Fitness Seller

Mijn ervaring met Boldenone + Clenbuterol

Bezoekers in dit topic

Ben ik de enige die problemen heeft met het aanraden van experimentele medicijnen waarvan de langetermijneffecten volledig onbekend zijn aan een meid van begin 20 die imo geeneens aan de AAS zou moeten zitten. Zal wel aan mij liggen.

Ik raad niks aan :) vroeg het me alleen maar af of sarms geen optie zijn.
 
In.

Ik ben dit niet gewend, feilloos Nederlands in een kuurlog.
''Ik ben begonnen met een halve tab, na een week verhoogt met een halve.''

Feilloos mijn reet, Galen.
 
Inderdaad goed om me bewust van te zijn. Ik ben niet begonnen met deze dosis, daarnaast niet van plan dit lang meer te gebruiken (doel bijna behaald), en houden m'n vriend en ik mijn uiterlijk goed in de gaten. Zodra ik iets merk stop ik er gelijk mee. Absoluut geen zin in een van de bijwerkingen.

Probleem met AAS vind ik sowieso dat het vrijwel niet te controleren is wat er werkelijk in je vial zit..

Opzich wel goed om bewust te zijn van hoeveel je uberhaupt zet voordat je begint met kuren. Echt waar ben je mee bezig :roflol:

Omdat jij groeit als kool op squats betekent niet dat dat bij iedereen zo is. Als je spieren niet allemaal hetzelfde niveau hebben brengt squatten ook al niet veel in huis.

Je moet gewoon zoeken wat voor jou het beste werkt en je het leukst vindt, daar raak je het verst mee. Als ik me niet vergis doet jw geen bench en dat is allesbehalve te zien aan zijn borst.

Compounds zijn leuk als je makkelijk en evenwichtig groeit, anders niet.

ja JW zn schouder is gebleseerd dus moet hij daar om heen werken.

Voor LB gewoon squat en deadlift en daarna assistance.

Oefening keuze is het begin maar daarna komt je programmering wat net zo belangrijk is. Maar de meeste mensen schenken daar geen aandacht aan
 
Het zonnetje van dit log :p.
Pumpie gaf antwoord op een vraag die ik stelde. Deze manier van reageren is denk ik een van de redenen waarom er zo weinig openheid is over AAS bij vrouwen.. Ik heb dit log mede aangemaakt omdat ik vind dat er weinig aanbod is voor vrouwen. Als ieder(e) advies/tip/mening gelijk weggeveegd wordt zal dat ook zo blijven denk ik.
Gezien sommige reacties (niet alleen van jou hoor) kan ik me best voorstellen dat er vrouwen zijn die hun ervaringen/vragen niet durven te delen. Dat vind ik jammer.
Verder waardeer ik je terechte waarschuwing. Ik weet er zelf te weinig van af om er inhoudelijk verder op in te kunnen gaan.
Kom ik zo offensief uit de hoek?

Ik heb verder trouwens geen enkel probleem met AAS-gebruik door vrouwen, maar de huidige SARMs vind ik een ander verhaal.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bewust voor deze kuur en deze dosering gekozen. Toen ik besloot de kuur door te trekken, heb ik dit zonder er verder bij na te denken gedaan. Daar valt inderdaad wat van te zeggen, klopt helemaal. Aan jou hoe je dat doet.
Een aantal reacties op dit log heeft mij ook aan het denken gezet. Dat vind ik het leuke aan deze fora, dat ik er regelmatig wat van leer.

Ik weet dat ik bot reageer, ik doe dat wel vaker (niet zonder opzet ;) ). Maar ik heb me mateloos lopen ergeren tijdens het lezen van dit logje :roflol:

Maar je gaf aan 1ml bold te injecteren zonder uberhaupt de concentratie te weten? Dan weet je toch niet wat voor dosering je zet?

Ik denk persoonlijk dat je met je huidige stats en kennis totaal niks hebt te zoeken bij AAS. Net als clen, het zijn geen snoepjes. Als een man met het zelfde verhaal hier zou posten zou ik even bot reageren en vertellen dat hij niks te zoeken heeft bij AAS.

Kom ik zo offensief uit de hoek?

Ik heb verder trouwens geen enkel probleem met AAS-gebruik door vrouwen, maar de huidige SARMs vind ik een ander verhaal.

ik heb ook totaal geen probleem met mensen die AAS gebruiken maar wel probleem met mensen die geen idee hebben wat ze doen. AAS moet geen vervanging zijn voor gebrek aan kennis over training en voeding en inzet voor het trainen.
 
ik ben nog steeds IN voor prive foto's via PM trouwens.....

Volgende keer gewoon Anavar pakken. Dat is de meest gebruikte AAS onder vrouwen en heeft bewezen effecten. Wel even een andere dealer zoeken want die Bold is duidelijk fake.

Wat betreft Ostarine: mijn vrouw ging er inderdaad goed op. Goede krachttoename (die na de kuur wel weer deels wegging) Squat ging aardig omhoog naar 100kilo (voor een vrouwtje van 60kilo. in vergelijking: een gast van 90 kilo zou dan 160kilo moeten squatten, namelijk 1,8x je lichaamsgewicht). Verder wat spiermassa erbij op de benen en billen. (wel in combinatie met voeding boven onderhoud). Dosis was 15mg per dag.

Maar het klopt wel wat Galen zegt. SARMS zijn nieuw en experimenteel waarvan de lange termijn effecten niet bekend zijn. Daarom dat Anavar wellicht een beter keuze is
 
ik ben nog steeds IN voor prive foto's via PM trouwens.....

Volgende keer gewoon Anavar pakken. Dat is de meest gebruikte AAS onder vrouwen en heeft bewezen effecten. Wel even een andere dealer zoeken want die Bold is duidelijk fake.

Wat betreft Ostarine: mijn vrouw ging er inderdaad goed op. Goede krachttoename (die na de kuur wel weer deels wegging) Squat ging aardig omhoog naar 100kilo (voor een vrouwtje van 60kilo. in vergelijking: een gast van 90 kilo zou dan 160kilo moeten squatten, namelijk 1,8x je lichaamsgewicht). Verder wat spiermassa erbij op de benen en billen. (wel in combinatie met voeding boven onderhoud). Dosis was 15mg per dag.

Maar het klopt wel wat Galen zegt. SARMS zijn nieuw en experimenteel waarvan de lange termijn effecten niet bekend zijn. Daarom dat Anavar wellicht een beter keuze is

Als de Anavar echt is toch :)
 
Wederom bedankt voor alle adviezen! Ik squat momenteel 3 keer in de week.
Misschien moet ik ook accepteren dat ik mijn genen niet mee heb, en dat ik meer best zal moeten doen voor mijn billen.

Andere kwestie, ik weet dat ik dit al eerder gevraagd heb, maar ik wil nogmaals jullie advies vragen betreft mijn dosering. Vanavond is het weer tijd voor mijn injectie en ik wil graag mijn dosering aanpassen. Ik begrijp het heel goed als er mensen zijn die me het liefst adviseren om helemaal niet te kuren, maar ik heb de keuze gemaakt om dit wel te doen en sta hier nog steeds achter.

Ik zit nu in week 15, gebruik Ultra Drive van G.G. 320mg. De afgelopen weken heb ik per week 1ml geinjecteerd. Inmiddels is het me meer dan duidelijk dat dat iets te fanatiek is, ondanks het feit dat ik er geen bijwerkingen van heb (ik begin me af te vragen hoe zuiver mijn spul is :p).
Ik wil graag een verantwoorde dosering waarmee ik nog wel (dezelfde) resultaten bereik.

Morgenochtend begin ik weer met Clenbuterol. Ik zie nu al op tegen de bijwerkingen, maar gelukkig ben ik morgen een dagje vrij. Ik begin morgen met 1 tab om te kijken hoe mijn lichaam hierop reageert. Op basis van de bijwerkingen en mijn temperatuur beoordeel ik dan of ik aan 1 tab teveel, genoeg of te weinig heb genomen. Ik zal morgen proberen te omschrijven welke bijwerkingen ik ervaar van de Clen.

Volgens mij moet je eens goed bulken als je uw billen wil laten groeien inplaats van laag in kcal's te zitten en hopen dat je billen krijgt.
Is volgens mij de reden dat ze niet goed groeien, niks met genetics te maken. Ik raad je aan te carb cyclen 2dagen low en 1dag high enzovoort.... op de high carb dagen billen trainen.
succes ermee!
 
Lekker oude topics bumpen.
 
Hoi dames!

Ik ben nog heel nieuw op deze website, en ben er nog niet over uit of dit topic een blijvertje is, maar voor nu zal ik mijn ervaringen in elk geval proberen op te schrijven voor wie dat leuk vindt om te lezen :).
De aanleiding van dit topic is dat ik een aantal reacties had gekregen van vrouwen nadat ik had verteld dat ik kuur.

Ik ben 22 jaar oud, 1.74m lang en weeg 65kg. Mijn vetpercentage is nu ongeveer 14-15%. Ik sport mijn leven lang al, maar ben pas fanatiek aan het fitnessen sinds 3 jaar.
Naast het feit dat gezondheid heel belangrijk voor mij is en dat ik super veel energie haal uit het sporten, heb ik ook een doel; een goed lichaam!

Mijn voeding en training was op orde, maar ik wilde graag nog dat extra zetje waarmee ik sneller dat doel kon bereiken. Daarom heb ik ervoor gekozen om weer te gaan kuren. Op dat moment zag ik er 'slank, normaal' uit, met een vetpercentage van ongeveer 22-23%.

Ik heb gekozen voor Boldenone en Clenbuterol omdat ik wilde cutten maar wel spiermassa wilde behouden/opbouwen.
Dit was niet mijn eerste kuur dus betreft de injecties wist ik wat ik kon verwachten (ik ben echt een mietje met spuiten). De Clen was wel nieuw voor mij, en oh wauw, wat ben ik daar van geschrokken de eerste keer.

De dosering die ik hanteer:
- Elke week zet ik 1Ml Boldenone
- Twee weken lang neem ik elke ochtend Clenbuterol, dan twee weken niet (deze afwisseling). Ik ben begonnen met een halve tab, na een week verhoogd met een halve. Toen twee weken niets, daarna weer begonnen met mijn laatste dosering (1 hele tab dus). Ik heb verhoogd tot 2 tabs. Dit doe ik echt op gevoel omdat ik de bijwerkingen heel heftig vind. Hoger dan 2 ga ik niet. Na twee weken 'rust' begin ik eigenlijk altijd eerst weer met 1 tab om te kijken hoe mijn lichaam hierop reageert. Op basis daarvan bekijk ik of ik de dosis moet verhogen of niet.

Na 7-8 weken begon ik echt resultaat te zien waar ik blij van werd! In week 10 vond ik het nog mooier worden, maar had ik mijn doel nog niet bereikt. Ik heb er daarom in overleg met mijn trainer voor gekozen om deze kuur door te trekken. Ik ben nu heel blij dat ik dat gedaan heb; ik ben er bijjjjna :D!

Ik train zeker 6 dagen in de week. Vaak één dag cardio als ik geen zin heb ;). En de overige vijf dagen kracht.

Wat mij wel heel zwaar valt is het consequent zijn op mijn voeding. Ik hou van eten, vooral koolhydraten en ja; die skip ik nu. Mijn voeding bestaat voornamelijk uit eiwitten, gezonde vetten en een beetje koolhydraten. Ik vind het soms strijden maar ik kan mezelf hier goed aan houden. Wat mij erg heeft geholpen is het mealpreppen voor de hele week.

Ik zie dat ik inmiddels al een heel verhaal heb getypt en het moet wel leuk blijven om te lezen dus ik maak er een eind aan ;). In mijn omgeving weet niemand het van mij omdat ik toch wel bang ben voor de oordelen van een ander. Daarom lijkt het mij leuk om in contact te komen met andere vrouwen die ook AAS gebruiken en misschien ervaringen/tips te delen.
Ik ben absoluut geen wetenschapper of expert en vind het daarom ook wel spannend om dit te posten want ik merk dat mensen op deze website soms best 'duidelijk' kunnen zijn ;). Maar als ik er andere vrouwen mee kan helpen die hier vragen over hebben lijkt me dat in elk geval de moeite waard.
Hallo misschien niks te maken met waar het over gaat .. maar ik wil ook met een kuur beginnen heb vorig jaar anavar gepakt maar vond het resultaat niet zo goed ik wil graag met winstrol beginnen (ik weet de bijwerkingen) maar ik vind nergens terug welke dosis voor een vrouw goed is.. zijn er nog kuren voor een vrouw wat je droogmaken..
 
Hallo misschien niks te maken met waar het over gaat .. maar ik wil ook met een kuur beginnen heb vorig jaar anavar gepakt maar vond het resultaat niet zo goed ik wil graag met winstrol beginnen (ik weet de bijwerkingen) maar ik vind nergens terug welke dosis voor een vrouw goed is.. zijn er nog kuren voor een vrouw wat je droogmaken..

Voeding maakt droog. Een kuur op zich niet. Een kuur kan wel zorgen voor spierbehoud tijdens het cutten.

1 was anavar niet ondergedoseerd?

2 Was je voeding op orde?

3 was je training op orde?

Met legit anavar en juiste voeding en training zou je wel wat Mogen merken.

Weet niet of winstrol wel een goed idee is als vrouw.
 
Hey dankje voor de snelle reactie ..
ik nam 10 mg per dag maar wil niks meer in pil vorm omdat ik last kreeg van men lever..
voeding en training was wel op orde
 
Back
Naar boven