whey neemt ie nog niet (75 gr.). Ik neem bij mijn ontbijt alleen al 50 gram whey. En whey voor 80 euro bij bijvoorbeeld XXL (ahum) is zo'n dure investering nog niet... :P
 
maar ik mix die whey eiwitten met een melk product dus dan worden het automatisch slome eiwitten heb ik begrepen
 
JaSz zei:
ik overweeg dus nog om weight gainer er bij te kopen voor als ik bijvoorbeeld weinig tijd heb in verband met me werk...
30 kilo afgevallen en dan weight gainer nemen lijkt mij niet handig.
 
Kukkeledeh zei:
30 kilo afgevallen en dan weight gainer nemen lijkt mij niet handig.

ja maar ik moet toch spieren kweken moet ik toch genoeg voeding binnen krijgen... dus als ik geen tijd heb om te eten kan ik toch weight gainer nemen???
 
hee jasz ik ben ook kok he maar vind het is best irritant soms want je moet vanalles proeven enzo
en ik kan echt niet om 7.30 eruit als ik pas om 12 uur klaar ben met werk moet wel minimaal 8 uur slapen.
maar ziet er wel goed uit je schema
 
wesley1985 zei:
hee jasz ik ben ook kok he maar vind het is best irritant soms want je moet vanalles proeven enzo
en ik kan echt niet om 7.30 eruit als ik pas om 12 uur klaar ben met werk moet wel minimaal 8 uur slapen.
maar ziet er wel goed uit je schema


ik ben ook vaak laat klaar ja... maar probeer wel altijd rond 11 uur 12 uur naar bed te gaan het wordt vaak later maar dan half 8 er uit en door bijten en dan naar de gym en daarna werken... proeven is irritant ja maar proeven doe je met je tong en beetje kauwen en daarna weer uittuffe...
 
Back
Naar boven